7 Mayıs 2013 Salı

Bursalı Bloggerlar Buluştuk

 


filizza.blogspot.com


     Geçtiğimiz cumartesi Nilüfer Eker tesislerinde Deryaca lezzetler blogunun sahibi Derya hnm'ın katkıları ile hazırlanan etkinlikte buluştuk. Birçok sponsorunda katıldığı bu etkinlikte çok keyifli bir gün geçirdik. Etkinlik sırasında hiç fotoğraf çekmediğimi farkettim. Arkadaşlarımın blogundan aldığım fotoğrafları da kullandım. Şimdiden teşekkürler. Sponsorlarımızın bizlere hediye ettiği nefis ürünlerle bu hafta güzel tatlı ve pohaçalar bizi bekler. Deneyimlerimi de burada paylaşmak çok keyifli olacak.


 


















Pin It!

4 yorum :

ModaLiza dedi ki...

Çok güzel bir buluşma oldu, en kısa zamanda yenisinde görüşmek üzere Özgecim memnun oldum.

Denizin Yıldızı dedi ki...

Sadece toplu resimleri aldın sanmıştım meğer hediyelerimizi de almışsın :)
Güzel yüzlerle geçirilen keyifli bir cumartesi kahvaltısı oldu benim için...
Sevgiler...

Lulu's life dedi ki...

sahanesiniz yahu ! bayildim enerjinize.. Istanbul da yasayan bir Bursali olarak bir toplantinizda olmak isterim cidden.. yaz aylarinda bi hafta sonu planlarsaniz mutlaka haber ver bana da tatlimcim :)

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

neşeli bir gün olmuş süper