21 Eylül 2012 Cuma

Roche Bobois Paris


 
Roche Bobois Paris modern tarz daki en sevdiğim markalardan. Bu markanın sunumlarını ve kombinlerini de çok beğeniyorum. Sehpa detayları halıların renkleri koltuklarla ve yastıklarla kombinlemesini bence çok çok iyi yapıyorlar. Gri ve vizon renklerinin bu sene ki moda renkler olduğu aşikar grinin her tonunu görmek mümkün. Ben çok gri renk seven biri değildim. Ama insan zamanla değişiyor ya da gördükçe alışıyor. Vizon ve taş rengi gibi de denen açık kahve ve gri karışımı renkler sıkça karşımıza çıkıyor. Özellikle mutfak dolaplarında, koltuk, perde, yatak başı gibi detaylarda kullanılıyor. Tabi zevk meselesi ben pembe istiyorum ne yapayım griyi derseniz de seçenekler bol...:))




                Halıya bayıldım desem tahminimce ipek ve yün karışımı olan halının parlaklığı 4 renk tonu kullanılması ve üzerinde desen bir araya çok başarılı getirilmiş..




   Deri koltuk görünüme hastayım. Çok seviyorum ama bir de kullanımı derseniz işte orda duruyorum. Yazın bacaklarınıza yapışan kışın ise soğukluk hissi veren bir dokunun üzerinde oturup akşam keyif yapmak ne mümkün diyorum:) Ama oturmayacağım bir dekor olursa deriyi çok seviyorum. Burada ki renkler benim renklerim değil ama sehpa şekli, aydınlatma, koltuk modelini çok sevdim.





    Bu aralar nedense tuğla görüntüsüne takmış durumdayım. Bununla ilgili her konsept ilgimi çeker oldu. Galiba zamanla insanın zevkleri de değişiyor. Hayal ettiği renkler, modeller, ürünler, markalar farklılaşıyor. Fotoğraflar da ilk göze çarpan koltuklar olsa da ben detaylarına ve kombinlerine de bir o kadar dikkat ediyorum. Sehpa şeklini çok sevdim.



    Henüz loft görünüme alışamamakla beraber bence bu iş yerlerinde kullanılmalı diye düşünüyorum.Evde otururken kafamı kaldırdığım da beton bir görüntüyle karşılaşmak ve tepemden boruların geçtiğini bilmek beni pek de rahatlatmaz dı heralde diye düşünüyorum . Bu halıyı ve güzel koltuğu gelin daha sıcakbir mekana koyalım bence:))

















    Bu kadar renklilik hergün oturulan bir mekan için nasıl olur bilemiyorum ama ben kumaşlara ve desenlerine bayıldımm. Artık yerde oturma kültürü pek yok ama böyle bir koltuğu alıp arkadaşlarınızla film izleyip, oyun oynamak yada çocuklarınızın yuvarlanması için keyifli bir oyun alanı yaratmak kulağa hoş geliyor.













                                              
                                                        http://www.roche-bobois.com/


  
Pin It!

21 yorum :

Elvan Özen dedi ki...

Bunlar bir harika, özellikle 3. resime bayıldım:)

Lulu's life dedi ki...

Harika ! Roche Bobois Paris hastasiyim ! takipte kalmakta fayda var kesinlikle :)) Ben soft renk ile kaplanmis bir makani kuvvetli bir renk ile acmayi daha enerjik hale getirmeyi cok seviyorum.. Krem rengini turkuaz ile dusunmustum hep ama sonunda mor olsun bereket dolsun evimiz diye morda karar kilmistim ama simdi goruyorum ki gri ile de harika oluyormus.. Loft goruntusu beni cezbediyor baktigimda ama soyledigin gibi rahatsiz eder diye de dusunuyorum :)) Ayrica da su renk renk kaplanmis koltuklar cok ciciler ! Daha soft renkli olan mintli koltugu tercih edebilirim.. Ama pembe duz halili yuvarlak cift orta sehpasi olan dekoru da cok sevdim.. Hatta getir evime dose otururum keyifle :)) xxx

güz dedi ki...

tamam mobilyalar güzel de o halılar nasıl güzeldir ya neden böyle halılar bulamıyoruz biz :( yazık valla acıdım bizim halimize :)

çiler dedi ki...

halı koltuk uyumuna bayılmamak mümkün değil,çok hoş

bedia dedi ki...

Terasima koltuk almayi dusunuyoduk ki su yerden minderli olan takimi cok begendim fazla renkli ama belki renk secenegi vardir.cok hos disariyi izlemeside guzel olur bakalim.aklimizda bu secenekde bulunsun.tesekkurler canim:))

nuts wardrobe fashion dedi ki...

Gorseller cok guzel, ev ici asma katlara bayiliyorum:) http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

Jeeh Trend dedi ki...

Hello, how are you?
I love your blog, I always visit now.
I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

I hope your visit!

kisses

Beauty Follower dedi ki...

One of my favorite furnishing brand!

Gurme Şirine dedi ki...

ooof oooof oooof bunlar ne güzel dekolar bayıldım valla :))

ELMAS dedi ki...

tüm tasarımlar bir harika gözlerim güzellik banyosu etti teşekkürler ;)

pembe kekik dedi ki...

Griyi çok seviyorum. Diğer renklerle birleştirmesi çok hoş oluyor:)

bir kase lezzet dedi ki...

bunlar şaheser.
tarz olmuş.
çooooooook güzel güzel yüzlüm.

CEPAYNASI dedi ki...

baştan ve sondan 3.fotoğraflar benim favorim...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba elvan hoşgeldin beğenmene sevindim :)

lulucumm aynen bende tarzını çok beğeniyorum. Galiba akrep burclarının rengi mor:)) bende çok beğeniyorum yeni koltuk alırsam gri ve mor düşünüyorum hatta:))

güz valla bende halı detaylarını çok beğendim çok şık dimi

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiler cnm bende katılıyorum yorumuna:))

bedia aynen bu modellerde bir şey teras için güzel fikir verebilir.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

nuts bloguma hoşgeldinn .

sonsuz dekorasyon dedi ki...

beauty follower thanks a lot..

Gurme şirine teşekkürler güzeller dimi:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elmascım teşekkürler.

pembe kekik bende gri rengi çok seviyorum. Bu aralar çok kullanılıyor mor renkle de çok yakışıyor hoş her renkle uyuyor bencede

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Bir kase lezzet teşekkür ederim:)))

cep aynası cnm gri ve kahveli modelleri beğenmişsin kahve tonları her zaman ayrıcalıklıdır:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Bayıldım özellikle renkleri bol olanlara. country tarzı mobilyalarla ilgili de bi paylaşım beklerim :) Bu arada tekrar hoşbulduk :) sevgiler..

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

Ferah ferah ya bayıldıım özellikle ilk 3 tanesine :)