5 Aralık 2012 Çarşamba

Ata Tunç Aramıza hoşgeldin!!





Annemin rahatsızlığıyla bizim için kötü başlayan 2012 yılı Tunç'un doğumuyla güzel bir şekilde bitecek diyebilirim. 10.11.12 tarihinde  dünyaya gelmeye karar veren Tunç beyimizle hayatımız daha bir renkli oldu. Hala olmak çok güzel bir duyguymuş. İki gün görmesem özlüyorum ufaklığı. Henüz çok küçük yine de severken sıkasım, içime sokasım geliyor. Anne olmak nasıldır hiç bilemiyorum:) Ama bugüne kadar ki anne bloggerlardan okuduğum ortak bir nokta hayatımızın aşkı diyorlar beyler duymasın..Şuna baksanıza nasılda aşık olunmasın cazibeli bir akrep erkeğiyle karşı karşıyayız..



Doğumdan sonra biz neler mi yaptık. Koşuşturmacalı bir sürec içinde erken gelen bebiş bizi hazırlıksız yakaladı siz siz olun 7. ayda herşeyini tamamlamış olun çünkü ufaklık beklediğimizden erken gelmeye karar verince elimiz ayağımıza dolaştı. Neyse ki hallettik herşeyi 20 günlük olunca mevlüt okutmaya karar verdik. Genelde 40 günlük iken okutulur ama 20 den sonrada okutulabilirmiş. Bizde mevlütle beraber Tunç'a yapamadığımız baby shower partimizi Tunç yanımızdayken yapmış olduk. O henüz anlamasa da ileride fotolardan bizim ne kadar eğlendiğimizi anlayacaktır.:)


 





 
 

Bannerlar Metto Şeker   
 


 
 

 
Sabunlar Bernaca Sabun'dan 
 
 
 
 

Lohusa şerbeti ile ilgili tavsilerim olacak internette farklı farlı tarifler var. Biz annele su, şeker, gıda boyası, karanfil, tarçın kullanarak yaptık. Göz kararı kendi damak tadımıza göre ayarladık ama tavsiyem 5,6 adet tarçın ve yarım fincan karanfili ayrı yerlerde kaynattık. Ayrı büyük bir tencerede yaklaşık 5 litre suya 2,5  3 bardak şeker ve bir çay kaşığı kadar gıda boyası ekledik. kaynattık ve üzeine tadına bakarak karanfil ve tarçın suyunu ekledik. Eğer içine atarak aynı yerde kaynatırsanız. Aroması çok olabilir ve içilemiycek bir şerbete dönüşebilir. Tabi sizin damak tadınıza kalmış ama genelde gittiğimiz yerlerde bunu çok acı ve aromalı yaptıkları için annemle çok temkinli davrandık. Herkes tarifini istedi çok hafif olmuş dediler ama dediğim gibi tarif damak tadınızla alakalı ama ortalama bu  şekilde hazırladık..


 
Pin It!

14 yorum :

Nalan Ünal dedi ki...

Nasıl da cin gibi bakıyor, maşallah ona:)

neslice tarifler dedi ki...

Ay çok tatlı maşallah. Hazırlıklar da öyle..

doludolu mutfak dedi ki...

hala olmak gercekten cok guzel bır sey ben sekız senedır hala bes senedır anneyim . İkiside çok başka ikiside ayrı güzel
Ata yada mutlu tatlı sağlıklı bir hayat diliyorum

Venuste Hayat dedi ki...

Bende once senin gibi hala olmustum, cok ama sevdigimi saniyordum yegenimi, kendi cocugum olsa ancak bu kadar severim diyordum ama kizim dunyaya geldikten sonra ona olan sevgimi hic bir seyle kiyaslamaz oldum! Gercekten bambaska bir sevgi! Olmadan da anlasilmiyor! Ben kiziyordum u baska bir ask diyen arkadaslarima ama hakkaten baska bir askmis! Hazirliklar sahane gorunuyor! Minik yakisiklida hosgelmis dunyaya! Anali babali saglikli bir omru olsun! Unutmadan, darisi da basina:)

güzellikler dünyası dedi ki...

anneeeee,maşalaahh allah uzun ömürler versin ,hayırlı evlat olsun,Allah anabalı büyütsün .mis kokulu küçük melek,ne güzel duygu değil mi?doyamaz anneciği şimdi bu kuzucuğa

Prettyinpink bride dedi ki...

maşallah çok tatlı bi bebek, güzel güzel büyüsün inşallah:)
detaylar çok hoş:)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim gözünüz aydın ne güzel hazırlanmışsınız
Ata Tunç'a sağlıklı uzun mutluluk bir hayat diliyorum .
çok tatlı maşallah Akrep erkeğime

damla dedi ki...

maşallah bakısa bak yerım ben onu :)

Melislicious dedi ki...

çok tatlı maaşallah! ne de güzel şeyler hazılamışsınız, cidden bunları görünce bile insan anne olmaya özeniyo:)))

FERİDECO dedi ki...

Pastaya bayıldım harika olmuş ellerine sağlık yapanın, bebiş çok şanlı paylaşımın harikaydı teşekkürler

sezer eser perker dedi ki...

Maşallah! Gözünüz aydın! Allah uzun ömürler, sağlıklı bir ömür versin.

An Ek Zu Ra dedi ki...

yatak örtüsü mükemmel görünüyor harika bir fotoğraf çekimi yapmışsın özgecim

Adsız dedi ki...

harikasınız valla sizin bloğa bayılıyorum...sağlıkla büyütün yeğeninizi.. bu arada irem hanımın ev detaylarınıda bekliyoruz...

derya ö. dedi ki...

çookkk tatlıııı, maaşallahhhhh en kocamanından. Bu aralar böyle güzel bebeklere bakayım ki benim ki de benzesin değil mi ama:))) Allah upuzun, sağlıklı ve sevdikleriyle mutlu bi ömür versin bu kuzuya. sevgiler....