Avangard Sevenlere By Kepi Kid's den Nefis Odalar








                     https://www.facebook.com/pages/By-Kepi-Kids-Etiler/294403927281051

        Bu aralar etrafımda ki hamile arkadaşarımın etkisi ve buna birde hala olma duygusu eklenince gözüm bebek ve bebekle ilgili herşeye dikkatlice bakar oldu. Bu nedenledir ki bebek odaları da özel meraklarım arasına girdi:) Sizleri yine çok başarılı bulduğum ve severek takip ettiğim bir markadan bahsetmek istiyorum. By Kepi ben mobilya olarak da bu firmayı çok beğenirim. Bu firmanın ürünlerine baktığımda christopher guy ürünlerini görür gibi oluyorum. Ve şimdi sizinle by kepi'nin bebek markasını by kepi kid's i paylaşıyorum. Daha çok avangard tarzda bebek ve çocuk odaları uygulamaları hazırlanmış. Detaylar, görseller, avizeler çok hoş sunulmuş. Daha sonra da paylaşacağım odalarda ki perde modellerine de bayıldım. Duvarlarda ki raf detayları da çok hoş görünüyor . Benim kızım olsa heralde annesinden böyle süslü bir oda dekorasyonu gelir heralde:) Ama erkeklerde unutulmamış ve onlar için de  böyle güzel odalar hazırlanmış bebişi olacaklara duyurulur.




Bu ürünlere İstanbul' dan ve İzmir'den ulaşabilirsiniz.

http://www.bykepikids.com/


Etiketler: , , , , , , , ,