Siz Hangisinde Uyumak İsterdiniz?

Pinned Image

Karar vermek zor dimi "siz hangisinde uyumak isterdiniz?" sorusuna. Her ruh hali var bu resimlerde . Renk renk odalar, aynalı komidinler, kapitone yatak başları, halı kaplı odalar, halı olmayan odalar, beş yıldızlı otel odası görünümünde ki odalar, tuğla kaplı duvarlar, avangard avizelerle hepsinde farklı bir karakter görüyor insan. Beni takip edenler neo klasik ürünlerden hoşlandığımı bilirler. Bu fotoğraflarda ki avangard yatak odaları tam benlik. Mor,gri, vizon,bej, pirinç renkler, bu sene çok moda olmakla birlikte lakenin çok kullanıldığı ortamlardan biraz daha uzaklaşılıyor. Tuğla duvarların kullanımı markaların görsellerinde de artmış durumda. Gri parkeler ve koyu renk duvar kağıtlarının kullanımı da oldukça fazla. Beyazı çok seven ben bile bu aralar hep morların grilerin peşindeyim. Bu renkleri koyu yeşil ve sarı ile çok yakıştırıyorum. Gri renklere tamamen karşı iken mimarımla bunun savaşını verirken artık gri rengi sevdiğimi farkettim.:)
Pinned Image


Pinned Image
 
 
Pinned Image
 
 
 

Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Yatak odanızın halı kaplı olmasını istermiydiniz? Bende hala bunu cevabı yok. Arkadaşım komple krem halı kaplattırdı ve çok memnun olduğunu söylüyor. Bana sanki çok hijyenik değil gibi geliyor. Özellikle yerden ısıtmalı evlerde mimarımız çok tavsiye etmemişti. Isındıkça bakteri üretebilir. Yıkama işleminde koku yapabilir gibi . Kullananların yorumlarını bekliyorum..
 
 
 
Pinned Image
 
Deriyi koltukda kullanmak zordur. Bana çok konforlu gelmez ama yatak başında çok şık durduğunu düşünüyorum.Hem temizlenmesi kolay olur diye düşünüyorum.
 
Pinned Image
 
Sarı rengini siyahla ve gri ile kullanılmış hallerini çok beğeniyorum ama insanda acaba sıkılırmıyım hissi yaratıyor. İddialı renkleri sevenler için tercih edilebilir kombinler.
 
 
 
 
Pinned Image
 
Benim yatak odam beş yıldızlı otel odası gibi olsun diyorsanız yerleri halı kaplattırıp perde ve yatak örtüsünü aynı yada kombin kumaşlardan seçerek, duvar kağıdınız ve koltuğunuzla bu atmosferi yakalamanız mümkün.
 
 
Pinned Image
 
Beyaz aydınlıkdır, ferahlıktır,temizliktir. Bakımı zordur ama keyiflidir. İçeriye girdiğinizde içiniz açılır. Ama böyle bir odayı gördüğümüzde sizin yalnız yaşayan bir bayan olduğunuzu düşünebiliriz.:) Erkeklere dair hiçbir detayın olmadığı çok şık bir oda. Bence hiç sorun yok ama beylerde aynı fikirde olurlar mı bilemem ama yine de beyaz pembe renkle döşenmiş bir  odanın yanında iyidir diyorum...
 
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
 
Pinned Image
 
Pinned Image
 
 
Pinned Image
 
 
 
 
 
Pinned Image
 
 
 

Etiketler: , , , , , , , , ,