10 Mayıs 2012 Perşembe

Kaan bebek sandığımdan hızlı geldi:)



      Tarih bizim dediğimiz gibi olmadı. Bebiş önce gelmek istemiş. Ben post yazarken meğer gelmeye karar vermiş bile:) bugün görmeye gittim inanılmaz tatlı birşey anne babadan hemen sarışınlık alınmış saçlar sarı sarı, gözlerde boncuk mavi daha pek bir mahmur bakışlarla bakıyor etrafına uyku halinde çektim fotoğraflarını.2 ,3 ay sonra eminim cin gibi bakıcak etrafına maviş maviş gözlerle:) EE ne diyelim dünyaya  hoşgeldin...
Pin It!

8 yorum :

cerenim.com dedi ki...

ayyy cook tatliii

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Maşallah diyorum Kaan bebeğe,hep dünyaya gülen gözlerle baksın inş:)

Lulu's life dedi ki...

ahh kuzucukkk ! masallah ona ! Mutlu, saglikli ve huzurlu bir omru olsun..

irem dedi ki...

maşallah =) hep şanslı, mutlu olur inşallah ;)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Ay maşallah ne güzel bir bebek böyle, Allah analı babalı büyütsün (bu da ne klişe bir doğum kutlama lafıdır ama napiim elimde bi bu bi de "allah sağlıklı uzun ömür versin" vardı, birini kullandım:)

hülya yavuzer dedi ki...

maşallahhh nazar fegnesin çok tatlı,bütün bebekler çok tatlılar:)

Bolat dedi ki...

Ömrü uzun bahtı açık olsun hep mutlu olsun yavrucak :)

CEPAYNASI dedi ki...

ya bu ne çapkın bakış böyle:))
bayıldım!
maşallah,maşalah....