20 Ocak 2013 Pazar

Gelin Adayları Çiçek Buketlerinizi Süsletmeyi unutmayın:):)

Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image

Mor rengi çok seviyorum. Bu rengi kremle çok yakıştırıyorum. Bu bukette de doğal görünüm ile taşlı broş kullanılmış. Çok zevkli bir buket olmuş. Kır düğünü için ideal renkler.
 
Pinned Image

Orkidelerle kullanılan kurdela rengi ve uçta kullanılan taş detayı çok şık olmuş.

 
Pinned Image

Ben bu bukete bayıldım. Kumaş kaplaması renkleri çok hoş olmuş.

 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image

Bu çok orjinal bir detay olmuş. Fotoğraftakiler gelinle damadın nesi oluyor bilmiyorum ama nostaljik bir fotoğraf olmuş.

 
Kaynak: Pinterest 
Pin It!

19 yorum :

Adsız dedi ki...

bunlar harika ya ahh nerede bunları alıcak damat:)

darkolivee dedi ki...

harika seçimler tatlım
çok beğendim, tekrardan evlenesim geldi, o kadar yanii! :))

siyahkuğu dedi ki...

Hiç unuturmuyuz:)))

tuğba yıldırım dedi ki...

zaten oldum olası yapma gelin çiçeklerini hiç sevmemişimdir.bunlar çok güzel:)

Prettyinpink bride dedi ki...

kokoşluktan asla vezgeçmeyelim;)

Juliette dedi ki...

hepsi de harika, seçimler çok şık. insanın tekrar tekrar evlenesi geliyor:-)

Lila Moonlight dedi ki...

Cooook guzeller, yeniden dugunumuz olsa keske : ) Orkideler ve peonies favorilerim : )

A.O Bolat dedi ki...

Çiçek gibi bir post olmuş hatta pişti olmuşuz :)

elmasmagicraft dedi ki...

süper fikirler bunlar yeniden gelin olasım geldi gümbürtüye gitmişiz :))) özellikle 3.foto mor favorim bayıldım ...

Bak Bu Harika dedi ki...

çok güzeller

Eda Dolu dedi ki...

Harika bir post, evlilik hazırlığı içinde olan biri olarak güzel bir ilham oldu :)

Natalia dedi ki...

Hi beautiful!

I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

xx from

http://letoileduphare.blogspot.com

HANDE CİGER dedi ki...

Fikir süper gercekten görsellerde harika fakat neden 14 sene önce yoktu :((( çok beğendim ama başka bir yerde kullanabilirsiniz diye düşünüyorum şu an ... Paylaşım için teşekkürler .....

Adsız dedi ki...

sitenizi çok beğendim sizden bir şey rica edeceğim sitenizde yayınladığınız yemek masasının gri mavi tonlarındaki kumaşını çok beğendim ben de tam yemek odası yaptırma aşamasındayım sizden ricam bu kumaşın cinsini ve markasını söylemeniz çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

sitenizi çok beğendim sizden bir şey rica edeceğim sitenizde yayınladığınız yemek masasının gri mavi tonlarındaki kumaşını çok beğendim ben de tam yemek odası yaptırma aşamasındayım sizden ricam bu kumaşın cinsini ve markasını söylemeniz çok teşekkürler

Necla Dilek dedi ki...

beyaz orkideler çok güzel bayıldım...

Casa Très Chic dedi ki...

Wonderful selection!
My favorites? Number 4 and number 9.
Have a nice Friday!
Tereza

Lulu's life dedi ki...

Mayis ayinda evlenecek bir arkadasim var Yunan ve Atina'da onemli bir dugun plani icinde.. Bu postu ona yolluyorum hemen !! Nefis bir fikir olabilir.. ;)

DUYGU dedi ki...

hepside ayrı ayrı çok güzel