16 Temmuz 2012 Pazartesi

Bu bebiş ve odası çok tatlı




       Bugün tatlı mı tatlı bir bebiş  mıncıkladık. Belki takip edenler hatırlar Kaan bebeğin odasından bazı detayları yayınlamıştım. Zaman çabuk geçiyor şimdi 2,5 aylık olan bu sevimli bebek büyüdükçe gözler mavileşiyor, daha bir tombiş ve sevilesi bir hal alıyor. Allah nazarlardan saklasın öyle sakin bir çocuk ki  bazen pusetin de unuttuk bıçırığı biz sohbet ederken  napıyor bizim ufaklık hiç sesi çıkmadı diye arada bakındık. Eller kollar hareketlenmeye başlamış etrafına bakınmalar, parmak emmeler başlamış.. 
     Bende bu yakışıklının odasını çekmeyi ihmal etmedim. Daha önce ki postum da eksikler vardı.Bu güzel oda  artık tamamlanmış bebişin büyümesini bekliyor. Bende erkek bebek bekleyen arkadaşlar için güzel fikirler verecek bu odayı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz..

   Bu perde modelini başka markalarda da ponponlu halini görmüştüm. Arkadaşım uçlarında püsküller kullanmış. Genelde erkek bebek odalarına perde modeli bulmak zordur. Kız odaları annenin zevkine göre çok şıkırtılı olabiliyor. Perdeler büzgülü, renkli, bombeli modeller kullanılabilir ama erkek odasına uyarlamak biraz daha zor oluyor. Bu model oldukça sade ve şık erkek bebekler için çok uygun tavsiye edilir.
                           Ben çok severim kapitone koltukları rengi duvar kağıtlarıyla çok uyumlu olmuş.












                                                                      Merhaba işte ben Kaan....


                          Perşembe günü nefis bir kız bebek odasıyla blog da olacağım beni takipte kalın..
Pin It!

21 yorum :

Elifinelizi dedi ki...

teşekkür ettik :)
aman yerim ben o bezelyeleri tontiş çok tatlıymış .
Hakikaten perde konusu çok sıkıntı bir konu erkek bebek odalarında

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

kaan ne tatlısın sen öle öpüyorum seniiii :) odanda mislerrr gibi oh sefan olsun :)

Recine'S dedi ki...

çok tatlı bir bebek. maşallaaah.. allah analı babalı büyütsün.
odası da gerçekten çok şık ve özenle hazırlanmış, belliiii

Nesrin dedi ki...

maşallaj pek tatlı odasıda gerçekten çok güzel.mışıl mışıl uyusun yeni odasında

Tully dedi ki...

Çokkk tatlıııı, yerim onu ben:)) Oda da bebişte çok tatlı maşallah allah analı babalı büyütsün. Bahtı güzel, ömrü mutlulukla geçsin..

evimbenimatölyem dedi ki...

bu zamanda çocuk olmak lazımmış:) o perdeler ne kadar orjinal. avize, dolaplar hepsi harika:)

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Odası güzel,kendisi güzel:)

Lulu's life dedi ki...

ahh Kaan'cimm ne tatli olmussun.. Saglikla buyu insallah ;)

zeynep dedi ki...

Maaşallah Kaan çok tatlıymış , odasını daha önceki postlardan hatırlıyorum , güle güle kullansın eşyalarını .

Bolat dedi ki...

Maşallah diyorum :)

Zeynep Kim Mi:) dedi ki...

çok beğendim, harika olmuş

hümeyra dedi ki...

Boyle tatlı bebisleri görünce bir bebek daha istiyor insan;)saglikla büyüsün cok tatlı maşallah.

tubitos dedi ki...

Ne tatlı ya maşallahh Odası da pek güzelmiş beyazın yeri bambaşka yaaa

DUYGU dedi ki...

oy oy oyyyy masallah allah ana babalı büyütsün bunu çok tatlı :))

designbyD dedi ki...

Allahım çook tatlıııı maşallah kuzuyaa:)

designbydg.blogspot.com

özge bayrak dedi ki...

sinem'e benziyor minnoş, pek tatlı... odası da güzel olmuş, yakışır paşaya! hani ama benim battaniyem aşkolsun :)

ÇokoPrens'in Annesi dedi ki...

Bebiş de çok tatlı, odası da maşallah

yatak odası dedi ki...

O ayaklarını senin varya yerim yerim, bebek odası da güzel olmuş. Bebeğinizi odasında sağlıklı sihatli büyütmek nasip olur inş.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben de erkek bebek bekliyorum kısmetse. Odanın mobilyalarını çok beğendim nereden alınmış acaba, paylaşabilir misiniz?

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba cnm bu oda bursa da ismo mobilya dan alındı. Nerede oturuyorsun bilmiyorum cnm ama ama benzerlerini bulabilirsin yinede bursadaysan yardımcı olabilirim bu konuda baya yer gezmiştik yiğenim için:)

nilüfer kızılçay...bursa dedi ki...

ismo mobilya gerçekten kendini çok yeniletip,büyük bir konsept oluşturmuş. en önemlisi kişilerin istekleri tarzında oluşturdukları tasarımlar harika.örnek:bir çocuk dolabından;genç odası dolabına dönüştürülmesi gibi. benim bir toronum olsa ilk uğramam gerken ,ismo mobilya olacağına emin olun.Aynı titizlikle devam ederlerse (her ne kadar zor olsa bile)tahminim türkiyede hazır ve sipariş mobiyanın ortak konsepti olan bir ilk kuruluş olabilirler.korkmamaları gerkir.başarılarının devamını dilerim. müşteri olarak mahazalarınızı ziyaret eden nilüfer kızılçay........