30 Mart 2012 Cuma

Blogger buluşması kahvaltı keyfi:)

   



       Dün blogda hep yorumlar yazıp takip ettiğim arkadaşlarımı etten kemikden hallerini görmek oldukça keyifliydi. Bu yorumda ilk karşılaştığımızda gülerek birbirimize söylediğimiz bir yorumdu. Sonunda birbirimize dokunarak dan görüşebildik diye.. Masadan ve dekordan Bursa'lılar bilirler siesta'da buluştuk. Smilena ilk gelenlerdendi ardından ben ve semi ( mutlu eller) geldi. ve en son özgeciğim iş görüşmesinden çıkıp heyecanlı bir şekilde mutlu haberle aramıza katıldı. Artık yeni bir iş hayatı özgeyi bekliyor.. Onun adına çok sevindik. Tabi ki bloguna ara vermemek koşuluyla...



     Blogger olmanın keyfini dün daha bir anladım. Normalde hiç tanımadığım 2 kişiyle saatlerce hiç durmadan konuşup çok keyifli sohbet etmek çok güzeldi. O kadar çok şey vardı ki anlatıcak. Ama şunu itiraf etmeliyim ki 2 erkek çocuğa sahip arkadaşların yaşadıkları tecrübeleri anlatırlarken ayrı bir keyif aldım.. Henüz çocuksuz benin daha öğrenicek çoook şeyi vardı:)




                                Smilena' nın hazırladığı  saksı süsleri çok şirindi tekrar teşekkür ederim.




 Semi ( mutlu eller )çok tatlı bir kitap ayıracı hazırlamış kitabımın arasında yerini aldı bile teşekkürler semi:)












ALDIĞIM HEDİYELERİM:)))
Pin It!

40 yorum :

darkolivee dedi ki...

çok tatlısınız maşallah size, blogger arkadaşlıkları ayrı güzel oluyor, aynı dili konuşmak ilgi alanları hepsi uyunca tadından yenmez hal alıyor gerçekten...

arkadaşlığınız daim olsun tatlım
ayrıca çok zarif görünüyorsun, saçlarına bayıldım, işe giren arkadaşını da tebrik ediyorum, hediyeler çok şeker...


sevgiler

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Özge`cim benim için de çok güzel ve içten bir gündü. Tekrarlayalım olur mu?
Bu arada seni umarım çocuk konusunda korkutmadık:))
Ama anlattıklarımız inan gerçek, fazlası var, eksiği yok!
Öpüyorum seni ve ev için de bol bol kolay gelsin diyorum:)))

biricitconsungunlugu dedi ki...

cok guzel olmus keske ıstanbuldada yapabılsek afıyet olsun:)

Pontinin Takıları dedi ki...

aaa smilenacım da orada, ne güzel bir gün olmuş, bloggerlığın en güzel yanı işte bu :)

Sevgiler...

Moda Sihiri dedi ki...

Ne guzel resimler. Bayiliyorum bu blogger bulusmalarina :

Lila Moonlight dedi ki...

Ne guzel bir bulusma olmus, sizler de ortam da yemekler de yaratilan hediyeler de cok guzel. Simdi bir sorum olacak, orasi Bursa dimi? Ne guzel bir kafeymis, o ayna cok guzellik katmis. Bir de yanlis hatirlamiyorsam bir dergi cekimi icin resimleri paylasmistin, oraya biraktigim yorumda seni hem Ayse Ozyilmazele hem de Buse Terim e benzetmistim, ama bu resimlerde de Beren Saat e benzettim, ozellikle 8. resimde. Bu 3 kisiye seni benzeten baskalari da oldumu? Iyi haftasonlari : )

sevde dedi ki...

ne güzel ne keyifli bir buluşma olmuş, anne tarafından bir bursalı olarak buluşmanız az daha geç bir tarihte olsaymış bende (istanbullu bloger)katılmak sizlerle tanışmak isterdim...belki birdahakine..... :)sevgiler

AYÇA dedi ki...

