26 Temmuz 2012 Perşembe

Bu bebek hediyeleri çok orjinal..











view larger picture











view larger picture


Bu wep sitesinin ürünlerini görünce paylaşmadan edemedim. Çok tatlılar ancak kötü haber US ve kanada dışına shipment ı yokmuş:( Ama yinede marifetleli arkadaşlarıma belki fikir verebilir diye düşündüm. hediye kutuları çok hoş olmuş. Detayları çok beğendim. Amerikaya yolum düşerse bulmaya çalışırım derken markaları inceleyince bazı markaların burada da olduğunu hatırladım.:) chig frog markasıyla Deniz Akkaya'nın mağazasında da satışı olan ürünler var. Bu marka dan da daha sonra bahsetmek isterim.  Mesela en sonda ki kırmızı elbiseyi çok beğendim taçıyla beraber çok tatlı bir kombin olmuş. Bu marka burda da mevcut. Siz bize göndermesenizde Türkiye ye getirenler var.. :) İşte size mudpie dan sevimli elbiseler..

Chic Frog | Baby Store by Deniz Akkaya

Mud Pie Cupcake Pinafore And Bloomers
Mud Pie Cupcake All-In-One-Dress
Mud Pie Perfectly Princess Ribbon Tab Dress


Mud Pie Ribbon Tab Dress


Mud Pie Little Angel Crawler Blue

Pin It!

29 yorum :

Elifinelizi dedi ki...

Gerçekten muhteşem hepsi ; tam link arıyordum ki sahip olmak adına yine iş başa düştü desene :D özellikle o ponponlu patiklere bayıldım

Lilli dedi ki...

too sweet!!^^

Beşparasız dedi ki...

Aynen bende sevinmiştim hepsinden alasım geldi..Oğlum yok ama olsun onlarıda hediyelik alırdım..Hele ilk donlara bayıldımmm :))

Palmico dedi ki...

Cok güzeller , cok beğendim bunları


http://palmico.blogspot.com

habinos dedi ki...

ayyy.Hepsi çok güzel,birbirinden sevimli ve çekici.Hele o bebekler yanımda olsa da öyle bir tane sevsem onu.Çok tatlılar çok :)

http://habinos.blogspot.com/

kelebek desenli dedi ki...

hepsi harika.özellikle çorap hastası olarak külahtaki çoraplara bayıldım:)

pembe mor alg dedi ki...

bunlardan sonra anne olmak istiorum ben işte:)

SadeAnne dedi ki...

Hepsi de çok tatlılar. Blogunuza da ayrıca bayıldım.

FERİDECO dedi ki...

Gerçekten çok güzeller,benim bebeğim yok ama olduğunda buradan da birşeyler düşüneceğim galiba:)) hemen Submit yaptım böylesi güzel bir siteyle tanıştırdığın için teşekkürler sana...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay harıkalarmıs hepsıne bayıldım hele o cıceklılere:))

Grace Happy dedi ki...

aman tanrım bebek bekleyen bırı oalrak bayıldım (aılede beklıyoruz yanlıs anlasılmasın :))

Giz dedi ki...

Hepsine bakarken nasıl içim gitti anlatamam :)) muhteşemler, nasıl yaratıcı, masum ve tatlı tasarımlar. Özellikle o ponponlu patiklere eridim gittim, insanın bebişi olası geliyor :)))

merve gözlüklü dedi ki...

ama çok güzel bunlar!kanatlı erkek tulumu harika.zıbın mıydı yoksa onların adı? :))) bilemedim neyse öğreniriz ;)

ELMAS dedi ki...

Allaaaam ben bunlara bayıldım bebeğim olurca bu hediyelerden isteyeyim bari :)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elifnelizi beğenmene sevindim hazır hamileyken yardımcı olabilir diye düşündüm:)

lili thanks welcome

beşparasız bende çok beğendim ama dediğim gibi artık türkiyede bulmak mümkün birçok ürün buraya da geliyor.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

palmico teşekkürler beğenmene sevindim.hoşheldin bloguma

sonsuz dekorasyon dedi ki...

habinos çok tatlılar gerçekten bende görünce çocuk yapasım geldi:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kelebek desenli bende çorap sunumunu çok beğendim tam hediyelik kutusuyla iyi düşünülmüş dimi

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Pembe mor alg valla insanın görünce özenesi geliyor gerçekten:))

Sade anne teşekkür ederim cnm beğenmene sevindim :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

FERİDECO cnm benimde çocuğum yok ama araştırıp öğrenmek keyifli geliyor bir gün lazım olur inşallah diyerek den darısı başına diyorum:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Giz cnm teşekkür ederim aynen bende çok beğendim bu şirin şeyleri benimde çocugum yok ama insan görünce yapası geliyor dimi:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kokoos kelebek teşekkürler cnm beğenmene sevindim cnm tavsiye edilir

grace happy aynen cnm bizde ailede bebek bekliyoruz abimin oğlu olucak kısmetse:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

mervecim merhabalar valla tulum zıbın çeşitli isimleri var bende abimlerin ufaklığa birşeyler bakarken öğrenmeye başladım:)))

elmas cnm valla wep sitelerinde çok güzel ürünler var bende bayıldım:))

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

aman allahım bunlar ne böleee :)
nası ciciler nasııı :))
hayran hayran bakıyorum halaaa :)

deeptone dedi ki...

hepsi güzel hepsi şeker.

ama şu üstten 3. ve 5. fotodaki renk.
bu rengi unutmam.
:)
ne güzel bir renk o.
ara renk gibi.
bayan giyiminde çok gördüm ama bebeklerde görmemiştim. çok zevkli.
:)

Burcu Culha dedi ki...

Ama heveslendiriyorsunuz :) Görüyorum alamıyorum içimde kalıyor. Satılmıyor mu bunlar Türkiye'de?

bebek beşiği dedi ki...

benimde dün yiğenim oldu, ne alsam diye kara kara düşünüyodum güzel bir fikir oldu bana da, teşekkür ediyorum paylaşım için .

bebek beşikleri dedi ki...

Kız bebeğin üzerinde olan elbiseyi nerden bulabiliriz. gerçekten çok güzel modeller ya...

Selman Topcu dedi ki...

ilk sıradaki ürün birde külahta çoraba bayıldım, nerden bulabiliriz bunları nerden alabiliriz?