13 Aralık 2013 Cuma

Yeni Yıl Sofralarınıza Renk Katacak İkramlar

Santa Hat!

orange cakes - fräulein klein (recipe in german)

Christmas pancakes

Christmas tree cookies

Christmas Cookie Recipe | Christmas Food

Christmas | Food by TheCupcakeConfessions

Nice idea! Christmas marshmellows

Festive chocolate covered and decorated pretzel sticks.

Mini Tacos: bake wonton wrappers with taco meat & cheese

Adorable appetizer- really fun idea:  Mini Lasagna Roll Ups

Cucumber & feta rolls!






Pin It!

10 yorum :

Samira's Life and Style dedi ki...

evde yılbaşı partisi vereceğim bu fikirlerden faydalanacağım :)

bu arada bloğumda yılbaşı çekilişi var seni de beklerim :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

Öznur Korkut dedi ki...

Hepside çok cici görünüyor, süper alternatifler canım, değerlendirmek lazım, teşekkürler paylaşım için.
Sevgiler, mutlu yıllar...

Gulsah Elpe dedi ki...

Hepsini çok begendim. Özellikle sonuncusu da çok iştah açıcı gözüküyor. Dışarıdaki salatalık olsa gerek, içindeki sos kısmında neler var acaba :)

hümeyra Mutlu dedi ki...

Kar tanesi ve çam ağacı şeklindeki kurabiyelere bayıldım.Çam ağacı yapılabilir de kar tanesi beni aşar.Çok hoş şeyler.Böyle sofraları seviyoruz yazılarından yapsan da gözümüz gönlümüz açılsa.Sevgiler

PERVİN dedi ki...

merhaba...
Sayenizde gündoğdu bohça peynirleriyle tanıştım.manisa da yok İzmir de yok.Bende üretim yerini bulup salihliyi aradım..benimle çok güzel ilgilenildi.Bu derece peşine düştüğüm için peynirler büyük bir davetli gurubu için bana hediye edildi ve kargo ile gönderildi...Şaşkındım.Çok mutlu oldum..Size de çok teşekkürler...sizleri takipteyim...Meleklerinmasalı.blogspot.com
not-sizleri takip ettiğimi bloğumun yanında nasıl göstereceğimi bilmiyorum en kısa sürede öğreneceğim...SEVGİYLE KALIN...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Samira's life and style, yeni yılınızı şimdiden kutlarız. Keyifli sofralar, bol sohbetler dileriz

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Öznur korkut teşeekkürler beğenmene çok sevindim :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Gülsah Elpe büyük bir ihtimalle mayonez,kırmızı yağ biberi, yoğurt, dereotu olabilir :) Tabi zevke göre çeşitlendirilebilir. mısır, tavuk göğsü, gibi ilavelerde yapılabilir

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

pervin hanım çok teşekkür ederiz. Çok mutlu olduk. Güzel bir şeye vesile olmuşuz. Firmanında böyle bir yardımı olmasına çok sevindik.

Deco By Qhaya dedi ki...

Çileğe resmen bayıldım.

http://qhayadesign.blogspot.com/