En guzel dostluklarımı blog sayesinde yaşadım. Hayatimda yaptigim en dogru seymis. Bu bulusmalari gorunce daha da keyifleniyorum.

zeynep dedi ki...

Özellikle Seni , Smilena ve Özge 'yi resimlerinizden de tanıyor ve çok seviyorum . Mutlu Eller ' i yeni tanımaya başladım . Sizleri bir arada görmek o kadar güzel bir duygu ki ; okurken , güler yüzlü resimlerinize bakarken sizin gibi ben de keyif aldım . Mutlu haftasonları diliyorum , sevgiler.

estasarimelif dedi ki...

keşke beni de alsaydınız...çok üzüldüm ama ben :((

İçimdeki ekip dedi ki...

ne güzeell. çok imrendim :))

ahestebeste dedi ki...

Nasıl imrendim size:)
Hepiniz birbirinizden tatlı ve güzel çıkmışsınız.Güzel ve mutlu vakit geçirdiğiniz her halinizden belli.
Böyle hoş anılarınız çok olsun.
Sevgilerimle.

DUYGU dedi ki...

NASIL CANIM ÇEKTİ ŞÖYLE HOŞ BİR MUHABBET VALLA SÜPERSİNİZ..:)

begum begum huuu dedi ki...

ne güzel bi buluşma olmuş bu:)( hepiniz çok tatlısınız :) umarım bende dahil olurum bi gün:)


begumyagci.blogspot.com

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

NE güzel bir buluşma olmuş bu böyle :)Birkez daha Bursa'da olabilmeyi istedim..:(

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Teşekkürler darkolive gerçekten farklı bir duygu ben yeni insanlar tanımaya bayılırım. Farklı hayatlar tecrübeler sağolsun arkadaşlar benimle çok şey paylaştılar ilk buluşmamız olmasına rağmen sanki kırk yıllık dost gibi sohbet ettik.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Sana kısaca semi diyim mi:)) ben semra ve sema arasında gidip gelicem çünkü :)) buradan isim hafızamın ne kadar kötü olduğunu bizzat belirtmek isterim en kısa zamanda tekrarlamak dileğiyle..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

biricit gerçekten bazen çok imreniyorum istanbulda da buluşsak toplaşsak ne güzel olur dur ben bunu bir düşüneyim sabah gelip bir gün istanbul da da kahvaltı keyfi yapabiliriz..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pontinin takıları hoşgeldinnn :)

Moda sihiri katılıyorum daha çok tekrarlamak gerek bencede..

Sevdecim inşallah istanbul yakın aslında sabah gelip akşam dönülebilir inşallah öylede bir organizasyon yaparız:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lila moonlight evet resimlerde ki kafe bursa siesta adında bir kafe önce içerdeydik ama özguşun bırakamadığı sigara keyfiyle kendimizi bahçede bulduk aynadan çeken arkadaşta görünüyor oda ayrı bir detay:)) evet zaman zaman benzetenler oluyor. Ama özellikle herkesin söylediği Burcu Esmersoy hele bir ara saçlarım sarıydı o zaman o kadar çok kişi söylüyordu ki:)) bilemiyorum ama cnm saydığın tüm bayanlar çok güzel hepsine benzeyebilirim sorun yok diyerekten egolarımı kapartayım:) teşekkür ederim. sana da iyi hafta sonları öptüm kocaman

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ayçacım aynen blogcu olmak böyle birşey galiba..

estasarımelif diğer buluşmamızda sanada haber veririm güzel olur sonra grubu büyütür kahve günleri düzenleriz:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zeynepcim teşekkürler güzel yorumun için bende keyifle takipteyim keşke herkesle tanışıp uzun uzun sohbet edebilsek ne güzel olur.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

içimdeki ekip teşekkürler..


ahestebeste teşekkürler gerçekten keyifli bir gündü hava da güzeldi şansımıza..

teşekkürler duygu valla güzeldi ne yalan söyliyeyim:)

begüm begüm beklerizzz güzel olur

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kırmızı evin cadısı bekleriz bursa ya da

Bolat dedi ki...

