13 Ağustos 2012 Pazartesi

Thanx Co firmasından Çok Başarılı Bir Ev Tasarımı












Genelde ürünlere bakarken nasıl bir araya getirilmiş diye bakarım. Bu markanın ürünleri çok renklidir. Daha önce ki evlerde de renkli ürünler ağırlıkda kullanılmıştı. Bu evde ise bejler, siyahlar, kremler kullanılmış. Avangard tarzda döşenmiş ev kullanılan siyah mobilyalara rağmen aydınlık ve ferah görünüyor. Koltuk ve berjerlerde kapitone kullanılmış. Sehpalarda sarı detaylar evin girişindeki konsolla bütünlük sağlamış. Zıt renk yastıklar kullanılmış. Çocuk odasında thanx co markasının etkisi daha çok hissediliyor. Sandalye arkalarında kullanılan kanatlar thomas hoffman tasarımı.




http://www.tomscompany.com

/
4400,00 tl

/

2100,00 tl

/



Pin It!

25 yorum :

Rose Mode dedi ki...

I love the architecture, it is very pretty.

Trendydolap dedi ki...

thanx & co mağazasının tarzı cok avangart, sanırım pek benlik değil :(

Lulu's life dedi ki...

Sandalye arkalarinda kullanilan kanatlar cok cok guzeller.. Kendi evimde istemeyecegim kadar abarti benim icin ama cidden cok ciciler.. Boyle uzaktan bakinda sevimli duruyor :))

Rainbow Gatherer dedi ki...

ne kadar değişik bir stil, ben en cok balkon/teras düzenlemelerini begendim =)

çiler dedi ki...

güzel olmasına güzel de fiyatlar da güzel:))

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

Takipçinizim... hoş tasarımlar...

Neşeli haftalar dilerim...

My secret shopping dedi ki...

Lovely!

http://mysecretshopping.blogspot.com.es/

LaJune16 dedi ki...

Amaazing blog and I really love it.

Very nice photos :))



follow eachother?

 

http://lajune16.blogspot.com/

Kristina Lennon dedi ki...

Beautiful interiors! Lovely blog :)

Kübra Özmen dedi ki...

Bir insanı gülümseten aslında kendi iç dünyasından başka bir şey değildir. Olaylara insanlara izin verdiğimiz kadarıyla bizi gülümsetebilir yada ağlatabilirler... Ve bence yaşadığımız yerin dekorasyonu ruh halimizi fazlasıyla etkiler. Mesela şöyle English Home tadında minik çiçeklerle döşenmiş koltuk örtüleri, peçeteler... nasıl da huzur dolu kahveler içilir ve insanı gülümsetir...:)

A.O Bolat dedi ki...

Düş mü gerçek mi diye düşünüyor insan :)

Ciiden dedi ki...

Cok sevdigim bi tasarım firması insanın icini nasıl da acıyo, nasıl mutlu ediyo renkler:)

Ben bir de su duvardaki kesme ayna olayını cok seviyorum, yemek masasının bir duvarını tamamen kaplatmak gibi bir niyetim var iyi bi usta/yer bilen varsa tavsiye ederse memnun olurum:)

http://chicthem.blogspot.com

Katie Frank dedi ki...

those places are adorable <3
http://coeursdefoxes.blogspot.com/
http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

Elifinelizi dedi ki...

çocuk odasının güzelliği

Merve gözlüklü dedi ki...

kızların odası müthiş.sandalye kadar halı ve yatak başı da şık.yine can alcı bi post hazırlamışsın tatlım :)

hilal hanım dedi ki...

paylaşımların hepsi birbirinden güzel tasarımlar emeğine sağlık yorumunuz ziyaretiniz için ayrıca teşekkürler iyi bayramlar sevgiler

Lila Moonlight dedi ki...

Ben cocuk odasini sevdim en cok canli renkleri, kadife kaplama ve oymali yatak baslari, ve o sandalye kanatlari cok cici : ) Cok guzel bir yerde tatil yapiyorsunuz, unutulmaz bir tatil ve iyi bayramlar diliyorum : )

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba bloğunuz güzelmiş bende sizi bloğuma beklerim hoşçakalın:)
http://suslupuslublog.blogspot.com/

Giz dedi ki...

Evin dekorunu genel olarak çok beğendim, Thomas H’ın ufak biblolarını da çok severim ancak o kanatlı sandalyeler çok abartı geldi bana :/ biraz daha sade, minimal tasarımlar hem kullanım hem de göz olarak yormuyor insanı. En çok bahçeye açılan camın önündeki oturma grubunu beğendim canım ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

trendydolap bence de senin tarzın değil gibi insanın giyim tarzı ev yaşantısını da etkiliyor bence aslında thanx co biraz avangard, biraz spor orta da bir tarzı var

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lulucum evet kanatlara takılmayalım biraz abartılı bir tasarım ama ben yatak başlarını çok beğendim neo klasik tarzı seven biri olarak:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

rainbow gatherer balkonu ve manzarasını görünce benim de içim gitmedi değil:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiler bak orası ayrı bir detay ..:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Kübra hoşgeldin:) Benim her geçen gün beğenilerim değişiyor yada bazen insan karşıda beğendiği kombinle evinde olan mobilya farklı olabiliyor. English home bende çok severim ama ben onun tarzını yazlık bir evde gibi hayal ediyorum kendimi beyaz duvarlar çiçekli, örtüler...

zafer genç dedi ki...

Merhaba,
Dekorasyon konusunda yeni birşeyler ararken www.parmakizitablo.com a ulaştım. Yepyeni bir ürün çıkartmışlar. Eşimin ve benim Parmak izlerimizden ortaya bir tablo çıkıyor. Fikre bayıldım, en kısa zamanda ben de istiyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Sevgiler.