24 Şubat 2012 Cuma

aran cucine




Modern Italian Kitchen Cabinets - Design by ARAN Cucine

Modern Italian Kitchen Cabinets - Design by ARAN Cucine 1


Modern Italian Kitchen Cabinets - Design by ARAN Cucine 3






picture luxurious kitchen cabinet design ideas





























İtalya' da çok ünlü bir mutfak firması Aran. Çok çeşitli mutfak alternatifleri sunan markanın Türkiye de de satışı mevcut. Hem modern hem klasik mutfak tasarımları oluşturulmuş. Farklı renklerde ve modellerde mutfak seçenekleri var. Kullanılan kulp detayları, renk kombinleri açısından güzel fikirler verebilir diye düşündüm.
Pin It!

11 yorum :

çiço dedi ki...

2.ve 3. tasarım uzay üssün hissi verdi bana yemeği venüs dolaylarında yaptıktan sonra samanyolu semalarında yıldızlar eşliğinde romantik akşam yemeği :)) turuncu ve siyahta çok hoşmuş yani ;) sağol

Sayın KARACA dedi ki...

Bu mutfaklar bizim salon kadar yahu :) yaptırmak istesem salonu mutfak yapıp salon niyetinede oturma odasında oturmamız gerekir herhalde :)

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Mutfaklara bayıldım. Bir düşündüm de ben hevesle mutfaktan da çıkmam :) Gelsin kilolar ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

HEHE evet geleceğin mutfakları :)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

malesef hep mutfak sunumlarında herkesin böyle mutfak alanı varmış gibi hazırlayıp çekim yapıyorlar sonra hayal etmeye çalışıyoruz bu 10 m2 ye nasıl olur acaba:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

mutfak da vakit geçirmeyi sevenlere daha da bir çekici olur :)

bir kase lezzet dedi ki...

OOOO ÇOK HOŞLAR CANIM O MUTFAKTAN BİRİ BENİM OLMALI
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
MUHABBETLE KAL
:)))))))))))))))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hoşgeldin teşekkür ederim

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Güzel resimlerle harika fikirler veriyorsunuz, çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

mrb'lar bana göre mutfakta en güzel renk siyah beyaz bu yılın en çok giden rengi diye bilirim burda'ki mutfak'da görüldüğü gibi çok harika emeği geçen arkadaşların elleri dert görmesin:)...

Adsız dedi ki...

mrb'lar bana göre mutfakta en güzel renk siyah beyaz bu yılın en çok giden rengi diye bilirim burda'ki mutfak'da görüldüğü gibi çok harika emeği geçen arkadaşların elleri dert görmesin:)...