14 Mart 2013 Perşembe

Yatak Başında Kapitone Şıklığı










Kaynak : Pinterest




Pin It!

6 yorum :

Prettyinpink bride dedi ki...

ben de cok begeniyorum kapitoneyi uatak başlıklarında:)

A.O Bolat dedi ki...

Şööööyle yayıla yayıla yatsam diyorum :)

Lulu's life dedi ki...

full kadife kapli (enine cizgili) olan yataktan hic cikmadan 1 gun gecirir.. kitabimi okur dvd mi izler.. sonra da Ask'la ve Alpcan'la ziplamaca oynayabilirdim... :))) kikikik

Magda Deja dedi ki...

Beautiful Pics! You got a great Blog. Would you like to follow each other?
Just let me know ;)
http://myesscape.blogspot.com/

Duygu Karataş dedi ki...

bizimki 4.resimdekinin yatak ölçüsünde olanı çok çok beğenerek almıştım.
Ama geniş mekanda tamamen duvar kaplandığında yatak başından çok şahaser görünümü veriyor bence
ayrıca kapitone kesinlikle yatak odasına çok yakışıyor
sevgiler :)

3fstreet dedi ki...

nice!