3 Mayıs 2012 Perşembe

Kahvaltı Sofrası




Merhabalar,
O kadar koşuşturmalı bir dönem başladı ki yerimde duramıyorum. Güzel telaşeler bunlar tabi arkadaşlarım nişanlanıyor, evleniyorlar . Misafirlerim geliyor. Gezmeler, keyifli sohbetler ,yeni bir ev heyecanı ve onun koşuşturmasıyla hayat su gibi akıp geçiyor. Geçen hafta İzmir'den annem geldi. Kahvaltıya misafirlerimiz vardı. Hızlı hızlı hazırlarken fotoğraf çekmeyi de unutmadım. Benim koşuşturmalarım bitmez. Blogum epey aksattım farkındayım. En kısa zaman da telafi edicem. Tuana hediyelik den hediyem de geldi. Çok güzel bir hediye oldu. En kısa zaman da onu da sizlerle paylaşıcam.










Pin It!

25 yorum :

derya ö. dedi ki...

Özgecim, benim de h.sonu annemler Bursa'dan İzmir'e geldiler:)) ne tesadüf:)) Kahvaltı sofrası çok güzel de ben şu kapaklı bal kasesine ve servis tabaklarına bittim resmen:)) sevgiler...

Recine'S dedi ki...

kahvaltı takımına bayıldımmm bayıldımmm.. Bir kahvaltı takımım eksikti. bu aralar onu arıyorum. hemen ilk gözüme çarpan o oldu :)

hümeyra dedi ki...

Aileyle yapılan kahvaltı gibi güzeli yoktur,ben de annemi bekliyorum Bursa'dan bir an evvel gelse de ben de O'na seninki gibi sofralar kursam.Bal kavanozuna da bayıldım bu ara :)sevgiler

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Biri kahvaltı mı dedi? Benim hassas noktam ya algıda seçicilik yapıyorum:))))

zeynep dedi ki...

Canım çok güzel bir sofra , afiyet olsun .

Kolay gelsin diyorum , sevgiler.

EflHatun dedi ki...

sofranın güzelliği kadar tabaklara da bayıldım. hele o bal kavanozu da nesi :) süper! kelebekliler,kelebek formlular... mümkünse bu tabakların kaynağını öğrenebilir miyiz acaba :)

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Yine çok güzel,çok doyurucu bir sofra hazırlanmış.Ellerine sağlık çok şanslı misafirlerin:)O bal kavonozuna ne desem bilemedim çok çok cici bayıldım:)

SMİLENA dedi ki...

kolay gelsin canım.bu ara hepimiz koşuşturmaktayız.
bal kabın çook şekermiş bittim.afiyet olsun size !!!

By' S dedi ki...

Harika bir masaa.. Ellerinize saglik..

Lulu's life dedi ki...

tabaklarini zaten cok seviyordum ama o kelebek sekilli tabaklar icin suan ask durumlarindayimmm :)) Amerika'dan tasimadim de bana ? Burada nerelerden bulurum acabaaaa ? :)) opuyorum tatlim ve bizi cok ihmal etme tamam mi ? sevgiler...

FERİDECO dedi ki...

Sevgili Sonsuz Dekorasyon harikasın bu kahvaltı ve sen bütünleşmişsiniz ve harikalar çıkmış ortaya :) Çünkü herzaman takipçinim ve senin iyi izleyicilerdenim sevklerine dekorasyon seçimlerine hayranım

Bolat dedi ki...

Ohhh afiyet olsun annenizin size gelmesine çok sevindim annelerimizi çok seviyoruz :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

deryacım teşekkür yaa dünya böyle işte özlemişim annemi çok doyamadan bugun otobüse bindirdik:(


recine'S teşekkür ederim çok sağol beğenmene sevindim.

hümeyracım teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda sende anneciğine güzel sofralar hazırlarsın cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

alışveriş danışmanı aynen bende kahvaltıya bayılıyorummm:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zeynepcim teşekküre ederim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

efhlatun cnm tabakları ilk amerikadan alıp taşıdım buralara bursa ya monev açılınca serinin kalanlarını buradan tamamladım. istanbulda nişantaşında ki monevde de satışı mevcut cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kırmızı evin cadısı çok teşekkür ederim cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

smilena aynen cnm çok yoğun bir dönem geçiriyorum çok hızlı geçiyor zaman valla

sonsuz dekorasyon dedi ki...

by's teşekkür ederim hoşgeldin:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lulucuğum bu tabaklar monev mağazasından aldım seriyi yavaş yavaş tamamlıyorum:) malum yavaş yavaş tamamlanıyor bu takım:)) artık kahvaltı seti olarak kullanıyorum bu takımı bende çok sevdim çok keyiflli bir takım tavsiye ederim herkese bursa da çok fazla taliplisi varmış geçen monev mağazasında konuştuk kızlarda çok beğenildiğini ve satıldığını söyledi:)))

ebygale dedi ki...

iştah açıcı bir kahvaltı sofrası, ellerine sağlık...

Adanın Annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pempe gönlüm sende dedi ki...

ne kadar mükemmel bir sofra böyle:) kahvaltı takımına bayıldım çok ama çok güzelmiş:)

Nalan Onultmak dedi ki...

merhabaa....bayıldım bal kavanozuna...uzun süredir gözlerim böyle güzel bir kavanoz arıyordu...rica etsem nerden aldınız?..İzmirde yaşıyorum ben..inanın çok mutlu olurum söylerseniz..çünkü bende istiyoruuuuummm..teşekkürler...

Nalan Onultmak dedi ki...

Merhabaaaaaaa...az öncede yazdım ama gelmedi galiba..Bal kavanozuna bayıldım..İzmirde yaşıyorum ben..lütfen rica etsem nerden aldınız??çok istiyorum inanaın almak çünkü çoooookk güzel..teşekkürler..