26 Mart 2012 Pazartesi

Misafir Sofrası:)








 Bu tek kişilik kahve seti de arkadaşımın kayınvalidesinin hediyesi çok şık öyle denk geldi ki benim aldığım katlı lokumlukların deseniyle fincan desenleri aynı anlıcağınız tam takım oldu .










 Lokumluk da diğer aldığım katlı servisin takımı onuda kahve yanında lokum servis etmek için almıştım.
   

 Limonlu kremalı milföylerimi böyle servis ettim. Bu katlı servisimi de yeni almıştım bugün kullanmak kısmet oldu.
Arkadaşımın annesinin hediyesi böyle güzel sürahim yoktu. Hep alayım diye düşünürken hediye gelmesine ayrı bir sevindim:))




         Uzun zamandır yazamadım. Bir koşuşturmacadır gidiyor. zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Sizin için de aynı mı bilmiyorum ama bir sabah bir akşam oluyor. Bugün gelen misafirlerimin sofrasını paylaşmak istedim. Dünden hazırladığım tatlı tuzlular ve yeni tamamladığım yemek takımım:) Takip edenler bilirler butterfly serisinin tabaklarını taa Amerika'lardan kırmadan taşımışlığım var. :) Korupark a Monev mağazasının açılmasına ayrı bir sevindim bu takımı görünce. Servis tabaklarını ,çay tabaklarını buradan tamamladım. Hala eksiklerim yok değil peçetelik ve tuzluklarını da eklemeyi düşünüyorum. Renkli su bardaklarını da amerika dan anthropologie   mağazasından almıştım.

Menüde ıspanaklı börek, kıymalı börek, patates salatası, çilekli pasta, limonlu kanepe( limon kremalı  milföy diyebilirz.) , tahinli cevizli kuru baklava ( ismini bilmiyorum:)  )..


        Limonlu milföyü geçen gün gittiğim bir arkadaşım yapmıştı hem tarifi çok kolay hemde sunumu çok şık. sizde kahvenin yanına hazırlayabilirsiniz. 15 dakikada hazırlanan kolay bir tarif.
Pin It!

51 yorum :

ozax dedi ki...

resimler de kahve takımı da sürahi de muhteşem, ikramların da çok leziz görünüyor:)))güle güle kullan

SMİLENA dedi ki...

çok şık bir sofra olmuş Özgecim .Afiyet olsun.herşey harika görünüyor.hediyelerin çok güzel.şu milföylü tatlının tarifini bekliyorum. sevgilerimle

bir kase lezzet dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM
MMM MASA 10 NUMARA
:)))

Kubilay Sakarya dedi ki...

Sofra süüpeer olmuş akşam akşam canım kahvaltı keyfi yapmak istedi! :)) Eline sağlık :)

www.lovesfromfashion.com

kitana dedi ki...

Hem yiyeceklere hem de tabaklara bayıldım, taa oralardan getirilecek parçalar, güle güle kullan. Korupark'taki mağazaya hiç dikkat etmemişim, bir dahaki gidişimde ziyaret edeyim. Bu arada kremalı limonlu tarifi paylaşacak mısın????

Çömezin Dünyası dedi ki...

masa çok güzel görünüyor:)görseli olan masalarda yemek yemek çok ayrı bir keyif değilmi ?

zeynep dedi ki...

Kahve seti , lokumluk , misafir sofrası çok şık ve zevkli canım . Limon kremalı milföy de çok iştah açıcı görünüyor .
Sevgiler.

hümeyra dedi ki...

çok güzel bir sofra olmuş Özgecim,ellerine sağlık.ördekli karaf gibi ya da sürahi gibi olan şeyden bende de var,çok dekoratif duruyor.Ama,ben üzerinde kuş olan şişeyi ayrı bir sevdim.Hepsini güzel günlerde kullan inşallah...görüşmek üzere.

özge bayrak dedi ki...

canım herşey süpergörünüyor, çok beğendim, ellerine sağlık.çok şık ve zarif... hediyelerin de pek şeker, artık yeni varendanda ne keyif yaparsın bu mis ve tek kişilik fincanınla bilmeeem :) milföyü hemen denemeli.

sevde dedi ki...

monev monev monev tabaklar harika...keyifli bir masa belli milföy başta olmak üzere tüm ikramlar çok leziz görünüyor ellerinize sağlık...sevgiler...

çiço dedi ki...

yeriniz var mı? cam kenarı boş mu? ay en çok sevdiğim şey... tabakların fincanların çilekli pastan hııımmm her şey çok hoş görünüyor :) limonlu milföyü bi deneyeyim diyorum bende ;) ellerine sağlık :)

Ciiden dedi ki...

Ne kadar guzel bi blogun varmıs bayıldım :) Antropologie bardaklara ve senin kırmadan tasımana da ayrıca bayıldım tebrikler:)
Bir an balkonu gorunce aynı sitede oturdugumuz dusundum heyecanlandım ama yanılısım:)
Sofran harika gorunuyor, ellerine saglık her detay harika!

Hediye gelen gumus kahve takımı nereden bu arada?

Sevgiler,
Cigdem

yeni hayat dedi ki...

