10 Şubat 2013 Pazar

Çok Severiz Kahvaltı Keyfini :)



Kahvaltı en çok sevdiğim öğünlerdendir. Benim için tam bir keyiftir. Özellikle pazar günleri geç saatte yaptığımız kahvaltılar, uzun sohbetler bu günü benim için daha özel kılar. Bu sefer farklı bir günde cumartesi gelecek olan misafirlerim için hazırlık yaptım. Kahvaltı da çeşit olarak hamur işlerindense ben öncelikle meyve tabağı, kuru meyve tabağı hazırladım. Sabah güne ılık su içerek başlamak çok önemli demişti diyetisyenim su ve portakal suyu da koymayı ihmal etmedim. Hoş bu sofrada pek diyetten konuşmaya yüzüm yok açıkçası. Gelen misafirlerimiz de gelirken börek, kek , cevizli lokum getirmişler anlıtcağınız sofranın görünmeyen yüzünde de oldukça kalabalık bir menü vardı:) Pastırmaları kaşar peynirine sardım. Beyaz peynirle kabuğunu soyduğum domatesleri karıştırıp zeytinyağı ve kekik ile servis ettim. Her zamanki gibi paşabahçeden aldığım tadımlık tabaklarımda çilolata, kaymak,fındık ,ceviz, kayısı servisi hazırladım.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pin It!

25 yorum :

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Masanız herzamanki gibi hem çok şık hemde çok iç açıcı harika bir masa oturup seyredeceksin doyarsın zaten :)

A.O Bolat dedi ki...

Ah o kahvaltı sofrasında bizde olsaydık :)) iç açıcı olmuş :)

BİZZZ VE EMEK dedi ki...

çoook hoş ve şık bir sofra olmuş..zaten zevkinize hayranım..ilgiyle takip ediyorum...

petek uluğ peteğin keyif dükkanı dedi ki...

Kahvaltının kesinlikle mutlulukla bir ilişkisi olduğuna ben de katılıyorum...Ellerinize, keyfinize sağlık...

R.Ozge C. dedi ki...

Hersey cook guzel gozukuyor :) ellerize saglik muhtesem bi sofra olmus

yildiz dedi ki...

Kelebekli Tabaklariniza bayildim...
Nefis ve istah acici bir masa,afiyetler olsun....

Prettyinpink bride dedi ki...

ben en çok o kürdanları nerden bulduğunu merak ettim.. isteme günüme 3 hafta kalmışken böyle şeker kürdanları kanepelerimde kullanmak isterim;)
sofra yine yine 10 numaraa:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok teşekkür ederim bolat :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Has kumaş hazırlamak ayrı bir keyif yemek ayrı bir keyifti teşekkür ederim. :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bizz ve emek güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

petekçim teşekkürler mutlu huzurlu,sağlıklı olduğunuzda herşey keyifli oluyor.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gercekten cok renkli ve saglikli seyler,annemde her sabah güne bir bardak ilik suyuyla baslar,hic birakmaz!

Sayın KARACA dedi ki...

Hımm enfes :) Şu an kesinlikle bulunmam gereken yeri belirledim. Evet ben şu an bu sofrada olmalıyım. Portakal suyumu yudumlarken sıcacık ekmeğin köşesini koparmalıyım. Ellerine sağlık vallahi çok güzel ve iştah açıcı görünüyor.

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Bende kahvaltıyı aşırı derecede sevenlerdenim.Kahvaltıda meyve benim içinde çok önemlidir.
Herkes sevmez ama ben çok seviyorum sizin gibi renkde katıyor bence kahvaltı masasına:)
Harika görünüyor herşey,ellerinize sağlık
Sevgiler:)

elmasmagicraft dedi ki...

harikaaa tatları damağımda hissetmek isterdim ama bugün diyete başladım :( eleerine sağlık süper görünüyor...

çokoprenses dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık:)

Elifinelizi dedi ki...

inanılmaz görkemli bir masa ,hem lezzetler ihem sunumlar herşey çok leziz görünüyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ince belli bardakta çay nerde benim için eksik hazırlanmış bir masa bu türk işi değil bu

Adsız dedi ki...

bir sorum olucak; masa örtüsünü nasıl temizliyorsunuz?lekeler kolay çıkıyormu?tavsiye edermisniz?

selma tamer dedi ki...

harıka benıde cağrın bır gun kahvaltıya

Rainbow Gatherer dedi ki...

çilekler harika, bende sıradaki postumda çileklere yeni bir sunum gördüm onun fotosunu paylaşacağım :)

Lila Moonlight dedi ki...

Canim simdi uzun bir yorum yolladim ama gittiginden emin olamadim, kisaca sunlari yazmistim, hersey harika, bayildim, o kelebek tabak sunumlari muthis, cok becerikli, yetenekli ve zevklisin. Bursaya gelirsem seninle gezmeyi cok isterim, belki beni de evine davet edersin de sofrandan birseyler yemek nasip olur : )))

cicileydi dedi ki...

kahvaltıda meyve :)
hiç kahvaldıda yemedim denemedim :)
ama bundan böyle yapıcam :)

güzel sofra ..
ellerine sağlık paylaşım içinde ayrıca tşkler

ercan ballı dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık:)

sebnemce dedi ki...

çok şık ve iştah açıcı bir masa. Emeğinize sağlık.