21 Haziran 2012 Perşembe

Keyifli Bir 'Gün' :)


























      Bugün kayınvalidemin günü vardı. Malum tatlılar, börekler ,tuzlular keyifli bir sofra hazırlanmıştı. Bizde afiyetle ikramlardan yedik. Bende soslu tavuklu bir meze hazırladım.Herkes afiyetle yiyip tarifini isteyince bende ayrı bir mutlu oldum. Sonra tarifini sizlerle de paylaşırım. Ev aksesuarlarına meraklı olan annemden aldığım ufak detayları da sizlerle paylaştım. Bugün eşimin kardeşinin kız arkadaşı da vardı. Amerika'dan beraber tatile gelmişlerdi. Onun içinde çok değişik bir gündü. Kalabalık ,yiyecekler, ikramlar kız şaşırdı tabi. Durumu anlattım. Altın toplandığını söyleyince şaşırdı. Türkiye onun içinde çok farklı bir yer. Özellikle yemeklerimize bayıldığını söylemem gerek.

Pin It!

32 yorum :

sevde dedi ki...

fincanlar ,ortanca,çiçekli yastıklar veeeee yemek takımı gözümü alamadıklarımdan...tabii diğer fotoğraflarda süper....sevgiler

FERİDECO dedi ki...

Evet çok güzel herşey kusursuz.. mükellef bir ziyafet olmuş kendim o yabancının yerinde olmak isterdim:))

Kahveci dedi ki...

Günaydın ! Fincanlara ve fotoğrafladığınız detaylara bayıldım,sofra zaten muhteşem görünüyor;az önce son muhteşem kahvaltımı yaptım, birazdan diyetisyenle randevum var :( o yüzden bol bol baktım fotoğraflara, güzel bir olmuş gibi gerçekten..:)
sevgiler;çiğdem

slince dedi ki...

günleri bende çok severim , hem uzuzn zamandır görmediğin dostlarınla özlem gideriyorsun hem birikim yapıyorsun :)

HASKUMAS dedi ki...

Ne güzel görüntüler ne kadar şık bir sofra ve harika bir menü ellerinize sağlık içim açıldı doğrusu

Adsız dedi ki...

oooh bayıldım walla.... afiyet bal şeker olsun

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

çok şık bir ev, kayınvalideniz çok zevkliymiş, tabaklara ve nilüfer şeklindeki tuzluğa bayıldım en çok, gerçi hepsi güzel...

EflHatun dedi ki...

dekorasyon ne kadar güzel... hiç kayınvalide evine benzemiyor, hele sofra sanki yeni gelin sofrası gibi... tabaklar çok hoşuma gitti, markası ne acaba :)

Pembe Yastık dedi ki...

Herşey şahane görünüyor ama en çok kahve fincanlarına bayıldım ben.
Kayınvalideniz çok zevkliymiş, sağlıkla, mutlulukla nice altın günlerine :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne güzel masa böyle Özge! Ellerine sağlık marifetli insanların:)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Fincanları çok begendim..,
Her parça çok güzel..
Güzel bir ortam oldugu aşikar..
RABBIM her gününüze güzellikler katsın her daim..

Sevgiler.

doludolumutfak dedi ki...

selam .. ogüzel yorumlardan saonra hemen bende sizi tanımaya geldim. İYİKİDE GELDİM ÇOK HOŞ BİR BLOG . AMA KAHVE FİNCANLARI BENİMDE FAVORİM . ARA ARA ESKİ KAHVE FİNCANLARINI BİRİKTİRMEK GİBİ BİR İSTEĞE KAPILIYORUM . AMA NASIL BULURUM FİYATLA UÇARMI DİYE VAZGEÇİYORUM . SİZİN BİR FİKRİNİZ VARMI

!!!!!!!!!!!mintininmutfağı!!!!!!!! dedi ki...

selamlar sevgili arkadaşım.sayfama bloğuma yüreğime hoşgeldin evvela.koşa koşa geldim ben de sana.nefis lezzetler gerçekten.yapanların ellerine sağlık diyelim.

