17 Şubat 2012 Cuma

olay dergisi röportaj


















    Çok eğlenceli bir yeni yıl çekimindeydik. Korupark Avm de yapılan çekim farklı bir konsept  uygulamak isteyen Sercan'ın seçimiyle garaj ve çatıda gerçekleşti. Tabi mekan çatı katı olunca mevsimde kasım olunca ben üstüme kürkümü geçirdim gerisini siz düşünün diyerek poz verdim. Beymen'den ürün seçimleri yaptık kuaförümüz  benimde her zaman gittiğim Ahmet Albayrak'dı. Saç ve makyaj sonrası kıyafet seçimi yaptık ve çekimlere başladık . En komik olanı da garajda yaptığımız çekimdi. Biz çok eğlendik. Umarım sizde beğenirsiniz. 2012 için dileklerimizi röportaj detaylarında bulabilirsiniz:)
Pin It!

31 yorum :

deeptone dedi ki...

dergiden de bakayım.
:)

Bolat dedi ki...

Ooo çok hoş bir çekim olmuş, tebrikler :)

lulu's life dedi ki...

ne guzel bir aktivite olmus :) saclarini cok sevdim, saglikli duruyorlar belli ki iyi bakiyorsun :) Bu arada Hem dogal hemde cok sik olmussun.. Tam benim sevdigim gibi.. Ben sahsen resimlerine bakarken eglendim ! ;) Bu arada seni biraz Ayse Ozyilmazel'e benzettim sanki.. baska benzeten de oldu mu benden once yoksa ben mi uydurdum bilemedim ? :)

Buda benim dunyam:) dedi ki...

Çok güzel bir çekim olmuş,detayları çok merak ettim :)

Mery'nin Günlüğü dedi ki...

Ne güzel bir blog böyle...Çok güzel değişik şeyler var..Emeğinize sağlık..

SMİLENA dedi ki...

çok hoş görünüyorsun canım.Ahmey saçını harika yapmış.elbise de şahane durmuş.ben gidip dergi alayım...
sevgilerimle

Bolat dedi ki...

Forklif kay kay gibi kullanılmış :))

sevde dedi ki...

ben ilk önce içten,kocamaaan bir Maşallah diyeyim...fotoğraflarda sizde çok güzelsiniz...olay dergisi,korupark denince bursa ,bursa gözümün önüne gelincede tüm yakınlarım geldi aklıma ilk fırsatta bursadayım:))...

sessiz takipçinizden sevgiler....

http://partivaktiblogspot.com

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cnm aralık sayısındaydı :)) ben yeni yayınlayabildim ocak da annem rahatsızlandı ameliyat falan derken uzunca bir süre girememiştim bloga

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol tatlım aynen eğlenceli bir çekim oldu hele forklift üzerine çıkmam daha bir makara olmuştu ben photoshop yap falan desende aynen koymuş resimleri:)) ayşe özyılmazel e daha önce benzeten olmadı cnm ama belki saç ten renginden benzetmiş olabilirsin saçlarıma iyi bakmaya çalışıyorum şanslıyım gür çok uzun zamandır boya röfle yok saçımda 5 sene önce sapsarıydı röfleli çok yıpratıyor saçı bir gün esti kafama kendi rengine boyadım:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm öyleydi gerçekten:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba cnm hoşgeldin iyi ki geldin beğenmene çok sevindim beklerim her zaman:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm ahmet iyidir :) bu dergi aralık ayındaydı cnm ben anca yayınlayabildim:(

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hehehe farketmişsin:) ben bunu gösterme photoshop yapalım falan dedim ama konsept dediler gülerek den çektik bir daha forklif üzerinde resim çekilirmiyim bilmiyorum:))))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok teşekkür ederim cnm hoşgeldin her zaman beklerim bursaya da beklerim umarım tanışmak da nasip olur:)

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Tebrikler, tebrikler, tebrikler. Ne guzel bir yazi olmus ve resimler harika...
Sevgilerle,
Defne.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkür ederim..

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Nani'nin Günlüğü dedi ki...

vayy vayy vayyyyyy:)çok güzel bayıldım valla :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Ne giydiğinden öte güleç tebessümün bana yazdığın sevgi dolu yorumunla dikkatimi çektin. Yolun açık olsun canım başarıların da daim olsun. Bu arada kuzum şu yorum alanını benim gibi pop up pencereye yapın diye farkettikçe blogger arkadaşlarıma yazıyorum. Daha kolay yazarız ve daha çok yorum gelir benden demesi öperim.

Lila Moonlight dedi ki...

Cok guzel bir cekim, ne guzel saklamalik bir dergi olacak bu : ) Saclarini ben de cok begendim, gulen yuzunu de, bu resimlerde profilindeki resminden cok farklisin, ilk anda anlayamadim kimle ilgi post diye : ) Isminin Ozge oldugunu da ogrendim : ) Bu arada seni iki kisiye benzettim resimlerde, Ayse Ozyilmazel ve Buse Terim, yorumumu yazmadan diger yorumlari da okudum ve ne goreyim Lulucum da benzetmis seni Ayse ye :) Lulucum, bak tek degilsin yani : ) Hep boyle gul : ) Yorumun icin tesekkurler bu arada, haftasonu kacamagimda internetim yoktu, ancak geri donuyorum.

Bad Joan dedi ki...

Love that strapless maxi dress!


GTBB,
http://badjoan.blogspot.com
http://cookingjoan.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

mekan çok ilginç olmakla beraber harika bir iş çıkmış ortaya
gülen yüzün hiç solmasın...

sevgiler

Renkli Kalemler dedi ki...

merhaba benimde işim nedeniyle katolog çekimlerinde bulunma imkanım oluyordu.. dediğiniz gibi çok keyifli ve eğlenceli bir iş gördüğüm kadarıylada pek zorlanmamışsınız bir havanız var gayet başarılı olmuş çekimler başarılar sevgiler :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

naninin günlüğü teşekkürler

stil direktörü yorumun için çok teşekkürler değiştirdim dediğin gibi:))

defnecim teşekkürler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

darkolivee güzel tememnilerin için teşekkürle cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

renkli kalemler bende ilk kez böyle bir çekime katıldım. dergilerin yılbaşı özel günlerde bu tarz çekimleri oluyor benim kuaförüm rica etti. Beymenin çekimiydi bende ricasını kırmadım. Gittiğim davetlerde,konferanslarda da çekiyorlar ama bu farklı bir çalışmaydı:) tabi benim içinde farklı bir deneyim oldu eğlenceliydi. zorlanmadım açıkçası:))

designbyD dedi ki...

Ne kadar fotojeniksin, bayıldım resimlerine:)

designbyD dedi ki...

ne kadar fotojeniksin, bayıldım resimlerine:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

desingby teşekkür ederim cnm sağol