7 Şubat 2012 Salı

Kelebek Detaylar

Summer Meadow Print Cotton Bedlinen

Bella Butterfly Pink Cotton Duvet Set

Ditsy Butterfly Printed Bedset

All A Flutter Butterfly 3 Tier Bone China Cake Stand

Summer Meadow Facecloth




Butterfly Cut-Out Shade



Summer Meadow Pink Butterfly Silk Mix Cushion

Dekorasyonda kelebek baskılar sevdiğim detaylardandır . Nedendir bilmiyorum ama kelebeğin kullanıldığı ürünler hoşuma gidiyor. Sevimli ve sıcak geliyor bana nedense laura ashley koleksiyonlarında gezinirken bu güzel kelebek detayları ilgimi seçti bu ve daha fazlasını görmek isterseniz burda buyrun..
Pin It!

15 yorum :

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Arkadaşlar postu nasıl becerebildiysem yanlışlıkla sildim bu nedenle yorumlarınızı yayınlayamıyorum .farklı açtığım bir pencereden resimleri kopyalayabildim. Yorumlarınızı okuyabildim ama işlemi geri alamadım:(

sonsuz dekorasyon dedi ki...

***Bende severim evimde kelebek asessuar ve baskilar kulanmayi, ýasadigin ortama bir guzellik, sicaklik katiyor bence...


Evimin kahyası teşekkür ederim yorumun için bende seviyorum renkleri ve modelleri hoşuma gidiyor.

***hepsi harika...

teşekkürler smilena :)

***
çoooook muuuuuuhteşemler :))

teşekkürler bir kase lezzet bende özellikle ilk nevresim takımını çooook beğendim:)


***selamlar blogunuzu zevkle takıp etmeye başladım, bence harika detaylar ve markalara yer veriyorsununz hatta coktandır dekorasyon blogu arıyordum çok fazla bulamıyordum, siz harika bir boşluğu dolduruyorsunuz. Fakat soylemek istediğim imla kurallari -yazım hataları . Yanı blogunuza verdiğiniz dikkatı belkı yazım kurallarına da verirsenız daha da güzel olur gibi geliyor. nacizane. sevgilerimle


Deniz hnm değerli yorumunuz ve öz eleştiriniz için teşekkür ederim. Yazımı tekrar gözden geçirdim. Haklısınız bazen hızlı yazarken gözden kaçabiliyor. O kadar çok alıştık ki konuşma dilinde yazmaya internette de bazen hatalı yazımlar olabiliyor. ilginize tekrar teşekkür ederim.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

****hepsi birbirinden güzel ve şık , teşekkürler

Zeynepcim teşekkürler beğenmene sevindim.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Kelebegi ben de cok severim, kelebekli ne gorsem alirim, hic dayanamam :) bunlarda cok guzel detaylari olan urunler, bulursam he men sepete hooooop:)

Venüs de hayat hemen dikkatimi çeker bende çok severim:))

Küçük Şeyler dedi ki...

kebeklere bayilirim bende =D
ilerde evimde yatak odamda bol bol kelebek olsun istiyorum :D
sevgiler!

Çiçeklendim dedi ki...

Çiğdem hepsini çok beğendi.Temiz nevresim aşığıyım ben. Miss.. Çok sevgilerimle:)

pembe fiyonk dedi ki...

kelebeklerin romantik havası başka oluyor:)

Lila Moonlight dedi ki...

Kelebekli seyleri ben de cok seviyorum, nevresim, mum, taki, tablo, tabak canak dolu evim : ) Asagidaki siyah mutfagin modern siyah mutfaklar icin harika bir ornek. Yukaridaki Hiref Store un tasarimlarini cok seviyorum, o mumluk cok zarif duruyor, nar objeleri de cok severim. Sozdeki detaylar da cok hosuma gitti, ne guzel uzerinde detayli dusunulmus hersey, cok chic ve geleneksel. Sen de pembe elbisen icin de piril pirilsin : )

crazywomanrosemary dedi ki...

Dayanamadığım tek desen...bayılırım kelebeklere..:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

inşallah cnm bende çok beğendim böyle detaylar evde çok keyifli..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hehe ben çeyizde genelde koyu renkler almıştım ama şimdi pişmanım beyaz nevresimler çok daha güzel duruyor kullanışlı ve temiz hissi veriyor her zaman ..:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

galiba:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cnm güzel yorumların için teşekkür ederim söz adetleri genelde herkesin vardır bende Bursa'dakini paylaşmak istedim:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

dimi ama çok ciciler:)

Adsız dedi ki...

Yaa biz bunlari nerden satin alabiliriizz yani satilik mi bunlarr ;)