7 Mayıs 2013 Salı

Haftasonu Balköpüğü bloggerlarla Buluşuyor Etkinliğindeydik.


        Pazar günü çubuklu hayal kahvesinde balköpüğü blogunun yazarı sevgili Gizem'in hazırladığı blogger buluşmasındaydık. Çok keyifli bir organizasyondu. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz. Sayfalarında gezindiğimiz ama kendileriyle tanışma fırsatımız olmayan birçok blogger ile tanışmak çok güzeldi. Sponsorlarında katkısıyla hazırlanan bu organizasyonda bir de Gizem'in hiç unutamayacağı bir süpriz vardı.












                                                         Çok cici hediyelerimiz vardı.









Gizem'in hiç unutamayacağı süprizi aldığı evlenme teklifiydi. Canım sana bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.








Kurabiyeler Düğünce'den
                                                         


 
                                                 http://japoncekirdegi.blogspot.com/  dan cupcake


                                                              ofix'den harika not defterleri
                                           
Kişiye özel not defterleri hazırlayarak hediye etmeniz çok güzeldi. Tekrar ofix'e teşekkür ederim.

Pin It!

13 yorum :

Nermin Gürtemel dedi ki...

Sizinle tanışmak çok hoştu. çok güzel bir orgsnizasyon oldu gerçekten. Fotolarda çok hoş kendimi görünce şaşırdım gerçi :) teşekkürler....

Nermin Gürtemel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zehra dedi ki...

Çok güzel bir gün olmuş. Nice buluşmalara..

Güzel Gül dedi ki...

ne güzel bir etkinlik oldugu karelerden beli...

Mein Blog/Blogum

kelebek desenli dedi ki...

çok güzel bir buluşma olmuş:)

A.O Bolat dedi ki...

Güzel kareler izledik, teşekkürler :)

Elifim uyurken dedi ki...

çok güzel bir gündü çok eğlendim.
ve sizlerle tanıştığıma da çok sevindim.
sevgiler
özlem

MAZES dedi ki...

buna mutluluğun kareleri derim .

Deniz dedi ki...

İnanılmaz keyifli bir etkinlikti, emeği geçen herkese teşekkürler. Fotolar çok hoş!Seninle tanıştığıma da çok memnun oldum umarım en kısa zamanda görüşürüz.
Çok sevgiler.

Tasarımcının evi dedi ki...

Ne güzel bir gündü, tekrar yaşadım bu fotoğraflarla:)

Selma mollaoğlu Mutfak ve Tatlar dedi ki...

Katıldığım en samimi ve en güzel etkinliklerden biri oldu.Fotoğrafları çok beğendim Sevgiler...

Ebrashca dedi ki...

Merhaba,
Ben de oradaydım ve bir ara senin hazırlattığın miniş kelebekli lokumlar masamıza dağıltılırken , "sonsuz dekorasyonu tanımak istiyorum nerde ooo" diye bağırınıyordum ama malum kalabalık , seninle tanışamadan olay kaynadı gitti..Seni instagramda keşfetmiş ve bloğunun da müdavimlerinden olmuştum ondan çok merak etmiştim..Şimdi resimlere bakınca anladım kim olduğunu ve kafama kaynar sular döküldü , Gizemle fotoğraf çektirirken seni de çağırmıstı galiba ve üçümüzün bir resmi çekildi ordaaa :) Şaka gibi.. neyse bir dahaki organizasyona inşallah..

Ebrar
kucuksirinmutluluklar.com

Bak Bu Harika dedi ki...

güzel bir buluşma olmuş gelebilmeyi isterdim.