30 Ekim 2012 Salı

Squint Limited ile Renkli Mobilyalar



    Renklerin cazibesi bu olsa gerek. Nasılda dikkat çekici Bizler henüz hazırmıyız bu renklere bilemiyorum ama uzaktan hiç de kötü gözükmüyor gözüme. Belki hepsi bir arada olmasa da ben evimde böyle renkli birşey görmekten keyif alırım diye düşünüyorum. Firmanın web sitesini gezerken yine paylaşmam gereken bir marka buldum diye düşünerek bu postu hazırlamaya başladım. Patchwork aşkına hazırlanmış bu postu umarım beğenirsiniz.


21
http://www.fotofranch.com/   Bu fotoğraflara bakarken ve firmanın geçmişini okurken fotofranch.com da buldum kendimi. Kim olduğu ile ilgili bir bilgim yoktu ama meğer kendisi yurtdışında mekan ve interior desing fotoğrafları çeken çok başarılı bir fotoğrafçıymış. Dergi fotoğrafçılığı ile ve dekorasyon fotoğrafçılığı ile ilgilenenlerin tanımasında fayda var diye düşünüyorum.
 
 
 
 
 
22
İşte benim çok beğendiğim patchwork kumaşlar kullanılarak hazırlanmış bu koltuk evimde olsun istiyorum:) Bu modeli de çok severim.Nerelerde kullanılabiliriz bu koltuğu diye soracak olanlara belki fikir olabilir. Ben şömineli bir evde sömine karşısına koyabilirim tabi alanım genişse, Yatak odasında gri ve pembe tonlarıyla çok yakışabilir diye düşünüyorum. Ben kız çocuğum olsa odasına böyle bir koltuk bile koyabilirim:))) Süslü annenin süslü kız odası hayalı olurdu heralde.
 
 
8
 
18
 
Bu kumaşları siyah lake ilede çok yakışacağını düşünüyorum. Bu resimdeki görüntü de çok hoşuma gitti. Ama bu model üzerinde çok oturulacak kadar rahat görünmüyor. Görsel detay olarak kullanılabilir.
 
 
 
 
 
16
 
4
 
 
12
 
13
 
Bir ingiltere markası olan Squint limited firmasının bu renkli ürünleri çok beğendim.
 
 
 
 
 
1
 
 
9
 
 
1
11
 
Pin It!

21 yorum :

güzellikler dünyası dedi ki...

Çok karışık,yorucu geliyor bana

Pembe Yastık dedi ki...

Ben henüz böyle renklere hazır değilim.
Sanırım bana göre değil..ama bakarken pek keyifli oluyor :)

Melislicious dedi ki...

en azından evin bir odası böyle olabilir, bence çok şeker :)))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

ahhh süpeeer!! ben de bayılıyorum patchwork koltuklara ve halılara:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Evi ev yapan renkmiş bunu öğrendim artık. Tek bir renk bile nasılda değiştiriyor her yeri. Çok güzel hepsi..

Dharma dedi ki...

Una preciosidad de colorido y combinación de colores.

Un saludo

Düş Kızı dedi ki...

Her biri, hepsi, ayrı ayrı, tek tek çok güzel, bayıldım, bittim!
Daha başka nasıl anlatsam acep çok beğendiğimi? :)))

fiamma dedi ki...

ÇOk boğmadıkça çok güzel buluyorum ben de.. harika paylaşımlar...

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Ne güzel renkler bunlar. İnsanın içini ısıtıyor. Aynı zamanda çok fazla emek var üzerlerinde. Yapanlarında, paylaşanlarında eline sağlık:) Teşekkürler sevgili sonsuz dekorasyon...

VuslaT dedi ki...

Vavvv duvardaki sonbahar yapraklarına bittim...

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Wooow what a crazy and colourful furnishing!! I love it! And especially the first and third picture!! Thumbs up!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

Bengü'nün Dünyası dedi ki...

Hepsine bayıldım,hepsi benim olsun...istiyorum işte istiyorum :)

Lethe dedi ki...

Evimin bir odasini böyle rengarenk dekore etme gibi bir hayalim var : )

Grace Happy dedi ki...

bu koltukları vaktı zamanında home art dergısınde gormustr ben bunu ıstyrm dedıgımde annem ben sana yaparım okadar paramı verılır dıye cımrılık yapmıstı:)

Miray dedi ki...

Çok güzeller, bakarken çok hoşuma gitti.sanırım biraz gözlerin alışması lazım:)

Red Dominum dedi ki...

güzel bir blog. tebrikleri. duvar renkleri ve duvar dekorasyon malzemeleri (tas, duvar kagıtları vs.) hakkında da yazsanız keske. eve farkı katan seylerden biri duvarlar. Tek duvarda birden cok renk tonuvs...

nilay dedi ki...

Bursa'lı blogdan Bursalı bloğa sevgiler. Bloğunu çok beğendim

mirel dedi ki...

Ben hepsine bayildiim ! ozellikle ilk fotograftakine :)

Ciiden dedi ki...

Ben cok begendim, zaten renkli seyleri cok seven bi insan olarak sadece bi odaya tek bir objenin bile bir kimlik katacagını dusunuyorum.
Yalniz bu urunler bana direkt Zeynep Ilıcalı'nın sahibi oldugu Thanx Co'da satılan urunleri anımsattı, aynı marka mı acaba?

Çiğdem
chicthem.blogspot.com

Lila Moonlight dedi ki...

Bu patchwork ler cok eglenceli, aynasini yada mini pufunu isterdim : )

Sevgi Ates dedi ki...


İnegöl mobilyaları, mobilya modelleri, yatak odası ve yemek odası takımlarıyla koltuk takımları
hakkında geniş bilgiler sunmuşsunuz. Teşekkürler İnegöl Mobilya Merkezi