3 Şubat 2012 Cuma

vol. 2 mutfak :)







merhaba Vol.1 de evimden bahsetmiştim. Takipte olanlar bilirler. beyaz sevgimdende bahsetmiştim. Mutfağı secerken siyah kapaklar kullandık. Mutfakta Bursa da üçcan mimarlıkla çalıştık. Tezgahta siyah granit kullandık. yer zemininde de  çimstone kullanmıştık. perdeyi de perdecide kumaşını gördüğümde çok beğenmiştim farklı olsun istedim. ve londra baskılı bir desen seçtim detaylar için TIK TIK  
Halıyı   halıca da yaptımıştık . yan duvarda ışık bantları kullandık aynı zamanda baharatlıkları koymak için kullanıyorum.detaylar için TIK TIK .  Masa ve sandalyeleri  ital sofa dan almıştık. Caligarisin modeliydi. ama itiraf etmeliyim ki mutfağınıza kesinlikle siyah sandalye almayın ben sadece o konuda pişmanım çok top tutuyor neden bilmiyorum ama oturdukça kıyafetlerinizden falan herhalde sürekli toz görünüyor bende takıntılı olarakdan sürekli siliyorum .ama nedense aynı sorunu dolap kapaklarında yaşamıyorum. Mesela alt kapaklarda hep çekmece sistemi kullandık tencere kullanımı için inanılmaz rahat şiddetle tavsiye ediyorum. Mutfakta çöp öğütücü kullanıyorum .ben normalde pek lavabo temizlemekten hoşlanmam daha doğruşu biriken şeyleri almayı sevmediğim için çöp öğütücü istedim böylece kabuğunu soyduğum şeyler lavaboda kalabiliyor. ama tek sorun arada çok fena koku yapıyor ve pek çaresi yokmuş kapağımız var kapatıyoruz.
mutfak: üçcan mimarlık
halı: halıca
ankastre: gaggenau
perde: aleila perde
masa : calligaris
Pin It!

50 yorum :

deeptone dedi ki...

dilerim evinde keyifle oturuyorsundur mutlusundur.
:)

Bolat dedi ki...

Bence çok güzel bir uygulama olmuş :)

maviumut dedi ki...

ne güzel geniş ve ferah mutfak,ben siyahı çok beğendim dolaplarda..güle güle kullan:)

lulu's life dedi ki...

Cok zevklisin tatlim.. tebrik ediyorum ! Ama favorim perden :)) kesinlikle muhtesem.. Halinizda cok sirin :) Siyah konusunda cok haklisin eminim toz durumu cildirtici boyutlara ulasiyordur.. Belki onlari metale cevirebilirsin siyahlari da baska bir yerde kullanirsin ;)

Nalan Ünal dedi ki...

Zevkli seçimler bir araya gelmiş ve bütün olarak da oldukça estetik ve fonksiyonel bir görünüm çıkmış ortaya. Düzen de gözümden kaçmadı:)Her şey yerli yerinde, güzelim tasarımı bozacak en ufak bir ayrıntı yok:)

Çok beğendim, güle güle kullanın.

zeynep dedi ki...

mutfağında çok şık ve kullanışlı , sağlık ve mutlulukla kullan canım , sevgiler.

SMİLENA dedi ki...

çok şık bir mutfak olmuş.çok zevklisin canım..
iyi kandiller !!!

hulofera dedi ki...

çok zevkli bir mutfak.. halıya bayıldım.. yalnız çocuk olursa o dolap kapaklarının nasıl el izleriyle dolacağını tahmin bile edemezsin ;)

CiciModa dedi ki...

oldukça başarılı bir mutfak burda yemek yapmak eminim çok zevklidir, evinde mutluluklar :)

White List dedi ki...

Brilliant!!!

the-white-list.blogspot.com

CEPAYNASI dedi ki...

zevkle döşenmiş...
keyifle yaşanılsın:)

CMOS dedi ki...

çok hoşş görünüyo bayıldım:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Bu aralar yeni evden dolayı pek bir ilgiliyim ben de dekorasyon işleriyle. Ama tabii bütçem elverdiğince:)
Harikaymış mutfağın, siyah pek benim tercih edeceğim bir renk değil normalde ama gene de çok beğendim, her şey çok zevkli.
Sevgiler

denizsaatcioglu.blogspot.com

Sadece Bersu dedi ki...

