24 Temmuz 2012 Salı

Beklenen Bebişe Baby shower Partisi



Kız bebek beklenirken pembe rengin şirinliği daha bir ortaya çıkıyor sanki. Bizde konsepti pembe beyaz hazırladık. Balonlar,pasta, masa, kurabiyeler derken ortaya bu güzel sevimli masa çıktı.






Pastamızı blogger arkadaşım bursa dan Düşlerimin incisi Dilek Hnm'a sipariş verdik. Çok şirin bir pasta oldu. Çok güzel hazırlamış ellerine sağlık diyorum.



Kurabiyeleri Kaan'ın annesi Sinem hazırladı. Ellerine sağlık diyorum. Çok sevimliydiler.


Peçetelerde Sinem 'in eseri daha sonra ki bir postta yapılışını anlatıcam çok orjinal hazırlanışı da keyifli.










Artık az kaldı umarım bebiş artık annesini bekletmez. Tüm aile merakla onu bekliyor.:)





Kaan bebek çok popülerdi o gün mıncıklamak için baya bir uyanmasını bekledik . Allah herkese böyle paşa çocuk nasip etsin arada onun varlığını bile unuttuk nasıl bir sessizlik, huzurlu, mışıl mışıl uyudu. Annesi de keyifli bir gün geçirdi.


Sanki yakıştı mı ne ...:))




Pin It!

33 yorum :

Nesrin dedi ki...

ssüper olmuşş :) ellerinize sağlık . sağlıklı daha nice senelere...

çiler dedi ki...

mis gibi bebek kokulu bir parti olmuş,ayrıca size çok yakışmış

çiler dedi ki...

en önemlisi Allah sağlıkla kucağına lamayı nasip etsin,
bende beklerim bloguma , sizi takipteyim

Lulu's life dedi ki...

Evet !! Kesinlikle yakisti :)) Insallah istedigin zaman senin de bir bebesin olur cnm.. Inan super bi anne olursun ve de coook keyifli hazirliklar yaparsin eminim :))

kelebek desenli dedi ki...

hersey cok guzel gorunuyor.ellerinize saglik:)

Pembe_Deniz dedi ki...

Yakışmak ne kelime ikinizde çok tatlı olmuşsunuz :) Darısı başına başıma :))

Pembe_Deniz dedi ki...

Yakışmak ne kelime ikinizde çok tatlı olmuşsunuz :) Darısı başına başıma :))

neslice tarifler dedi ki...

Herşey harika olmuş. Sağlıkla doğsun, sağlıkla büyüsün. Bebek de size pek yakışmış cidden ;)

Selma's world dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş :)

Venuste Hayat dedi ki...

detaylara bayıldım, kırk uçurmada kullanmak üzere bir çoğunu da kenara not aldım... paylaşım için teşekkürler :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba Nesrin teşekkür ederim cnm çok sağol

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiler merhaba cnm hoşgeldin güzel yorumların için teşekkür ederim. Her zaman beklerim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lulucum kısmet cnm inşallah ben bugün yiğenim için alışverişe başladım kıyafetlere baktıkça insan özeniyor valla:))

CEPAYNASI dedi ki...

yakışmış yakışmış:))

Bolat dedi ki...

Patlatın bir bebek efem :) nüfusa da ihtiyacımız var, bende var bir Teo tadına doyum olmuyor, alıp ciğerine sokasın geliyor :) tavsiye ederim.

Fido dedi ki...

gördüğüm en güzel,en şık babyshowerlardan olmuş,her detaya bayıldım,anne adayı da ne kadar güzel maşallah :)
Kaan bebeği de Allah nazarlardan saklasın,maşallah o ne güzellik öyle,41 kere maşallah :)

gelengul dedi ki...

Ozgecim, tekrar hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum. Hafizamda cOk guzel bir ani olarak kalacak:) Sende Cok guzel yansitmissin fotolarinla, ellerinize saglik...

deeptone dedi ki...

allam hepsi çok şeker.
bebiş de.
:)

aylardır uğramadın bana unuttunn herhalde.
:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kelebek desen hoşgeldin teşekkür ederim yorumun için

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pembe deniz kısmet inşallah valla çok sevimliydi ufaklık insan özeniyor:)) bir süre yiğenimi sevicez kısmetse kasım da doğucak

sonsuz dekorasyon dedi ki...

neslice tarifler inşallah allah herkese böyle çocuk versin nasıl sakin huzurlu bir bebekti

selma's world teşekkürler cnm begenmene sevindim bizde baya hazırlık yaptık çok keyifliydi.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

venüste hayat umarım sana da güzel fikirler vermiştir. blogunda bekleriz postlarını

PINKY FASHION dedi ki...

Herşeyi en ince detayına kadar düşünmüşsünüz, masa harika görünüyor!!

ps: bloğumdaki fotoğrafları nerede çektiğimi sormuşsun Marmaris, Çubucak Koyu:))

Psycho Cat dedi ki...

Looks like you had a beautiful time and party :)

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

tüm hazırlıklar çok güzel elinize emeğinize sağlık benim de katkım bulunmasını sağladığınız içinde ayrıca teşekkürler,anne adayına hayırlı doğumlar diliyorum ,sizin gibi yüzü ve kalbi güzel birinede annelik çook yakışır:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

AYYYYYY MASALLAH HAZIRLIKLAR GUZEL ANNE KONSEPT HARIKA ANCAKKKKK KAAANNN BEBEK SEN NE TATLISIN KOCAMAN MASALLAH HUZURLA UYUDUGUN CIIN YAKISIKLILAR KRALI

Giz dedi ki...

Maşallah diyorum sana nasıl güzel bir annesin, hamilelik bu kadar mı yakışır :) her bir detay o kadar özenli ki, pasta, kurabiyeler, süslemeler... bakmak bile mutlu etti beni, dilerim bana da kız bebiş kısmet olur. Allah sağlıkla, mutlulukla kucağına almayı kısmet etsin canım :)))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

herşey ne kadar özenli hazırlanmış tam bir küçük hanıma yakışır şekilde :) çok beğendimm Allah uzun ömürler versin

Nazlı Babaoglu dedi ki...

yerim ya hepsi çok tatlı :)

http://nazlibabaoglu.blogspot.com/

Tully dedi ki...

O kadar güzel ki hersey bakmaya doyaydım. Bu arada daha once hiç baby shower'da bulunmadım sayenizde böyle seylerin varligindan haberdar oluyoruz. Anne adayı da o kadar güzel ki umarım bir an once saglicakla kızına kavuşur, bebisin de ömrü bahtı cok ama cok güzel olsun.
Sevgilerle...

Durucayaşamak dedi ki...

elinize sağlık hepsi harika görünüyor bayıldım ayrıntıara.annede çok güzel bir hamiş maşallah ona sağlıkla kucağına alır umarım.ben cupcakeleri merak ettim hazırmı acaba çok şirinler gerçekten.ayrıca sanada çok ama çok yakışacak anne olmak eminim.eline çok yakışmış ama sanırım sana bir kız bebiş daha çok yaışacak sevgiler

bebek odası dedi ki...

Çok başarılı olmuş tebrik ederim...

Mobilya dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık.