Misafir Sofrası:)








 Bu tek kişilik kahve seti de arkadaşımın kayınvalidesinin hediyesi çok şık öyle denk geldi ki benim aldığım katlı lokumlukların deseniyle fincan desenleri aynı anlıcağınız tam takım oldu .










 Lokumluk da diğer aldığım katlı servisin takımı onuda kahve yanında lokum servis etmek için almıştım.
   

 Limonlu kremalı milföylerimi böyle servis ettim. Bu katlı servisimi de yeni almıştım bugün kullanmak kısmet oldu.
Arkadaşımın annesinin hediyesi böyle güzel sürahim yoktu. Hep alayım diye düşünürken hediye gelmesine ayrı bir sevindim:))




         Uzun zamandır yazamadım. Bir koşuşturmacadır gidiyor. zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Sizin için de aynı mı bilmiyorum ama bir sabah bir akşam oluyor. Bugün gelen misafirlerimin sofrasını paylaşmak istedim. Dünden hazırladığım tatlı tuzlular ve yeni tamamladığım yemek takımım:) Takip edenler bilirler butterfly serisinin tabaklarını taa Amerika'lardan kırmadan taşımışlığım var. :) Korupark a Monev mağazasının açılmasına ayrı bir sevindim bu takımı görünce. Servis tabaklarını ,çay tabaklarını buradan tamamladım. Hala eksiklerim yok değil peçetelik ve tuzluklarını da eklemeyi düşünüyorum. Renkli su bardaklarını da amerika dan anthropologie   mağazasından almıştım.

Menüde ıspanaklı börek, kıymalı börek, patates salatası, çilekli pasta, limonlu kanepe( limon kremalı  milföy diyebilirz.) , tahinli cevizli kuru baklava ( ismini bilmiyorum:)  )..


        Limonlu milföyü geçen gün gittiğim bir arkadaşım yapmıştı hem tarifi çok kolay hemde sunumu çok şık. sizde kahvenin yanına hazırlayabilirsiniz. 15 dakikada hazırlanan kolay bir tarif.

Etiketler: , , , , , , , ,