6 Şubat 2013 Çarşamba

Misafirlerimiz Var!!

 
 
 
 




 
 
 


Pin It!

24 yorum :

Gözlük dedi ki...

ama gece gece olmaz ki, mutfağa gidip atıştıracak bir şeyler aramak zorunda kalacağım :))süper görünüyor her şey, ellerinize sağlık

Gurme Şirine dedi ki...

masa çok güzel görünüyor...
gülerede bayıldım :))
ellerine sağlık canım....

HANDE CİGER dedi ki...

çok güzel bir sofra ellerine emeğine sağlık...gerçekten çok kibar....

havva etik dedi ki...

ellerinize sağlık herşey çok güzel görüküyo

biraz da domiden dedi ki...

Sunumlar muhteşem. Ellerinize sağlık :)

ebygale dedi ki...

çok güzel bir sofra, ellerine sağlık canım:)

neslice tarifler dedi ki...

Çok şık bir sofra. Ellerine sağlık. Ayrıca yemek tariflerin de çok güzeller (:

sevgiyolcular dedi ki...

o masa ortüsü ne kadar zarif duruyor nereden aldınız soyleyebılırsınız cok sevınırım birde o servıs tabaklarına bayıldımmm bayıldımmm... herkes yemeklere bakmıs ben yemeklerın sunuldugu tabaklara ceyız alısverısındeyım de bır suredir =)

hümeyra Mutlu dedi ki...

Özge'cim ben de sana konuk olmak istiyorum :)Bu masaya kim oturmak istemez ki...Eline sağlık.

Esra bayırsokak dedi ki...

harika görünüyorlaaarr :):) umarım bir gün bende böyle güzellikler paylaşırım blogumda..:):)Ellerinize sağlık.. :)

cecilia dedi ki...

çok güzel herşey,masa, yiyecekler.. ellerine sağlık :)

Selda akçay dedi ki...

masa harika, beyaz örtüsü muhteşem, yiyecekler süper ellerinize sağlık :)

FERİDECO dedi ki...

O servis tabağındaki çiçek çalışmana bayıldım... ellerine sağlık ama ben hepsine bayıldım süpersinn :) ellerine sağlık

Elmas dedi ki...

Senin hep misafirin olsun.bizde hep böyle şık sofralar görelim...

Julia dedi ki...

Sofra harika olmus. Guller ne kadar yakisti sofraya. Ellerine saglik canim...

tuğba yıldırım dedi ki...

çok şık bir masa olmuş hele ortada ki 3lü stanta güllerin konması harika ellerinize sağlık

zeynep dedi ki...

tarıfleri bekliyoruz=)

Miray dedi ki...

Güllere bayıldım...Çok güzel bir sofra olmuş.

hayaliatolye dedi ki...

Bende katlı servis tabağındaki gül fikrine bayldım ne kadar şık durmuş ,çok güzel fikir :)

SeV OnU dedi ki...

merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
sevgilerle ♥♥♥

Ayça dedi ki...

çok şık ...

ModA ÇöMeZi dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar bide tarifleri olsa keşke :(
ellerinize emeğinize sağlık :)

aytuğçe dedi ki...

sofra muhteşem yalnız cupcake peçeteleri ayrı sevdim(cupcake aşkına) nerden aldığını öğrenebilr miyim? sevgilerle..

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

zevkine bayıldım şekerim .benim sofralarımada buyur bakalım sen sevecekmisin