Misafir Sofraları Sunum ve Fikirler



      Evinize misafir mi geliyor ? Sofranızı nasıl hazırlayacağınızla ilgili fikirlere ihtiyacınız mı  var?  İşte  size  gold ve mavi renkleri birlikte kullanarak misafirlerinize keyifli bir sofra sunumu hazırlamanız için geçen hafta cumartesi misafirlerime hazırladığım sofram. Ben gold amerikan servisleri ile mavi çizgili servis tabaklarımı birlikte kullandım. Aralık ayında olunca sofram da kırmızı detaylarında olmasını istedim. 
      2016 yılı biterken bende misafirlerimi ağırlamaktan mutluluk duydum. Soframı hazırlarken bu sene çok severek kullandığım altın sarısı renkleri kullanmak istedim. Amerikan servisleri ve kullandığım pip studio tabaklarımda gold renkler vardı. Kadehlerim madamcoco çok severek kullanıyorum. Ortadaki sarı mumluklar arkadaşımın paşabahçeden hediyesiydi ben fenerlerin içine bitki koymayı tercih ettim:) Simli ağaç mum da zara home dan aldım.
     Sizde misafir sofralarınızı hazırlarken mutlaka evdeki dolaplarınızı karıştırmayı unutmayın :) Dolaplarınızda mutlaka kullanmayı unuttuğunuz aklınıza gelmeyen bazı ürünler olacaktır. 
Misafir sofralarınızı hazırlarken önce kullanacağınız tabak çatal kaşığa karar vermelisiniz daha sonrasında misafir sofranızdaki sunum için tabaklarınızın rengine uyacak masa örtüsü ve amerikan servisleri seçebilirsiniz runner kullanabilirsiniz. Peçete halkalarınız varsa onları kullanabilirsiniz yada dıy projelerini seviyorsanız. Kendinizde peçete halkası yapabilirsiniz. Basit hasır kumaş alıp uzun şeritler keserek fiyonklar yapabilirsiniz bu fiyonklara yeşil dallar, çiçekler , lavantalar takabilirsiniz





      Uzun zamandır hayatımız biraz hareketliydi. Annemin kanserden felç olması, kızım derin'in dünyaya gelmesi eve gelen bakıcılar sürekli değişen çalışanlar ile çok hızlı ve sıkıntılı geçiyordu. Bu nedenle sonsuzdekorasyon.com da ürün satışına ara verdik. Bazı hayattaki önceliklerimiz değişti. İyi de oldu aslında bazen nefes almak istiyor insan 2010 yılından beri blog yazıyorum. ticaret yapmak tabiki de blog yazmaya benzemiyor. Annemin ayak sinirlerinin geri dönmesi 1 senemizi aldı şimdi walker ile yürümeye başladı. Buda bizi bir nebze olsun mutlu ediyor. 

  2016 yılını sanırım toplum olarak hiç sevmedik :( tam bir felaket yılı idi umarım 2017 insanlık için ve ailemiz için huzurlu bir yıl olur. 
.



                       Çay tabaklarım Bursalı porselen sanatçısı Necla Çullu'nun ürünlerinden






       Simit ve poğaçaları koyduğum gümüş kaplama  mikasa moor marka servis tabağı bir önceki akşam yemeğe gelen misafirlerimin hediyesi idi bende bu şekilde bir sunumda kullanmak istedim.





Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,