22 Ekim 2012 Pazartesi

Blogum Anne Bebek Dergisinde


Anne bebek dergisinin ekim sayısında yer almaktan çok mutlu oldum. Anne adayları ve anne olanlar için çok faydalı bilgilerin yer aldığı bu dergide herkes kendinden birşeyler bulacaktır.
 
 

 
 
 
 
1-7 Ekim haftası emdirme haftasıydı. Bu nedenle tüm okuyucularına Anne Sütü dergisi hediye olarak veriliyor. Burada anne sütü ile ilgili detaylı bilgiler var. Okuyunca gerçekten ne kadar önemli olduğunu birkez daha anlıyor insan gerçekten mucize gibi..
 
 
Ekim sayısında çocuklarınızla ilgili öğreneceğiniz faydalı başlıklar vardı. Merak edenler ekim sayısını kaçırmasınlar..
 
 


Pin It!

7 yorum :

Çilekli Mektubum dedi ki...

Tebrik ederim,cok guzel bir olay bu :)
Sevgiler.

Pembe Deniz dedi ki...

Vay vay vay. Çok yakışmış...

Başarıları görmek çok keyiflidir eminim.

Hayırlı olsun devamı gelsin canım

Lulu's life dedi ki...

ne guzel bir haber bu ! Cok sevindim senin adina.. Keyifle okunacak bir blog kesfedecek bir suru insan boylece.. Hem de nefis deko fikirler ile ! ;))

Shirin Serkan dedi ki...

Tebrikler....ne güzel..

Miray dedi ki...

çok büyük bir başarı, tebrikler

Lila Moonlight dedi ki...

Tebrikler cok guzel bir haber bu, daha nice dergilere diyelim : ) Bu arada koc burcuyum, yukselen terazi sanirim ; ) Mora oldum olasi bir bagim var : ) Londra postlarina da baktim, cok guzel gezip yemissiniz, darisi basima, temmuz indirimi doneminde hic gormedim Londra yi, insallah ayarlayabilirim : )

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

tebrikler ,blog ta insanın bir bakıma bebeği gibi :))
Paylaşımlarından böylece anneler de haberdar oldu,sevindim