2 Ekim 2012 Salı

Cafe Fernando ile Yemek Yapmak...

Domates Confit, Pesto ve Sebzeli Sandviç

    Ben bugün çok geç keşfettiğim için üzüldüğüm ama yinede bulduğum için sevindiğim bir web sitesinden bahsetmek istiyorum. Belki benim gibi keşfetmemiş yemek merakı olan blogger arkadaşlarım için güzel tarifler ve fikirler verebilir diye düşündüm. Yemek yapmak bazıları için gündelik bir olay bazıları için galiba hayatın anlamı.. İşte bu noktada ortaya çıkan şeyler galiba sizin ruhunuzu ve yemek yapmanın anlamını yansıtıyor.
     Yemek sunumları, yemek fotoğrafları, orjinal tarifler ,tatlar keşfetmek benim için çok keyiflidir. Akşam gezinirken ilgimi çeken fotoğraflarla kendimi cafefernando.com da Cenk 'in mutfağında buldum. İyi ki bulmuşum.Aslında tamda bulmak istediğim yerdeyim dedim. Uzun zamandır araştırdığım sunum ve yemek fotoğraflarını bulmuştum. İncelenmesi gereken denenmesi gereken çok tarif var bu sitede. 4 senedir blog  yazan ve zamanla hayatının merkezine giren bu blog artık onu işi olmuş.. diye yazarken bu yazıyı 2010 yılında yazdığını farkediyorum. Yani Cenk 6 sene önce başlamış bu maceraya okurken çok keyif aldım. Özellikle blog yazarlığı yapmaya karar verip işi bıraktığında annesinin görüşleri çok hoşuma gitti. Bir blog insanın hayatın nasıl değiştirebilir sorusuna çok güzel bir cevap bu blogdan gelmiş. Okuma isteyenler tık tık


Domates Confit, Pesto ve Sebzeli Sandviç - Malzemeler
 
 
Çikolatalı Mus 2

Yumurtalı Pastırma



Mozaik Pasta
 
Limonlu Cheesecake
 
 
Sevgililer Günü Yemek Tarifleri
 
Pin It!

27 yorum :

güz dedi ki...

Cafe Fernando'yu dolaşmayı okumayı ben de çok severim. O görseller nasıl da güzeldir öyle... o tarifler ise ince işçilik ister bu nedenle bir kere bile tarif denemişliğim yoktur. Bu duruma hep üzülürüm ama yapacak bişey yok :)

Marilyns Closet dedi ki...

Hi dear!! Thanks so much for your comment and visit me back! It's a pleasure! Loved your post!
Big kiss!!

www.marilynsclosetblog.com
PS: WORLDWIDE GIVEAWAY on my blog!! You can win the dress you want from INLOVEWITHFASHION! Join us!!---> http://marilynsclosetblog.blogspot.com.es/2012/10/worldwide-giveaway-inlovewithfashion.html

derya ö. dedi ki...

Cafe Fernando'yu 2 senedir takip ediyorum, harika işler çıkarıyor, o kadar özenli ve titiz ki,hele çektiği fotolar, moral bozacak kadar iyi:))) şaka bir yana Cenk çok başarılı, görmeyen duymayan kalmamalı:))

pembe mor alg dedi ki...

hemen ışınlanıorum fıstık

designbyD dedi ki...

Off tam da aradığım blog.Süpersin ya hakikaten haberim yoktu çok teşekkürler:) An itibariyle İphone uygulamasını da indirmiş bulunmaktayım, gelsin yemeklerrr:))

Sayın KARACA dedi ki...

Ay vallahi bugün bir güzellik yapmış oldun. Sayende bizde bu lezzeti bol, ödülü bol siteyle tanışmış olduk :)

Lulu's life dedi ki...

muthis !! hemen blogu incelemeye basliyorummmmm ;)

Zamane Kahvesi dedi ki...

Ama bunlar harikaaaa...

hümeyra dedi ki...