Mutfağınızın resimlerine annemle birlikte baktık.İkimizde bayıldık,harika gerçekten:))

lucia m dedi ki...

love it!!!

www.aroundlucia.com
www.aroundlucia.com

pembe kekik dedi ki...

Çok zevkli bir mutfak.Toz da tutsa sandalyeleri çok beğendim.En çok da perdeyi sevdim:)Mutlulukla oturun evinizde.

Buda benim dunyam:) dedi ki...

çok güzel bir mutfak,çok beğendim :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol deeptone çok şükür herşey yolunda cnm :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler bolat siyah zorlu bir renk herkesin tercihi olmaya bilir :) ama beğenmene sevindim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

amin inşallah cnm teşekkür ederim .

sonsuz dekorasyon dedi ki...

tek pişmanlığım masa ve sandalye zaten masamda siyah cam onlara yol görünüyor zaten:) bir gün kafam atıp değiştirebilirim mesela alınlıktaki gümüş seramiklerden çok memnunum hiç leke belli etmiyor, perdeyi bende çok beğenerek almıştım:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hehe cnm ona şöyle diyelim cekim yapılırken bazı detaylar gözü bozmasın diye ortamdan alındı :) biraz onunda etkisi var ,ocak başındaki yağ şiselerim tuzluk bulaşıklık kaldırıldı günlük yaşamda kullandığım detaylar şu anda üzerinde mevcut ama yinede düzen takıntılığım yok değil:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler zeynepcim allah sağlık versin herşey oluyor çok şükür. güzel dileklerin için sağol cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hulofera merhabalar cnm hoşgeldin öncelikle:) koyu renk mobilyalarda malesef o sorun her zaman var çocuk olsunda inşallah:) her yere iz bırakabilir sorun değil:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cicimoda bende çok seviyorum yemek yapmayı kullanışlı bir mutfak oldu çekmecelerden çok memnunum mutfakta

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks white list

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkür ederim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler cmos

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol denizcm teşekkür ederim mutfak evin en önemli bölümlerinden benim için tabi, renkler herkese göre değişir:) beğenmene sevindim cnm teşekkürler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkürler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks lucia

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler pembe kekik çok sağol cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler cnm:)

bahcedekorasyon dedi ki...

Çok şık gözüküyor...siyahın asilliğini inanılmaz güzel kullanmışsınız.zevkin ve doğru seçimin buluşması bu olsa gerek :)

Sayın KARACA dedi ki...

Ayy ne kadar güzel yaa mutfak alanı büyük olduğu için siyahı çok güzel kaldırmış. Hiç boğmuyor. Eşim o halıyı görse çıldırır herhalde :) genelde bayanlar için denir böyle ama benim eşim aşırı meraklı böyle şeylere :) Ben en çok ışıklı rafları beğendim canım çok estetik duruyor. Perdelere gelince hayatta aklıma mutfak için böyle bir perde gelmezdi. Ama senin fotoğraflarda görünce bu kadar uyumlu olur dedim kendi kendime :) Ehh artık ne diyeyim mutfağından her zaman misss gibi yemek kokuları gelmesi dileğiyle :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bahçe dekorasyon çok teşekkür ederim siyahı bende seviyorum çok

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cnm valla mimar olmayı o kadar çok isterdim ki özellikle iç mimarlık:) ben tekstil müh. seçtim pişman değilim ama onuda okumayı isterdim merak hat safhada:)

serra dedi ki...

merhabalar mutfağınıza bayıldeım iyi günlerde kullanın benim size bir sorum olucak çimstone zemin kullanışlımı leke çok gösteriyormu? veya kayıyormu bende granit düşünüyorum ama çok kararsızım birde beyaz yaptırıcam mutfak dolablarımı zeminde ne renk kullanayım fikir verirseniz sevinirim?....teşekkürler

Pembe Deniz dedi ki...

Blogunu anca geziyorum. Ama mutfağın senin olduğunu anlamamıştım.

