14 Ocak 2012 Cumartesi

alexandrehome



Merhabalar uzun süredir bir sağlık probleminden dolayı  blogumla ilgilenememiştim . tekrar yazıyor olmak çok keyifli umarım yeni yılınız güzel başlamıştır. Ben ve ailem için keyifli bir başlangıç olmasa da umarım devamı güzel geçer. Sevdiğim bir markayla daha başlama istedim. 2012 nin ilk postuna:)

evlilik hazırlıkları çok yoğun geçiyor. Evlenenler bilirler:)  Bu süreç de evde tamamlanmayan bazı eksikler kalır. ve genelde eve misafir davet edeceğiniz zaman eksikler tek tek çıkmaya başlar. Benimde bu eksiklerimden biri masa örtüsüydü. evim beyaz olduğu için ben fellik fellik beyaz masa örtüsü aradım ve nedense içime sinen güzel bir örtü bulamadım . Büyük bir arayıştan sonra bademlide alexandre provence i keşfettim. beyaz keten üzerine dantel örtü bulunca çok sevindim doğrusu runner ve peçeteleri ile beraber aldım. çok severek kullanıyorum. İstanbul da kurulan markayı iki genç bayan yönetiyor. Çok güzel bir konsept tebrikler...















Pin It!

15 yorum :

zeynep dedi ki...

çok geçmiş olsun canım .
runner ve peçeteler çok şık , güle güle kullan , sevgiler...

Gelin adayı dedi ki...

Gelin olmaya hazırlandığım için midir bilmiyorum ama dantellerle bozdum kafayı :)
Çok güzeller güle güle kullan.

Bolat dedi ki...

Hoş geldiniz :)

Hestia dedi ki...

ALEXANDRE PROVENCE GEÇEN YAZ ÜNİVERSİTE ZAMANIMDA PART-TİME ÇALIŞTIĞIM BİR YERDİ. ÜRÜNLER GAYET GÜZEL, KALİTELİ VE BAMBU KULLANILMASI BİR ARTI. ANCAK FİYATLAR KONUSUNDA AYNI ŞEYİ SÖYLEYEMEYECEĞİM.:) BADEMLİ 'DE KALİTEYLE BULUŞTU DİYEBİLİRİZ, İSTANBUL'DA İSE BEBEK VE KANYON HARVEY NİCHOLS'DA SATILIYOR. UMARIM ATILIMLARI HIZLANIR VE DAHA SIK ADINI DUYURURLAR.

karagözlüsurey design ~ handmade doll ~ dedi ki...

Çok şık bir sofra ve örtüler şahane;güle güle kullanın.

Fabrizia dedi ki...

Such a great post, I like it!!! The photos are simply great!

Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

trishie dedi ki...

Beautiful table setting! the napkin ring is divine.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hoşbulduk :)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

evet cnm sana katılıyorum ürünler çok başarılı ama güzel bir fiyata almıştım masa örtümü ve runner ı :))) güzel bir marka olmuş kurucuları iki genc bayan çok başarılı ürünler umarım daha da başarılı olurlar

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ayy çok güzel bir hazırlık dönemi cnm allah kolaylık versin!!! hem çok keyifli hem çok yorucu bir dönem ...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkür ederim

essu dedi ki...

canım cok şık tasarımları , çok begendim ve peceteliklerinde cok şık :) cok zevkli

AsOrTiK dedi ki...

geçmiş olsun, umarım ciddi birşey değildir. iyi bak kendine canım.
bu arada masa örtüsü, runner ve peçeteler şahane. iyi günlerde kullan...
sevgiler

bedia dedi ki...

yemek takımınız çok güzel markası nedir acaba??
sevgiler:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bedia cnm yemek takımını bernardo dan almıştım bone china serisi damask desenli olan modeli.