4 Ocak 2013 Cuma

Rengini Çiçeklerden Alan Masalar..




 Rüya gibi süslü masalar, ihtişamlı düğünler insan bakmaktan kendini alamıyor. Bu güzel ihtişamlı masalarda en çok gözüme çarpan ve beni etkileyen parçalarda masaya rengini veren çicekler oluyor. Masada kullanılan vazolar şamdanlar yanlarında kullanılan çiçeklerle daha bir anlamlı duruyor. Sizlerde masalarınızı hazırlarken ufakda olsa çiçek koymayı unutmayın derim. Bu masalara bakarken renklerin göze çarptığı ilk objeler bu renkli çiçekler konseptinizi nasıl uygulamak isterseniz isteyin ortaya koyduğunuz çiçek masayı ele geçirecektir. 
Cam malzemeler ve gümüş rengi objeler masa hazırlarken benim çok sevdiğim objelerdir. Bu ürünlerin farklı versiyonları ile hazırlanmış bazı masa örneklerini sizler için seçtim. Çok hoş görünüyorlar öyle değil mi? :)
Pinned Image
ceremonyblog.com
 
Pinned Image
 
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
 
 
Pinned Image
 
 
Kaynak : Pinterest
Pin It!

16 yorum :

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

allahım ne güzel görseller bunlar böyle hayran kaldım :)

begum begum huuu dedi ki...

nasıl guzel cıcekler onlar ole bayıldım bayıldım :)
hemen o sofralarda yemek yemek ıstedım oburmuyum acaba :)


begumyagci.blogspot.com

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Muazzam kareler ve çiçekler şahaneler, girdiği her ortamdan oksijen ve enerji olarak çıkıyorlar.
Eksik etmemek lazım ;)
Sevgilerimle...

bahcedekorasyon dedi ki...

masa süslemelerinde soft renklerden hazırlanan çiçek buketleri favorimdir her zaman.hepsi birbirinden güzel gözüküyorlar...

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

süper renkler bayıldım. Düğünüm için çok fikir alıcam senden :)

elmasmagicraft dedi ki...

gerçekten bu masalardan birinde oturup keyifli bir yemek yemeği çok isterdim görsel bir şölen olurdu herhalde benim için paylaşımın süper çok teşekkürler...

Miray dedi ki...

Ne güzel masalar öyle, hepsi çok hoşşş...

BeTwin Us dedi ki...

Taze pastel renklerde çiçekler, kristaller o kadar naif bir güzellikte ki bakarken insan kendisini bir rüyada hissediyor adeta :))

Adsız dedi ki...

If some one wishes expert view about running a blog afterward i recommend him/her to pay a
quick visit this webpage, Keep up the fastidious
work.
Feel free to visit my website ... pixocool.com

Lulu's life dedi ki...

wow !! muthis ! kesinlikle oyle !Boyle bir masada kocaman bir grup ile nefis bir yemek yemek istedim... :) Gercekten asik olunasi bir goruntu toplulugu olmus.. Iyi haftalar Londra fatihimmmm

Lulu's life dedi ki...

wow !! muthis ! kesinlikle oyle !Boyle bir masada kocaman bir grup ile nefis bir yemek yemek istedim... :) Gercekten asik olunasi bir goruntu toplulugu olmus.. Iyi haftalar Londra fatihimmmm

Lethe dedi ki...

Harika.. bu tarza bayiliyorum..

CEPAYNASI dedi ki...

hepsi çok güzel,
mutlu yıllar:)

CEPAYNASI dedi ki...

hepsi çok güzel,
mutlu yıllar:)

It-Girl dedi ki...

Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim.http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

Lila Moonlight dedi ki...

Hepsi harika, bu masalarin hepsinde keyif yapmak istedim ama konuk olarak, gelin damat bunlari gorup keyfini cikaramiyor : )