10 Mayıs 2012 Perşembe

Kaan Bebek Artık Gel :)












      Geçen hafta Kaan bebeğe o henüz farkında olmasa da kutlama yaptık. Kendisi henüz dünyaya gelmedi ama biz annesiyle baby shower ımızı yaptık. Heyecanlı bekleyiş devam ediyor. 15 mayıs büyük gün bakalım sarışın mavi gözlü anne ve babadan nasıl bir bebek dünyaya gelicek merakla bekliyoruz..:) Odası da hazırlanmaya başlamıştı. Bende gelen mobilyaların resmini çektim. Yeni bebeği olanlara fikir olması için. Arkadaşım da tercihini beyazdan yana kullanmış ,aydınlık ferah bir oda olmuş. Çizgili duvar kağıdı kullanmış. Bende çok seviyorum bebek odalarında çizgili ve puantiyeli sade duvar kağıtlarını. Çok karışık desenler odanınz çok geniş değilse biraz boğucu olabiliyor. Yerde de beyaz yuvarlak halı kullanılmış. Allah herkese böyle güzel bekleyişler nasip etsin. Darısı başımıza...:)
Pin It!

16 yorum :

pazariseverim dedi ki...

odanın içinde bi bebek yaşamadığı çok belli. o kadar temiz ve toplu ki :))

Venuste Hayat dedi ki...

Odasi harika gorunuyor, nereden almis acaba? Malum biz de bekleyis icindeyiz.... Aaaaaayyy cok kararsizim, sekeri, odasi, susu pusu, valla dugunum bile bun dan daha kolay gecmisti ;)

Elifinelizi dedi ki...

nekadar heyecan verici hazırlıklar
darısı isteyen herkezin başına .
fikirler içinde teşekküürler.
Bu arada hediyen paketiyle hergün gözümün önünde :S
teezz zamanda kahve molası diliyorum :D

Lulu's life dedi ki...

Hosgelsin Kaan ! Saglikla insallah.. :) yeni dogmus bebek kokusunu ozledimmmm, saglikla gelsin dunyaya ve tadini cikartin tatlim ;)

Recine'S dedi ki...

çok şirin bir oda olmuş. mobilyalar çok sade ve güzel. biz de haziran sonuna yeğenimi bekliyoruz. müthiş bi heyecan. darısı herkesin başına

çiço dedi ki...

heyecanlı günle :) hoşgelsin sefalar getirsin ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

zeynep dedi ki...

Odası çok sade ve ferah olmuş .
Odasını , eşyalarını güle güle kullansın inşallah .

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pazarı severim haklısın:) henüz tam hazırlanmadı ama bebiş dağıtmak için dünyaya geldi bile:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

venüste hayat tam olarak nerden bilmiyorum ama sorup sana dönerim bursa dan aldılar ama neresi bilmiyorum cnm.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elifnezi haklısın valla kısmet olmadı bu aralar bir yoğunluktur gidiyor. bir gün belirleyelim hatta zafer plaza da özge bayrak çalışıyor onun kahve arasına gideriz güzel olur

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lulucum ben bu postu yazarken henüz anne karnındaydı ama gece itibariyle artık dünyada:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

recine's teşekkür ederim arkadaşım da çok heyecanlıydı anlamadan aksam acile doguma kaldırılmış biranda oldu herşey anlayamadım dedi:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiçocum teşekkürler darısı herkesin başına önce inşallah benim başıma bu aralar etrafımda hamileler çoğaldı yoğun baskı var üzerimde:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zeynepcim teşekkür ederim henüz tamamlanmadı perdeleri gelicekti ama ben önceden çektim. Bitmiş halinide yayınlarım:))

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Tam da bebek odası yakımı ararken buldum bu postu.. Herşey çok güzerl olmuş, acaba Kaan bebeğin bebek odası takımının markası nedir? nerden alınmıştır, çok beğendim de.. Yardımcı olursanız sevinirim, bana da beklerim.. :)

meltem dedi ki...

Selamlar, Bloğunuzu yeni keşfettim.
Bebek odası çok güzel olmuş, çok beğendim. Tül de çok hoşuma gitti, nerden alındı acaba, yazarsanız sevinirim.

meltem.