28 Eylül 2012 Cuma

Arkadaşımdan Misafir Sofrası:)

 
Bugün arkadaşım irem'in akşama misafirleri vardı. Salı gününden başladı acaba ne pişirsem diye güzel bir menü hazırlamış sonunda evde hummalı bir çalışma içersindeydi bende biraz dinlensin ve tabi ki arkadaşımın hazırlayacağı menü ve sunumları merak ederekten elimde fotoğraf makinası atladım iroşa gittim. Bizim kız yemek yapmasını çok seviyor. Nasıl süslesem nasıl sunsam hangi tabağa koysam diye düşünceler içerisindeyken bende elimde makina onun hazırlıklarının fotoğraflarını çekmeye başladım. Ortaya yine güzel bir sofra çıktı. Değişik sunumlara görsellere merakımız oldukça fazla ikimizde tekstil mühendisiyiz ve ikimizde inditex grubunda mağaza müdürlüğü yaptık. Heralde mağazacılıkdan kalan görsel merakımız evlenince sofralarımıza ışık oldu:) Bundan çok keyif aldığımızı farkettik. Yemek yapmanın dışında sofra hazırlığı, yemek sunumları, malzemeler, onların sunulduğu tabaklar, cam aksesuarlar hepsi ayrı ayrı dikkatimizi çeker oldu. Umarım sizde beğenirsiniz..
 
 Bir önce ki post da mutfakta ki hazırlıklar ve detaylar vardı. Bu postumuzda da masamızın bitmiş halleri var. Mutfaktan sofraya diyorum ve sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum...
 

 
 
 
 
Ekmek Sepetimiz
 
 
İrem masa süslemeleri için bernardo ve ikea dan çok güzel mumluklar almış. Mavi mum ikea dan altındaki cam mumluk bernardodan. Mor rengi çok sevdiğime birkere daha karar verdim:) 
 

 
 

 

 


 


 



                                                         Bunlarda minik detaylar
 Bu katlı servis çok hoş görünüyor öyle değilmi?
 
 
Misafir wc den güzel bir havlu aksesuarı
 
Tabi ki benim favorim içi aynalı bu gümüş tepsi..
 
 
Pin It!

31 yorum :

bedia dedi ki...

Hersey harika cok guzelll ne kadar becerikli masallah..

Denizin Yıldızı dedi ki...

Sofraya hayran kaldım resmen :) Yapanın, düşünenin ellerine ve de yüreğine sağlık...

felsefespri dedi ki...

İşte bu! Acıktım da acıktım bu aralar :)) Hoş buldum ayrıca :))

A.O Bolat dedi ki...

Ev sahibesi de pek zevkli insanmış :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

arkadaşın çok zevkliymiş, en çok aynalı tepsiyi ve çikolataların durduğu katlı şekerliği beğendim, sofra da çok şık =)

Sibelce dedi ki...

masanın sade şıklığı, hem yiyeceklerin görselini hem detayların görselini öne çıkarmış.ellerinize sağlık.sizden ricam hep aradığım ama tam istediğim gibi bulamadığım şimdi burada gördüğüm o harika mor peçeteler acaba nerden alındı? :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Arkadaşının emeğine sağlık masa çok şık. Benim de favorim peynir tabağı:)

Adsız dedi ki...

üffff cok güzel bir davet masasi olmus.
sevgiler
özüm

ELMAS dedi ki...

gerçekten çokk asil bir sofra olmuş hazırlayanın da fotoğraflayanın da ellerine sağlık ;)

derya ö. dedi ki...

Çok güzel ve özenle hazırlanmış bir sofra, İrem Hanım'ın ev detayları da çok zevkli. Ben yalnız camdan görünen bahçeyi merak ediyorum. belki bir gün bizimle bahçe dekorasyonunu da paylaşırsın:)) sevgiler Özgecim...

Merve dedi ki...

düğün masası gibi maşallah :) yeme de yanında yat!

MONICA LIVAS dedi ki...

Muhteşem bir sofra! Her detaya bayıldım..Ellerinize sağlık!

HANDE CİGER dedi ki...

