27 Mayıs 2013 Pazartesi

Seviyoruz Böyle Sofraları


Seviyoruz böyle sofraları artık bizimle bütünleşen bir slogan oldu. En sevdiğimiz işlerden biri keyifli bir sofra hazırlamak ve keyifli sohbetler etmek. Geçen hafta ortağım İrem'in evindeydik. Yine misafirler için hazırlık yaptık. Mangal partisi için süslü olsa da çok severek kullandığımız aynalı gümüş rengi ürünlerimizle soframızı hazırladık. 

Şişe üzerindeki süslü detay İrem'in kayınvalidesinden hediye nerden diye sormayın bende bilmiyorum:) Ama çok sevdik.





                  Aynalı ayaklı tepsi ile sizde evinizde farklı sunumlar hazırlayabilirsiniz. Bu ürüne ulaşmak isterseniz
www.sonsuzdekorasyon.com   online satış sitemizi ziyaret edebilirsiniz tık tık 









Pin It!

10 yorum :

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Harika bir masa. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

HARİKA HARİKA ŞEYLER KAFAMI Bİ TOPARLAYIM İSTİYECEĞİM SİZDEN BİKAÇ PARÇA ÇOK SEVDİKLERİM VAR ARASINDA HEPSİDE ÇOK GÜZELLERRR ...YALNIZ KIYAMAM PİKNİKTE FALAN KULLANAMAM

Zen dedi ki...

Hersey harika gozukuyor.. Sise uzerinde ki suslu seyi ayri bi sevdim! :) Ayakli tepsiler de cok guzelmis. Bayiliyorum boyle sofralara:) Elinize saglik.
Ziyaretiniz icinde tesekkurler ♥

http://bazenar.blogspot.com

A.O Bolat dedi ki...

Gerçekten güzel özenli bir masa kurulmuş, tebrikler :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

harikaaaa,helede o mum ve çiçekler eşliğindeki sunum tam benlik,buarada BURSA BLOG TOPLANTIMIZDAKİ GÜZEL TATLI HEDİYENİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER,HEM SUNUM OLARAK HEMDE TAT OLARAK ÇOK GÜZELDİ LOKUMLAR,KIZIM AFYETLE YEDİ:)

Trendydolap dedi ki...

çok zevkle kurulmuş belli

Trendydolap dedi ki...

çok zevkle kurulmuş belli

Sen ve Ben dedi ki...

slm Çok beyendim pembe çiçekli süper olmuş

Bak Bu Harika dedi ki...

Çok şık, bayıldım

Beauty Follower dedi ki...

Delicious Art de la Table!

http://beautyfollower.blogspot.gr/