7 Aralık 2012 Cuma

Bugün Eğlenceli Bir Çekiliş Hazırladık



     Bu videonun öncesinini de yüklemeyi isterdim. Ama gülmekten konuşamadık:))) Biz çok eğlendik. Umarım sizde beğenirsiniz. Yeni yıl hediye çekilişimizde çok  yakında sizlerle olucak umarım yeni hediyemizide beğenirsinir...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Çekilişimizin talihlisi Tülin Kaplan Üsküp 160 kişinin katıldığı çekilişimizi videoya çektik. İrem arkadaşımın evinde hazırladık. Arkadaşım Melis çekti.(yükleyebilirsem yarın video burda olacak çok eğlendik çekerken:)))  İyi günlerde kullanmanızı diliyorum. Hayatınızda şans hep yanınızda olsun.. 
 
Harika bir yılbaşı hediyesi sizleri bekliyor olacak takipte kalmanızı tavsiye ederim....
 
Pin It!

13 yorum :

Derya Sezgin dedi ki...

Arkadaşımız iyi günlerde kullansın:))
Masada kullandığın tabaklar harika ca
nım nereden aldığını sorabilirmiyim
sevgiler...

begum begum huuu dedi ki...

nasılll güzel bi sofra olmuş bayıldım bayıldım sofraya :) bütün ince detaylarına:)



begumyagci.blogspot.com

Ebru Bayrak dedi ki...

Renkli şekerlere bayıldımm bende istiyorummmmmmm :)

Sayın KARACA dedi ki...

İnanılmaz güzel ve özenli bir davet olmuş. Pasta takımlarına bayıldım :)

An Ek Zu Ra dedi ki...

çok şirin görünüyorsunuz irem'i de görmüş oldum ..

crocus dedi ki...

merhaba sofrayı çok beğendim. çelik kek servisleri nereden acaba?

güzellikler dünyası dedi ki...

ne kadar güzel bir sofra olmuş demeden geçmek mümkün değil.Ne şık takımlar onlar,içindekilerde eminim bir o kadar lezzetlidir.çekilii katıldım ve umuarım bana çıkar,sevgiler

Prettyinpink bride dedi ki...

iremi tanımasak da davet sofralarına, düğün videosuna bayıldım:)))

zeynep dedi ki...

kazanan arkadasımızı cok tebrik ediyorum...cok tatlısınız harika bir cekiliş olmus...bu da sonsuz dekorasyon farkı olsun...yeni yıl cekilişinide merakla bekliyorum...
sevgilerimle

A.O Bolat dedi ki...

Çok zevklisin :) masalar o kadar hoş görünüyor ki :)

BeTwin Us dedi ki...

Yeni hediyeyi merakla bekliyoruz, sofranın her detayı çok özenli ve şık elinize sağlık :) kazananın da güzel günlerde kullanması dileğiyle canım ;)

Lila Moonlight dedi ki...

Nasil guzel bir sofra bu, hem sunumlar hem lezzetler. En cok da o sekerlerin tatliligi ve de canim asure cekti simdi : )

Ersin Akcan dedi ki...

kolay gelsin sizlere :=)