Kıskanmadım desem yalan olur :) Semi orda, Özge orada, sen orada, way way way masa desen çok şahane! Yalnız bir şeye takıldım, sevdiceğimiz güzel insan Lila Moonlight seni Ayşe Özyılmazel, Buse Terim, Beren Saat'e benzetmiş :)) sende o yorumda Burcu Esmersoy'a benzetirler diyerek olaya tuz biber olmuşsun hepsi ayrı ayrı güzel insanlar ama karışımı mutant olur :))))aman diyeyim :)

Pontinin Takıları dedi ki...

Hoşbulduk :)
Hep takipteydim aslında, anca yazdım :)

SMİLENA dedi ki...

Semiye katılıyorum.harika bir gündü ve tekrar edelim derim.herşey için teşekkürler.Umarım seni gerçekten
korkutmamışızdır.iki erkek annesi bir araya gelince böyle oluyor işte...bende şimdi bloguma koyucam resimlerimizi....
sevgilerimle....

Emre Bora Bebek dedi ki...

Ayy ne güzel,imrendik buluşmanıza...Çok güzel görünüyorsunuz hepiniz bu arada!
İleride bir gün büyüüüük bir organizasyon yapıp tüm blogger bayanlar buluşsak...Bizi neresi alır?

BİRİNCİSİN dedi ki...

Yorumun için teşekkür ediyorum.Ayrıca iyi ki sayfama geldin profilinde bağlantı adresinin olmadığından sayfanı takibe alamamıştım:)Şimdi aldım:)Çok güzel bir blogun var..Güzel bir gün geçirmişsiniz,fotoğraflardan belli..Daha iyi ve güzel günlere..Sevgiler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hahahaha bolat süpersin hayıırrr mutant olmaya hiç niyetim yok ben halimden memnunum valla biraz komik oldu hepsi farklı simalardalar hepsine benzemem pek mümkün değil sağolsun lila moonlight benzetmiş ama çok fazla insan nedense burcu esmersoy a benzediğimi söylüyor ve laf şöyle başlar ıııı şeyyy sen birine benziyosunn ıı dur aklıma gelicek şimdi yaaa bir spikerr bu hatta spor programı sunuyo ismi aklıma gelmedi kimdi ya? bende gülmeye başlayıp galiba burcu esmersoy diyceksiniz dimi:) evet evet o ona benzettim ben sizi...:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

smilena evet tekrar bir org. planlamaktayım belki bu sefer daha da kalabalık oluruz:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

birincisin hoşgeldin teşekkür ederim her zaman beklerim:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne keyifli bir gün olmuş belli ki. Hepiniz çok tatlısınız, enerjiniz buradan belli oluyor.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Cihan dedi ki...

kocaman kiskandimmm:)))))))
sakasaka
bayildim karelere
sevginiz bololsun

lulu's life dedi ki...

Canimm ne guzel olmus bulusmaniz ! Hafta sonu Bursa'daydim cumartesi gunu siesta'ya inseydim sizi gorur muydum yani ?? :)

BeTwin Us dedi ki...

Blogger buluşmalarında insan ilk defa buluşsa da o arkadaşlar o kadar tanıdık oluyor ki saatler dakikalar gibi akıyor çok iyi bilirim :) hepiniz birbirinizden tatlı ışıl ışılsınız, harika bir buluşma olmuş besbelli :))

çiço dedi ki...

ay ne güzel maşallah bursanın güzel hatunlarına selam istanbulada bekleriz :)

AsOrTiK dedi ki...

ben de orada olmak isterdim:(
bir dahaki sefere yine hafta arası yaparsanız işten kaçar gelirim:))
çok güzel bir gün olduğuna eminim.
sevgiler özge'cim...

Feltia dedi ki...

It must be fantastic have a nice meeting with other bloggers. Make friends with our blogs is curious and funny!

servis dedi ki...

Sayın blog yöneticisi blogunuzdaki paylaşımlar herkes tarafından çok begeniliyor bizde Muayene bacasi olarak başarılarınızın devamını diler.