24 Aralık 2012 Pazartesi

Yemeğe Misafirlerim Var..




    Yılbaşı kutlamamızı arkadaşlarımla erken yaptık. Yılbaşı içi tatil planlarımızı yaptık. Büyük bir heyecanla cumartesiyi bekliyorum. Öncesinde hazırladığım sofra detaylarını paylaşmak istedim.Yemek takımını bernardo dan almıştım. Yılbaşı konseptine uysun istedim. Kırmızı olmazsa olmaz. Ben gri ve kırmızı rengi kullandım. Servisin zor olmaması ve sürekli masadan kalkmamak adına menüyü belirlerken soğuk mezelere ağırlık verdim. Menümüzde neler mi var derseniz patates salatası, kızartma, ara sıcak paçanga böreği, keşkek, kadınbudu köfte, kabaklı tavuk vardı.Ben kızartmayı fırında hazırladım. Domates sosla karıştırıp paşabahçenin servislerini kullandım. Peynir tabağımız olmazsa olmaz. Ayaklı servisi Mudo'dan almıştım.






                                       Ekmek sepetini Mikasa Moor'dan aldım. Çok severek kullanıyorum.







     Patates salatasını her zaman borcama hazırlardım. Bu sefer ayrı ayrı servis yapmayı denemek istedim. Böyle de sunumu hiç fena olmadı.



Cam tek kişilik servisler Paşabahçe'den.
                    
                      Çatal kaşık takımım jumbodandı. Onların servisini Dantell mağazasından aldım.
Pin It!

30 yorum :

Tumtum dedi ki...

mükemmel misiniz?
evet...
:)

güzellikler dünyası dedi ki...

iyi haftalar,çok hoş bir yılbaşı sofrası olmuş.Ama ne nereden bilgisi verirsen daha güzel olur,mümkünse.Yemek takımı bernardomu Özgecim?

Ebru Bayrak dedi ki...

Süper bir sofra, şık, asil, ne diyeyim harika :)

Lulu's life dedi ki...

bayiliyorum senin kendi hazirladigin sofralarina :) mutlaka icinden birseyler cikiyor cunku benim sofralarim icin de ! O gumus tepsi icin pasabahce minnak servisleri mesela acilen girecek ilk hazirladigim masama.. :)) iyi haftalar tatlim !

kelebek desenli dedi ki...

çok şık bir masa olmuş.renkler de çok uyumlu:)

Prettyinpink bride dedi ki...

yine çok şeker bi sofra detayı.
harikasın:)
detaylara bayıldım.
:)

uğurböceği dedi ki...

ah o tabaklara bayıldım.bernardo değil mi onlar.

ELMAS dedi ki...

çok özenli ve harika uyumlu bir davet sofrası olmuş gerçekten çokkk zevklisin Özgecim...

Saadet-i müstesna dedi ki...

KEsinlikle mükemmel bir sofra..

Feray kaygısız dedi ki...

Harika bir masa bayıldım..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

tumtum sağol tatlım çok teşekkür ederimmmm:)))
güzellikler dünyası cnm takım bernardodan bardaklarda bernardo, ayaklı servis mudodan almıştım. Dantell mağazasından catal kaşık servislerini almıştım. Masa örtüm alexander provence markasından almıştım :)) patates salatası ve kızartma servisleri paşabahçeden

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Ebru bayrak cnm teşekkür ederim.

lulucumm sen çok daha güzellerini hazırlarsınnnn çok teşekkür ederimmm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kelebek desenli beğenmene sevindim cnm teşekkürler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

prettyin pink sağol cnm:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

uğurböceği evet cnm bernardo:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Elmas cnm benim teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim..

designbyD dedi ki...

Çok güzel ve çok zevkli bir sofra, inanılmaz şık duruyor:)

Aycelce Hayat dedi ki...

çook şık bir masa hazırlamışsın, orda olmak vardı :)

nilay dedi ki...

çok şııııkkk.vay vay vayyyy.nerdende çıktın karşıma sonsuz dekorasyooonnn

deeptone dedi ki...

yemek de güzel tatil de cumartesiden başlıyo demek ki oh oh. neşeli gir yıla hadii.
:)
tepeyi de duyurdum arada.
:)

An Ek Zu Ra dedi ki...

özgecim çok zarif olmuş..

ebygale dedi ki...

Özgecim sofra şahane, yemekler leziz mi leziz görünüyor, ellerine sağlık..

dekorasyon dedi ki...

gerçekten mükemmel bir yılbaşı kutlaması olmuştur :)

hümeyra Mutlu dedi ki...

Çok şık bir sofra olmuş.En çok mum detayını sevdim,harika görünüyor.Küçük kağıt paketlerin içinde hediye vardı galiba.Çok ince düşünmüşsün ve özenmişsin.Yeni yıl size mutluluk ve sağlık getirsin Özgecim.

ParlamentMavi dedi ki...

Cam vazo içine mum fikri güzelmiş- beğendim:)

http://parlamentmavi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Merhaba Ozge,
Pasabahce ufak cam servislein altindakinuzun gumus tepsiyi nerden bulabilirz?

BeTwin Us dedi ki...

Çok şık bir sofra olmuş insan kıyamaz bu sofrada yemek yemeye oturup izleyerek göz zevkini doyurmalı önce :) ellerine sağlık canım harikasın zevkine çok hayranız! :)

Adsız dedi ki...

Patates salatasinin rek kisilik sunumuna bayildim! Tarifi var mi? Patates ve yogurdu anladim da ucuncu rengi veren ne??

EBRUCA dedi ki...

merhaba bloğunuza tesadüfen ulaştımÇok beğendim tarzınızı ve sofranızı.

EBRUCA dedi ki...

merhaba bloğunuza tesadüfen ulaştımÇok beğendim tarzınızı ve sofranızı.