Bolat dedi ki...

Tüm günleriniz keyifli olsun efem fotoğraflar o biçim :))

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

her kare harika çok zevkli, ikramlar birbirinden güzel, sizlerde çok güzelsiniz nice böyle keyifli sofralarda olun inşallah canım bu arada siminin sayfasında okudum anneciğine geçmiş olsun.

Baharcicegi dedi ki...

kayinvalideniz cok zevkli bir hanimmmis evi cok güzel dekore etmis
Evlenmden önce annemin de cok günleri olurdu burda bol is var calismaktan burdaki kadinlar ne gün nede baska bir sosyalles,eye katiliyorlar
masa cok özenle hazirlanmis hepsi birbirinden lezzetli afiyetler olsun

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sevde merhaba cnm teşekkürler güzel yorumun için annem biraz meraklı ev aksesuarlarına:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ferideco emma içinde çok farklı bir gün dü amerikadan sonra herşey ilgisini çekti burda birde tolga biraz hareketli bir çocuk her sene bir kız arkadaşıyla geliyor:)) türk turizmine katkımız büyük:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kahveci cnm kolay gelsin umarım istediğin kiloyu verirsin bende verdim ama geri de aldım :( malesef böyle sofralar olduğu müddetçe biraz zor oluyor:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

slince merhaba cnm benim öyle çok günlerim yok kayınvalidemlerin arkadaşlarıyla olan gününe gidiyorum benide görmekten mutlu oluyorlar kendi arkadaşlarımla da bir tane olsa fena olmayacak :))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

haskumaş teşekkürler bende kelebekli takımları çok beğeniyorum. Annemde çok meraklı dekorasyon işlerine masa,ev aksesuarları, mutfak aksesuarları:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pembe yastık merhaba cnm kahve fincanları benimde favorilerimden içlerinde ayların yazması ayrı bir detay ve çicekli olmalarıda ayrı bir güzel dimi:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

günlüğüm gökçe evet evde çok fazla detay var:)) annem alışveriş çılgınlığında son noktada:)) bir gün tek tek detayları çekerim. 1 ay yeter o postlar bana:=))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol semicim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

eflatun cnm markasını tam bilmiyorum ama cemile mağazasında birde bernardo da satılıyordu bone chine nın bir serisi galiba çok şık bir takım gerçekten evleneceklere tavsiye edilir:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sevilcim amin diyorum inşallah herkes böyle huzurlu sağlıklı, mutlu sofralar kurar sevdikleriyle beraber vakit geçirir.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

dolu dolu mutfak kahve fincanı koleksiyonu yapanlar var çokda güzel olur ama bunları toplamak gerek antikacılardan kırılan serisi bitmiş olan ürünlerden fiyat konusunda fikrim yok ama çok pahalı olucağını sanmıyorum gördükc tek tek alınan şeyler bunlar zamanla güzel bir koleksiyona sahip olursun inşallah

sonsuz dekorasyon dedi ki...

mintinin mutfağı hoşgeldin o zaman teşekkürler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bolat sana uzak olsa da bu muhabbetler elbet aileden kapmışsındır birşeyler:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Nes-kayfee annem burdaydı geçen ay ameliyat oldu önce böbrek alındı geçen ayda safra kesesi, şimdi iyi çok şükür herşey yolunda teşekkür ederim cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bahar çiceği merhaba hoşgeldin :) Evet bazı yerlerde insanlar birbirine çok uzak oluyor. Gerçi çalışmakla da alakalı çalışan bayanlara hak vermek gerek kolay değil.

melisa dedi ki...

bizim yemeklerimiz bizim kültürümüz çok zengin kızın şaşırması doğal
bloğunu çok beğendim
benim evede gelsene bende dekorasyonu çok severim