Yemek yapmaya ilk başladığım zaman çok ziyaret ederdim Cafe Fernand'yu.Hala da bakarım.Blog fotoğrafları konusunda da çok başarılı.Domates çorbası tarifini denemeni tavsiye ederim,muhteşem oluyor.

Ayfer dedi ki...

Paylasim icin tesekkurler, cok guzel bir web sitesi, hemen katildim ;0)

ayca dedi ki...

Ben de tuttum bu siteyi

zeze dedi ki...

Tariflerini denememenizi öneririm. Tutmuyor bir türlü, soru sorunca da az çırpmışsındır, çok un katmışsındır gibi yanıtlar veriyor. Görsel olarak evet çok güzel, belki kendi yaptığı şeyler çok lezzetli, ama kesinlikle ev kullanıcılarına uygun değil tarifleri...

Elifinelizi dedi ki...

bildiğin sanat tüm görseller
teşekkürlerrr bu kaynak için

Marilyns Closet dedi ki...

Hi dear!! lovely post! :) following you now! follow me back?
Thanks so so much for visit my blog! Keep in touch!
Big kiss!!

www.marilynsclosetblog.com
WORLDWIDE GIVEAWAY on my blog> You can WIN the dress you WANT from INLOVEWITHFASHION! Join us here! ---> http://marilynsclosetblog.blogspot.com.es/2012/10/worldwide-giveaway-

gecekiyafeti.com dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler. sayende güzel bir blogla tanıştık...

görüşmek dileğiyle...

Smyrnetalya dedi ki...

Cenk'in blogunu yaklaşık 3 yıldır takip ediyorum, en çok fotoğrafları hoşuma gidiyor, süper profesyonel! Fransa'ya gittiği zaman -benim ilgi alanım olduğundan- yayınladığı postlar çok keyifliydi:-)
Çoğu tarifi de kendisinin uydurarak yapması ayrıca takdire şayan:-)

Nur... dedi ki...

Evet Cenk i keşfetmek gerçekten çok güzel. Sizin adınıza çok sevindim. Ben uzun bi süredir Cafe Fernando'yu takip ediyorum.Lütfen ona söyler misiniz bloga 40 gün bişey yazmamak ne demekmiş. Biraz sitem edeyim Cenk Bey'e hi hi hi

Semi M.Eller dedi ki...

Cafe Fernando, Cenk candır:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

güz bende çok severek bakıp yapma aşamasında bir düşünüyorum:)) becerebilirmiyim diye

sonsuz dekorasyon dedi ki...

marilyns closet thanks alot for your comment welcome

sonsuz dekorasyon dedi ki...

derya ö. evet ben yeni keşfettim ve çok başarılı buldum. Beğendiğim içinde paylaşmak istedim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pembe mor alg umarım beğenirsin:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

desingbyD hehe umarım keyifli yemekler yaparsın

sayın karaca teşekkür ederim cnm aynen bende keşfedince paylaşmadan duramadım.

lulu's life aynen tavsiye edilirim lulucum:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zamane kahvesi sağol cnm

hümeyra hmmm şimdi merak ettim domates çorbasını :) bakıyorum hemen

ayfer teşekkür ederim

ayça teşekkür ederim

zeze farklı tatları uygulamak bazen zor olabiliyor her zaman kişi kendinden de birşeyler katması gerekiyor. Bende hiç denemedim. ama görseller tarifler güzel gözüktü gözüme denediğimde bende yorum yapar paylaşırım:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elifinelizi sağol cnm beğenmene sevindim:)

gecekıyafeti.com merhaba tekrar hoşgeldin teşekkür ederim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

smyrnatelya evet görsellerde çok başarılı kendine has olmasıda çok özel

semi :)))

nur teşekkür ederim bende mutlu oldum bu keşife:)

mutfakkimyası dedi ki...

Benim de yıllardır takip ettiğim bir site. Tarifler detaylı ve güzel.