Çok şık çok kibar çok zevkli ve çok iştah kabartan bir sofra arkadasınızın ellerine emegine saglık .....

Gülsüm Pelin Şipka dedi ki...

çok şık çok güzel bir sofra ya bayıldım :)

Adsız dedi ki...

gerçekten harika detaylar yakalamıssınz arkadasınızında sızınde ellerinize saglık ev detaylarınıda en kısa surede paylasırmısınz acaba yenı eve gecıcem ve kararsızım bazı seylerde guzel fıkırler almıs oluruz ozellıkle banyo ve mutfak konusunda lutfen rıca eddıyorum sızden

sevimli tatlar dedi ki...

arkadaşında senin kadar zarif ve zevkli..her detaydan belli..
misafirlere afiyet olsun..arkadaşının ellerine sağlık..senin de objektifine sağlık..sevgiler:)

Marilyns Closet dedi ki...

Loved your post!! thanks for visit my blog!
kisses!!

www.marilynsclosetblog.com
Tomorrow WORLDWIDE GIVEAWAY with INLOVEWITHFASION!!! Keep attention! :D

Adsız dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık. yemek takimini çok beğendim nerden almış acaba?

Zamane Kahvesi dedi ki...

Çok çok güzel olmuş ve bir okadar da şık. Hazırlayanların ve bize resimleri sunanlara çok teşekkür ederiz :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok şık bir sofra olmuş.. hem objelerdeki hemde menüdeki detaylara bayıldım..

PELLORA dedi ki...

Bayıldım..her detay ayrı bi ilham verdi bana..

Lulu's life dedi ki...

sofra kismi da hazirligi kadar basarili.. Pecetelerin guzelligine asik oldum.. Mor agirlikta bir evim ve yemek takimim oldugu icin acil nereden oldugunu soyler misin bana da ? :) Gumus ekmek sepeti harika fikir.. Ben de gumus kullaniyorum ve coook seviyorum o detayi ! Bir de ici aynali tepsiyi bir kendime alamadim.. Evine gittigim herkese aldim neredeyse :)) Kendime notum olsun bu post ;) ellerinize saglik tekrar cnm..

Lila Moonlight dedi ki...

Hersey nefis gozukuyor, cok guzel detaylar cidden, afiyet seker olsun, bu sofra hep boyle guzelliklerle dolsun tassin : )

Sezen E. dedi ki...

Çok güzel gerçekten, sofra düzeni ve detayllar harika, insan bunları kıyamaz yemeye.

HtCkAyA dedi ki...

blogunuza bayıldımm iyi ki tokken baktım:)

caramel dedi ki...

Merhaba, ben Ayşe Melis'in de arkadasıyım. Ben de evin diğer kalan detaylarını merak ediyorum su an ev dekore asamasındayım cünkü. En cok da koltuk modeli begenemediğim için koltukları görmek istiyorum, mümnkün müdür acaba? Bursa'da oldugum için koltukları nerden almıs onu da ogrenebilir miyim?

caramel dedi ki...

Merhaba ben Ayşe, Melis'in de arkadasıyım. Şu an ben de evlilik ve ev dekorasyon asamasında oldugum için, evin detaylarını merak ediyorum. Özellikle koltuk begenemediğim için koltukların nerden aldıgını ögrenmek ve mümkünse modelini görmek isterim. Çok modern değil ama çok da ağır olmayan bi model arıyorum ama bulamadım :(

efla_hatun dedi ki...

herşey süper,,detaylara bayıldımmm <3

Adsız dedi ki...

Herşey çok güzel,size bir sorum olacak, katlı servisin bulundugu aynalı sehpa nereden acaba?orta sehpa mıdır,cok hoş görünüyor??

SAMTİMA SAM dedi ki...

Merhaba

belki çok alakasız olacak ama duvar boyanızın markasını biliyormusun..ben beyaz simli boya arıyorum da onun için sordum:)teşekkürler

Arnavut Cigeri dedi ki...

Ben bu sofranin hazirlanma asamalarini da gormustum, sonuc mukemmel. Arkadasinizin eline ve emegine saglik...

Sevgiler,

Asuman