Misafir Sofraları Sunum ve Fikirler



       Bu ara misaifirlerim yoğundu geçen hafta eşimin kuzeni ve ailesini yemeğe davet ettim. Bizde İzmir'de yeni evlenenlerde gelin yemeğine davet edilir. Uzun zamandır davet etmek istiyordum. Geçen hafta 2016 bitmeden ailecek keyifli bir yemek yedik. Aylardan aralık olunca soframda kırmızılar olsun istedim.

         Soframız 12 kişilik olunca mezeleri bölmek gerekti dekorasyonla bu kadar ilgiliyken yine de eksikler hiç bitmiyor. Evde mezeleri bölmek için farklı boyutlarda düz renk tabaklar olmadığını farkettim. Neyse ki KARACA HOME da düz renk farklı boyutta bir sürü düz tabak seçeneği buldum. Vazom madam coco'dan almıştım. Çok severek kullanıyorum. Misafirlerim de gelirken çiçek getirdiği zaman büyük boy çiçekler için çok kullanışlı.







     Sizde misafir sofralarınızı hazırlarken masanıza mum , peçete ve çiçekler ile renklendirebilirsiniz. Düz renk peçeteler yada desenli renkli peçeteler ile masadaki diğer parçaları birleştirebilirsiniz. Amerikan servisleri, peçetelikler , şamdanlar ile masanızı daha şık ve gösterişli yapabilirsiniz.

     Ben kırmızı ile keten dokulu kumaşları bej rengini de birlikte çok beğeniyorum. Eğer gümüş ve cam kullanmasaydım keten masa örtüsü ve kozalaklar ile de güzel bir masa hazırlanabilirdi.
   
    Bu sene doğal ürünler de çok moda ahşaplar ,keten dokular, mermer suplalar ,sizde misafir sunumlarınız da bu doğal ürünlerle kombinler hazırlayabilirsiniz.





Etiketler: , , , , , , , , , ,