Özge'nin blogunda gördüm kahvaltı masanı sonra mutfağını.

Bayıldım resmen siyah beyaz benim ev dekorasyonunda sevdiğim renklerden çok güzel ve tarz bir mutfağın var.

Güle güle kullan canım

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Mutfağınıza çok beğendim. aslında evinizin tüm bölümlerini:) fikirleriniz gerçekten çok hoş.
biz de yeni ev aldık ve şu anda inşaat halinde. çok heyecanlıyım. fikirlerinize güvendiğim için size bir kaç soru sormak istiyorum. cevaplarsanız çok sevinirim.
mutfağımız 12 metrekare, sürgülü kapıyla balkona açılıyor. sizin gibi siyah mutfak düşünüyorum. acaba çok karanlık olur mu? sizin dolap içleriniz ne renk? dolap içleri siyah olursa çok kullanışlı olmaz gibi geldi bana. öneriniz nedir?
fikirlerinizi bekliyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...

neden cevap yazmıyorsunuz ki:( mutfagima artik karar vermeliyim ama sizin fikirleriniz benim icin onemli.son kez rica ediyorum. tesekkurler

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

pembe deniz çok teşekkür ederim. Bende çok severek kullanıyorum.

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

serra hnm merhaba ben zeminde çimstone kullanıyorum ve memnunum bu ara yerde mermer çok moda ve çok şık duruyor. Ama biraz kaydığını söylüyorlar. tezgahım siyah içi mavi sedefli granit. Ben granitten çok memnunum. Yer renginiz evinizin genel görünümüyle bağlantılı tabi çimstone da daha çok renk alternatifi var.Eger dolaplarınız beyazsa yer zemininde mermer görünümlü yeni fayanslar var damarlı ben onlardan tavsiye ederim. Daha doğrusu yeni taşınmayı düşündüğüm evde yerde mermer görünümü istiyorum

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Sevgili adsız :) isminizi yazmamışsınız :) benim dış kapaklar bombeli siyah cam iç kısmı beyaz. Bence beyaz yaptırın içini siyah görünüm olarak da hoş olmaz. ben siyah beyazı seviyorum. Ara fayansta gri cam içi parlak bir taş kullandık. Ama sandalyelerimden hiç memnun değilim. Caligaris den aldık ama çok elektrikleniyor ve siyah oturma alanlarında kullanışlı değil çok toz tutuyor. Ben siyah kadifede çok tavsiye etmiyorum soranlara

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Eviniz günes alıyor mu siyah biraz iddialı bir renk onuda belirtmek isterim ben en üst katta oturuyorum. Aydınlık bir ev benim ki tabi tavan zemin duvarlar beyaz kullandık bu şekilde daha aydınlık görünüyor. Balkona açılan 12 m2 büyük bir mutfak benim ki 13 m2 hemen hemen aynı ölçüde çok sorun olacağını düşünmüyorum.

Adsız dedi ki...

öncelikle cevapladığınız için teşekkürler:) adım Sema:) düşünceleriniz gerçekten benim için önemli. Güneş alması konusunda emin olamadığım için dolaplarımı tamamen siyah yaptırmaktan vazgeçtim:( tamamen beyaz yaptırıp ben de sizin gibi siyah çimstone tezgah yapacağım. Ara taşı inox taşlardan mat ve parlak karışık düşünüyorum. yerlerse beyaz granit istiyorum. nasıl olur??
Sema

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Evimin bitmesine çok az kaldı. dolaplarımı beyaz, yer zeminini de beyaz granit yaptım. Sizce gri çimstone tezgah nasıl olur?
Sema

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

SEMA hnm dolaplar beyaz yerde beyaz granitse ara tezgahda farklı bir renk kullanmanız güzel olur eğer siyahıda seviyorsanız gri tezgah kullandığınızda sandalyenizde yada perdenizde griye uyumlu siyahın içinde olduğu bir kumaş kullanarak kombinleyebilirsiniz yada mutfak halınızla

arzu dedi ki...

yerdeki halıyı nerden bulabiliriz özel tasarımmı yoksa bir marka altında satılıyormu cevabınızı bekliyorum teşkkürler