15 Haziran 2012 Cuma

Esma organizasyondan harika bir konsept



Cennet Bahçesi konseptiyle gerçekten harika görünüyordu salon. Düğün davetiyeleri ve anahtarlıklarda da kuş kafesi detayları vardı. Masalarda da çiçekler kuş figürlü vazolara hazırlanmıştı. Kafeslerde koşuşturmacadan ben duymasam da kuş sesleri olması ayrı güzel bir detaydı. Peçetelikler de bile porselen kuş figürleri vardı. Peçetelikleri Esma abla onlar sizin deyince aldım. Aklımdan keşke toplayıp seriyi tamamlasaydım diyede geçirmeden edemedim:) Nikah havuz başında kıyıldı. Keman eşliğinde gelin damat uzun bir yoldan yürüp geldi. Arkadaşım gecede 2 gelinlik giydi. Biri dantelli kabarık, diğeri de dar bir gelinlik idi. Düğün öncesi ikisini birden nasıl giyeceksin diye konuşurken:) Uzun bir gece oldu ve ikisiyle de oynayıp tadını çıkarma fırsatını buldu. İkisi de çok yakışmış arkadaşıma. Taç ve duvağını diğer gelinlikle çıkarıp ayrı bir taç taktı. Onuda çok beğendik. Evleneceklere duyurulur duvak uzun ve gezmesi zor olur derseniz sizde böyle bir aksesuar takabilirsiniz. Pasta da konsepte uygun pembe çiçeklerle hazırlanmıştı. Esma ablamız gelin damat kadehlerini de unutmamış onlarda çok şirindi. Çiftimiz şimdi  balayındalar . Cnm arkadaşıma mutluluklar diliyorum. Yüzünüz hep böyle güler inşallah.













Pin It!

20 yorum :

Benden Bizden dedi ki...

Allah mesut etsin, çok güzel bir organizasyon olmuş. Herşey çok güzel görünüyor.

begum begum huuu dedi ki...

harika bi koncept olmuş allah çok mutlu etsin arkadaşlarını insaşşalh:)



begumyagci.blogspot.com

ÇAY SAATİ dedi ki...

Zevkli ve güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.Sevgiler.Aida

KüçükDünyamınBüyükYansımaları dedi ki...

http://kucukdunyaminbuyukyansimalari.blogspot.com/2012/06/icimdeki-ses-mim-1.html
mimledim

slince dedi ki...

gerçekten de harika olmuş tam masalardaki gibi allah bir ömür boyu mutluluk versin yeni evli çifte

derya ö. dedi ki...

Gerçekten çok güzelmiş, her detay ince düşünülmüş, çok beğendim...

CEPAYNASI dedi ki...

arkadaşına mutluluklar!
kuş-kafes sıkça gördüğüm ve sevdiğim
bir detay...
her yere yakışıyor bence:)

habinos dedi ki...

mutluluklar diliyorum çifte ama detaylar çok zarif harika :) blogunda çok güzel ve başarılı :)
mutlu kal.blogumada davetlisin :)
http://habinos.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

mimin vaaar.
:)

çeşnici Handan dedi ki...

Herşey çok güzel çok zarif olmuş arkadaşına mutluluklar dilerim.

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

herşey şahane görünüyor gerçekten :)
bir ömür boyu mutluluklar arkadaşına canım:)
seriyi tamamlamak güzel fikirmiş hehe:)))

BİRİNCİSİN dedi ki...

Arkadaşına ömür boyu mutluluklar diliyorum..Her şey harika görünüyor,sevgiler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

benden bizden çok teşekkürler hoşgeldin:)

begumcüm gerçekten çok güzeldi. inşallah evlenen herkese mutluluklar dileyelim..

Çay saatimerhaba hoşgeldin beğenmene sevindim teşekkürler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

slince teşekkürler inşallah çok mutlu olurlar

sonsuz dekorasyon dedi ki...

derya.ö teşekkürler cnm detaylarla çok hoştu gerçekten.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cep aynası evet bu konsept yada kuşlu detaylar birçok yerde kullanılıyor ve haklısın çok güzel bir aksesuar

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çeşnici handan teşekkürler cnm

pasta köşesi merhaba cnm hoşgeldin

birincisin teşekkürler cnm

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Güzel bir ortam ve güzelliklerle dolu bir düğün..
RABBIM Mesut etsın yuvalarından sevgi hiç eksik olmasın...

Beauty Follower dedi ki...

NIce!

casminella dedi ki...

Yeni evlilere mutluluklar.
Siteni çok beğendim. Bundan sonra sık sık uğrarım. sevgiler...