10 Ağustos 2012 Cuma

Avangard Sevenlere By Kepi Kid's den Nefis Odalar








                     https://www.facebook.com/pages/By-Kepi-Kids-Etiler/294403927281051

        Bu aralar etrafımda ki hamile arkadaşarımın etkisi ve buna birde hala olma duygusu eklenince gözüm bebek ve bebekle ilgili herşeye dikkatlice bakar oldu. Bu nedenledir ki bebek odaları da özel meraklarım arasına girdi:) Sizleri yine çok başarılı bulduğum ve severek takip ettiğim bir markadan bahsetmek istiyorum. By Kepi ben mobilya olarak da bu firmayı çok beğenirim. Bu firmanın ürünlerine baktığımda christopher guy ürünlerini görür gibi oluyorum. Ve şimdi sizinle by kepi'nin bebek markasını by kepi kid's i paylaşıyorum. Daha çok avangard tarzda bebek ve çocuk odaları uygulamaları hazırlanmış. Detaylar, görseller, avizeler çok hoş sunulmuş. Daha sonra da paylaşacağım odalarda ki perde modellerine de bayıldım. Duvarlarda ki raf detayları da çok hoş görünüyor . Benim kızım olsa heralde annesinden böyle süslü bir oda dekorasyonu gelir heralde:) Ama erkeklerde unutulmamış ve onlar için de  böyle güzel odalar hazırlanmış bebişi olacaklara duyurulur.




Bu ürünlere İstanbul' dan ve İzmir'den ulaşabilirsiniz.



Pin It!

21 yorum :

kelebek desenli dedi ki...

mavili bulutlu olanlar süper.bayıldım:)

FERİDECO dedi ki...

Önce bebek olasım geldi sonrada bebeğim olmasını istedim bir anda:) muhteşem bunlar prens ve prensesler için ideal gerçekten bu adresi yazdım bir köşeye, bu konuda çok iyisin nereden buluyorsun böylesi güzel şeyleri çok teşekkürler

Zeynep Kim Mi:) dedi ki...

Bayıldımmm ya
keşke daha önce eklemiş olsaydın bu topiğini...
inana oğluşumun odasını böyle yaptırırdım, en azından duvar raf ünitesini bizimkine uygun birşey düşünmeliyim...
teşk.ederim güzel fikirleri...
artık ya nasip 2.sine kısmetse:P

Zeynep Kim Mi:) dedi ki...

Bayıldımmm ya
keşke daha önce eklemiş olsaydın bu topiğini...
inana oğluşumun odasını böyle yaptırırdım, en azından duvar raf ünitesini bizimkine uygun birşey düşünmeliyim...
teşk.ederim güzel fikirleri...
artık ya nasip 2.sine kısmetse:P

Lulu's life dedi ki...

bebek postlari, bebek haberleri, en yakin arkadaslarinin bebek partilerini organize etmek derken seni de bebis icin hazir bir hale mi getiriyor hayat acaba ? :))) hayirlisi canim !

çiler dedi ki...

bu siteyi tanıttığın için sağol.çok hoş bir int. siteleri var,ama ben tercihimi hayvan figürlü olanlardan yana kullandım , çocuk odası değilmi bu hepsiii güzel

Zeynep Kim Mi:) dedi ki...

Bayıldım bayıldım ne kadar soft masalsı..
oğlumun mobilyasını kesin böyle yaptırırdım daha önce görmüş olsaydım..

evimbenimatölyem dedi ki...

gerçekten nefis 2. resimi çok beğendim:)

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM BENİM SADE VE GÜZEL RENK UYUMU MÜKEMMEL...

Sayın KARACA dedi ki...

Allahımm kızların odaları hep daha güzel oluyor sanki dimi :) Yaa şu dönen atlı karıncılar var ya.. İşte onlardan çok istiyorum.

Pembe Deniz dedi ki...

Çok güzeller hele o berjerler.

Bayıldım...

Gurme Şirine dedi ki...

amanın hepsi birbirinden güzel....
bir gün bebeğim olursa bende bunlardan almak isterim :))
sevgiler....

ÇokoPrens'in Annesi dedi ki...

Bunlar gerçekten çok güzel görünüyor, detaylara bile ekstra önem verilmiş sanki, bugünün bebekleri çok şanslı:)

PELLORA dedi ki...

Bulutlu perdelere bayıldım :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

prenses odası gibi bayıldım =)

bedia dedi ki...

çok güzeller özellikle bulut desenli perdeye bayıldım.bende evime tül perde yaptırıcam ama nasıl bişey olsun karar veremiyorum.o yüzden gözüm hep perdelere takılıyor:))
sevgiler:)

Follow_me dedi ki...

Aman Allah'ım nasıl güzel odalar bunlar bayıldım.

merve gözlüklü dedi ki...

harika görünüyor bu bebek odalarına bayıldım. Blogunu çok beğendim takipteyim bana da beklerim.

http://mervegozluklu.blogspot.com/

Merve gözlüklü dedi ki...

ikinci foto masal gibiiii,berjerler de harika!

A.O Bolat dedi ki...

İnsanın bebek olası geliyor :)

nergis mevsimi dedi ki...

Ne kadar güzel pastel renkler,modeller.Keşke bu kadar çeşit eskiden de olsaydı.Artık torunlara :)