4 Aralık 2011 Pazar

Acun Ilıcalı'nın Bodrum'daki evinden













            Zeynep Ilıcalı' nın renkli evlerinden biri daha... Evin bazı alanlarında canlı dikkat çekici renkler  kullanılmış koltuklardaki yastık detayları, çok ölçülü ve dikkat çekici olmuş. Evin genel alanlarında daha çok kremler hakim olsa da Zeynep Ilıcalı bazı alanlar da  renkler kullamayı ihmal etmemiş. Ben avize detaylarını çok beğendim. Yazlık evlerine çok yakışmış bu avizeler ayrıca çocuk odasında ki pembe halıya da bayıldımmm. Thanx co. dan da ürünler kullanılmış ve güzel bir proje çıkmış ortaya..



Pin It!

27 yorum :

Dharma dedi ki...

Fantasticas ideas y fotografias. Saludos

özge bayrak dedi ki...

bu evi de diğer evi gibi harika diye düşünüyorum özgüş, geçenlerde dergide incelemiştim sanırım, iyi ki yayınlamışsın bu postu, hoşuma gitti renkler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar,
Ziyaretinizle birlikte tanıştığımıza memnun oldum.
Bloğunuz çok güzel,dekorasyon benim de ilgi alanlarıma girer.Bu güzellikleri görebilmek için sizi izliycem.
Bu arada Acun'un evi de çok güzelmiş.Çok renkli odalar dışında.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bayıldım renklere yastıklara ve pembe halıya canım:)emeklerine sağlık iyi ki yayımlamışsın
fikir oluşturdun:)
mutlu haftalar canım..

lulu's life dedi ki...

bilemedim.. sanirim Bodrum olunca soz konusu renklerin beyaz ve mavi'yi cok gecmemesi gerekiyor benim icin.. Rahat bir yazlik ev havasi alamadim.. ;)

Yıldız dedi ki...

Cesur renkler seçilmiş çokta şık olmuş pembe kız odası harika ama en çok yeşil renkli odayı beğendim

cemre dedi ki...

ev mi orasıııı annemmm ne kadar güzel çok sevdimm

haskumaş dedi ki...

çocuk odası hariç evin ağırlık renkleri helede o koltuk kırlent renkleri beğenmedim hiç anlam katan renkler ve modeller tercih edilmiş sanırım

sevde dedi ki...

selam! blogunuzu yeni keşfettim keyifle geziyorum... çok cafcaflı renkli dekorasyonlardan hoşlanmam ama burdaki renkler çok güzel kullanılmış.
blogu izlemeye aldım yeni postları merakla bekleyeceğim sevgiler...

bende beklerim:)

Skinny Moonstick dedi ki...

The pop of color is gorgeous! It's like a color blocking trend, eye catching and soothing at the same time!
Good luck!

skinnymoonstick.blogspot.com

trishie dedi ki...

Beautiful rooms. I espeically love the pink one on top!

neslice tarifler dedi ki...

Geçen gün tvde Acun'un evlerinden birini daha gösterdiler. Acayip dağınık geldi bana. Çok karmaşık, göz yoran bi dekoru vardı. Bodrum'daki evi daha sevimliymiş :)

çiço dedi ki...

kırmızı desenli perdeler ve yeşil odaya bayıldım been :))) teşekkür ederim içim açıldı görünce

about la moda dedi ki...

Very nice!!

Kisses

http://aboutlamoda.blogspot.com/

Aylin at Lila Moonlight dedi ki...

Cok guzel renkli detaylar var hosuma giden. Hosgeldin bloguma ben de dekorasyonla ilgili postlar yapiyorum, sag tarafta decor ve home folderinda gorebilirsin. Senin blogundan da cok guzel fikirler, ilham alacagim kesin : )

Magnolia dedi ki...

Hi lovely to meet you. Your blog is lovely and I love this post. Thanks for stopping by. Another follower for you.
M

Nuar dedi ki...

First of all, thanks for your compliments on my blog! Yours is very enjoyable. And,how beautiful post! I wish I could jump into some of these environments!
I'm already your follower, and if you like my blog, I'd be thrilled to have you among mines. XOXO, María José
http://www.nuarbarcat.blogspot.com/

linedoor dedi ki...

çok zevkli çalışmalar . elinize saglık

linedoor dedi ki...

çok zevkli çalışmalar. elinize saglık

Adsız dedi ki...

1001 gece masalları temalı geldi ev bana güzel yani daha ne olsun:) mutfağı ve dışarıdaki oturma köşesini ayrıca beğendim Allah herkeze nasip etsin daha ne diyim adam para makinesi gibi:) maşşalh diyelim yinede! sevgiler..
yemekbirask

OYA dedi ki...

pembe odadaki halı çok orijinal...

Poliganum dedi ki...

vaaay be dedirtiyor insana..zevkli seçimler yapılmış gerçekten

Hayatın Tatları dedi ki...

kesinlkle çok beğendim tam benim tarzım olmuş bu ev. daha önce hiç görmemiştim bu resimleri. Bazı detayları ev alırsam kopya çekeyim bari...

Saadet dedi ki...

minik bir saray gibi olmuş.. hemde bir kaç zevkli detayla..

BAKTERİiiiiii dedi ki...

her detaya ayrı bayıldım,yeşil komidinler ve renkli koltuklar direk dikkatimi çekenler...

Necla Dilek dedi ki...

ben de çocuk odasındaki pembe halıya bayıldım çok şirin nerden alınmış acaba:))

Mayor dedi ki...

Asiri zevksiz bir ev. Her odasi birbiriyle yarisiyor kotulukte. Burada ev sahipleri mi kabahatli yoksa dekorator mu bilemedim.