8 Ocak 2013 Salı

Londra'dan Sevdiğim Güzel Detaylar:)




Londra'da gezerken gözümüze takılan beğendiğimiz bizlere fikirler verecek her parçayı çekmeye çalıştım.  Özellikle Covent Garden'daki dükkanlarda kendimizi kaybettik ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Daha önce de gittiğimizde burayı çok sevmiştik. Sokak sokak heryerini gezmeye çalışmıştık.  Burada farklı tarzlarda küçük sevimli dükkanlar bulmak mümkün .Vintage tarzda ürünler, karınca mağazasının ürünlerinin satıldığı renkli mağazalar, çay dükkanları ve içlerinde satılan porselenler, mis kokulu çaylar, laduree'un leziz macaronlarını ve   kokulu sabunlar bulabileceğiniz benim gibi dekorasyon meraklılarının ilgisini çekecek  çok keyifli bir yer. Tabi böyle bir yeri keşfedince sizle paylaşmak büyük keyif..
 
 
 
 
 


Sabun standındaki görünümden kendimi alamadım. Samanları, çiçeklerini, lavantaların kombini çok hoş olmuş. Hemen kendimede bir tane edindim. Banyomda kendisiyle her sabah karşılaşmaktan büyük keyif alıyorum:)

 
 
 


 
 

 

İngilizlerin çay keyfi bir başka güzel bu dükkandan çıkmak zor oldu. Tüm çayların tadına baktık. Karamelli olana ayrı bir bayıldık. Yine daha fazla almadığıma pişman oldum:(

 
 
 

Bu cam demliklerden en kısa zamanda kendime de edinicem. Türkiye'de de bulurum diye almadım. Çok ince camdı.
 
 
 
 

 
 
Görüpte almamak olmaz, tadına bakmadan dönmek olmaz dedik. Bu nefis lezzeti afiyetle yedik:)



Tabi Covent Garden gezdiğimiz tek yer değildi. Harrods alışveriş merkezinde de çok keyifli parçalar gördük. Güzel sunumlar, renkler, kombinlerle bu tarihi alışveriş merkezinde de kendimizi kaybederek gezdik.






 
Pin It!

30 yorum :

Prettyinpink bride dedi ki...

hepsi birbirinden süper mükemmel parçalar..
hepsini almak istedim suan:)
Bnm için y.dısı acayip zarar oluyor bazen.. tek bavul gidip 3 bavulla fln dönüyorum:))
teşekkür ederiz paylaşım için:)

elmasmagicraft dedi ki...

bu resimler harika harika gittiğin yerlere ben de gitmek istedim özelliklede o ahşaplardan almak istedim ;)

Melislicious dedi ki...

kırmızı duvarın önündeki çaydanlıklara ve sabunlara bayıldım, çok tatlı görseller:)))

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

objectifine harika detaylar takılmıs, instagramdan da takip etmesi cok zevkli:)

Grace Happy dedi ki...

en cok hangı resıme takıldım bıl bakalım :) tabısıde o kralıcelı taclı caydanlık takımı var ya :)

tuğba yıldırım dedi ki...

resimlerde kendimi kaybettim resmen.en sevdiğim şeydir bunlar. cam çaydanlıktan rossmannda satılıyor camı çok ince ve hafif. sevgiler:)

ebygale dedi ki...

çok güzel kareler, özellikle sabunlara bayıldım:)

begum begum huuu dedi ki...

zaten benim ruhum london calling modunda bole gorsellerle daha da cezbetmeyin beni noolur :(
harika manzaralar :)


begumyagci.blogspot.com

Zamane Kahvesi dedi ki...

Gerçekten hepsi birbirinden güzel ama ben en çok yastıkları sevdimmm ;)

Tully dedi ki...

Love yazılarına bayıldım bayıldım, ama gidemeyenler için kötü oluyor bu paylaşımlar:)

DUYGU dedi ki...

çok eğlendim bakarken resimler gerçekten çok iyi:))

Kahveci dedi ki...

Covent Garden Müthiş bir yerdir, özellikle de yazın, sokak sanatçılarının yaptıkları çeşitli etkinliklere hayran kalır, sokak başında çello çalan bir görebilirsiniz... En sevdiğim yerdir LOndra'da , fotoğraf paylaşımı için teşekkürler, bugün ben de bir kaç fotoğraf yayınlayayım Covent Garden 'dan , sevgilerimle

Ebru Bayrak dedi ki...

Hepsi çok şık ordan çıkmamaz insan :)

Lulu's life dedi ki...

tam senlik gorseller.. baska yerde de gorsem seni hatirliyorum hemen hatta Address Istanbul'a ne zaman gitsem hep seni dusunuyorum.. Gelsen kimbilir neler cikartirsin icinden diye.. Londra super keyifli gecti biliyorum ve postlari da oyle devam ediyor.. Tesekkurler tatlim !

CEPAYNASI dedi ki...

baştan çıkartıcı detaylar:)))

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥... dedi ki...

kırlentlere bayıldım, onların hatrına yorum yazmadan edemedim...
blogumada beklerim
sevgilerimle...

http://zeynebin.blogspot.com/
...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

BERRY-DEW dedi ki...

Güzellikler detaylarda saklıdır diye boşuna dememişler. Hepsine bayıldım :)))

http://berry-dew.blogspot.com/

nergis mevsimi dedi ki...

Paylaşımınız için teşekkürler,gezmiş kadar olduk daha ne güzel şeyler vardır kim bilir :)

Lila Moonlight dedi ki...

Cok guzel detaylar yakalamissin. Sabunlar harika cidden, Tea Palace i cok severim, eskiden Notting Hill de vardi bir subesi ona gitmistik. O yastiklar da harika, koltuk da her salonda basrole oynayacak turden : )

sonsuz dekorasyon dedi ki...

prettypink bride cnm bende aynı durumu yaşıyorum. Eve gelince aldıklarını açmak çok keyifli oluyor:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elmasmagicraftcnm londra çok keyifli bir şehir gitmeni tavsiye ederim :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Melislicious renkli ürünleri seviyoruz galiba :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

aysun karaalioğlu çok tesekkür ederim. Bende çok beğenerek paylaşıyorum:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

grace happy cnm ona takılan takılıpta almak isteyen çok oldu. Birde benim gibi eline alıp son anda almaktan vazgeçip sonra pişman olan da oldu:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

tuğba yıldırım internetten baktım ancak daha çok kozmetik ürünler satılıyor galiba bursa da mağazası yok ama bilgilendirme için çok teşekkür ederim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ebygale teşekkür ederim cnm

begüm begüm heheh istem dışı ruhunuza dokunmuş olduk:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zamane kahvesi yastıkları bende çok beğendim.

tully cnm inşallah hepinize gitmek nasip olur çok keyifli bir yer londra ahşap harfler benimde çok hosuma gidiyor:)

Duygucum çok teşekkür ederim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Kahveci evet cnm çok keyifliydi gerçekten ben yazın hiç gitmedim. Özellikle temmuzda indirimlerinde olduğunu söyledi bir arkadaşım.Ben imkan buldukça kaçabilirim londra'ya :)))


ebru bayrak :))) güzellerdi gerçekten

Trendydolap dedi ki...

renkli kadeh ve sabunlara bayildim. insan boyle yerlere gidince kendini kaybediyor ya :)

minik dedi ki...

koltuk şahane valla,bayıldımmm