çok güzel görünüyor herşey, teras sanırım burası renk seçimlerinizi çok beğendim:) limon kremalı milföyü çok merak ettim, bir de kuru baklava heryerde bulunmuyor ben bayılıyorum ona:(

Elifinelizi dedi ki...

herşey muhteşem görünüyor vede aşırı lezzetli hepsi çok cicide ben içindekilere takıldım aklım kaldı hepsinde
bu arada mail adresini göremedim sanırım iletişim bilgilerin isteyecektim hediyeni göndermek için

Lila Moonlight dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel bir sofra olmus, hediyelerin de cok guzel yerini bulmus, hepsi ayri guzel parcalarin , gule gule kullanin, guzel iyi kalpli misafirleriniz olsun hep sofranda : )

derya ö. dedi ki...

Özgecim çok güzel bir sofra, hediyelerin de çok güzel,güle güle kullan cnm. sürahinden bende de var, çok severek kullanıyorum, karaf olarak tabi:)) bu arada masadakilerin tariflerini de bekliyorum:)))

AsOrTiK dedi ki...

herşey çok özenli ve güzel. yiyeceklerde öyle... eline sağlık özgecim.
ama 15 dk. hazırlanan limonlu milföy tarifini vermemişsin:))
sevgiler

lulu's life dedi ki...

tabakları tasımana kesinlikle degmis Özge'cim.. cok guzeller :)

Bolat dedi ki...

Allah mutluluğunuzu bozmasın öncelikle, çok şahane bir evinin olduğunu düşünmeye başladım, ayrıca çok zevklisin tebrikler :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

yastıklara ve horozlu inekli baharatlıklara bayıldım :) bende dekorasyona cok meraklıyım, bir sonraki postumda bende evimle ilgili yayın yapmayı dusunuyorum. seni izlemeye aldım =)
banada beklerim :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

 Stil Direktörü  dedi ki...

Adresi alayım ben de isterim küser ağlarım ona göre .)

Aysun dedi ki...

sürahiye bayıldım,masa ise çok iştah açıcıı :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ozax teşekkür ederim hoşgeldin bloguma beğenmene sevindim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

smilena teşekkür ederim yarın kahvaltıda görüşüyoruzzz:) tarif yoğun istek almış en kısa zaman da yayınlıycam:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bir kase lezzet teşekkür ederim. biraz meraklıyım ev ve mutfak eşyalarına :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kubilay sağol valla akşam gezinirken böyle resimler görünce benim de cnm çekmiyor değil :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kitana cnm teşekkürler en kısa zamanda paylaşıcam:) korupark da yeni açıldı sayılır.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çömezin dünyası valla arada hazırlamaya çalışıyorum kendimce birşeyler beğenmene sevindim teşekkürler.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler zeynepcim.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hümeyracım çok sağol cnm kuşlu şişeyi deco centerdan almıştım çok severek kullanıyorum karaft hediyemi de çok sevdim :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

özgecim sen gel ben sana kahve yaparım o fincanda:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sevdecim teşekkürler hoşgeldin cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiçocum çok sağol :)) valla kolay zaten denemelisin çok da lezzetli

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çiğdemcim hoşgeldin bloguma hediyenin nerden alındığını bilmiyorum ismi yoktu pakette :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

yeni hayat teşekkürler kuru baklavayı ben yaptım oda kolay baklava yufkası alıp içine tahin, ceviz, şekerle yaptım. çok kolay bir tatlı

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lila moonlight hepimizin hep güzel iyi kalpli misafirlerimiz olsun cnm sofra bahane sohbet şahane:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

deryacım teşekkür ederim sürahiyi bende severek kullanıcam :) çok beğendim..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

asortik tarifi yazıcam :)) umarım sizlerde deneyip yorumlarınızı yaparsınız:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lulucum valla değdi galiba:)) hoş bursa da da satılıyor artık taşımam :))))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bolat sağol erkek gözüyle beğenmene ve yorumuna çok sevindim:)))

stil direktörü adres nişantaşı monev mağazasında bulabilirsin :))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

rainbow teşekkürler hemen bloguna geliyorum:))

PELLORA dedi ki...

Eline sağlık bu ne kadar güzel bir sofra, milföylü tatlının tarifini istiyorumm çoook davetkar gözüküyor;)

Feltia dedi ki...

Beautiful dinner! These dishes decorated with flowers are lovely. Mmmm... looking your pictures...I'm hungry!

Oglak Kizlari dedi ki...

396 . yım, bende varıım, bayıldım balkona, bizim salon kadar ayol.

Sevgiler
Kızı buyumuüş ama hala yanında bana öğlen yemeğimi yedir diye yalvaran ın annesi Çiğdem

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar renkli bir masa,özellikle tabakları çok beğendim :)

MOZECK.ORG dedi ki...

Lenox butterfly takımların çok hoş duruyor. Ben de evlenirsem diye çeyizime almıştım ama sonra işler doğru gitmedi. Oğlumun doğumgününde kullandım. Lenox bana uğursuz geldi:) Evlenince de Mikasa aldım ama onu da hiç kullanamadan adamdan ayrıldım.. Uğurlu gelecek bir yemek takımı yok mu yaaa hiçç....

Fashion Mini dedi ki...

gayet hoş bir sunum olmuş ayrıca detaylarda çokşık :)

Minik Sürprizler dedi ki...

çok şık bir masa olmuş. iştah kabartıcı ayrıca :))

gunlukcugum dedi ki...

Bende Lenox butterfly serisini tamamlamaya calisiyorum al al bitmiyorki) AMA cok guzel...sofranizda harika...

Adsız dedi ki...

acaba siz katlı servisleri nereden almıştınız. hepsi çok güzel

Adsız dedi ki...

Sorum olacak o seti nerden alabilirim