21 Kasım 2011 Pazartesi

photoworld'le iznik gezimiz















Bir çini ustasını uygulama yaparken de görme imkanımız oldu.





              herkes maximum'da:))) evet ters ışık dersimizin bir parçası olarak  gezide uygulama çekimi yaptık. çekerken biz çok eğlendik. güneş batmadan önce çekim yapacağımız alana gittik ..ve çekim sırasında çok eğlenceli kareler yakaladık:)))
photo world den hüseyin hocamız

       Pazar sabah fotoğrafcılık kursunun ilk gezisini gerçekleştirdik çok keyifliydi gezimiz bende İznik'e ilk kez gitme imkanı bulmuş oldum. Hiç bu kadar çeşit çiniyi bir arada görmemiştim. harika parçalar vardı tam el emeği  sanat eseri parçalar ,hediyelikler, takılar çekim yaparken taşıyamayacağım için alamadığım parçalar içimde kaldı :( inşallah bir daha ki sefere diyerek ayrıldım İznik den henüz başında olduğumuz için  çok başarılı çekimler gerçekleştiremedim ama ilerleyen günlerde daha güzel fotoğraflar çekmek dileğiyle:))

Pin It!

9 yorum :

guzelgul dedi ki...

kareleri cok beyendim cnm :)) bende hic iznikde degildim ama görmeyi cok isterdim...

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

özge bayrak dedi ki...

Canım güzel fotoğraflar, eline sağlık! bu yaz bol bol götüreyim seni iznik'e ne dersin??? oohhh mis ev de göle bikaç adım, bir de kahvelerimizi ve fotoğraf makinanı taşıdık mı göle nazır, değmeyin keyfimize! :)

özge bayrak dedi ki...

bu arada hakikaten çinileri çok özel ve güzel!

zeynep dedi ki...

çok emek ve sabır isteyen bir iş iznik çinileri bende çok isterim gidip görmeyi oraları fotoğraflarınıda bayıldım çok güzel olmuşlar

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkür ederim güzelgül tavsiye ederim görmeni çok şirin bir yer ben çok beğendim.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

özgecim valla ben hayır demem 1 saatte gittik gün batımı inanılmaz güzeldi!!! muhteşem bir manzara vardı. galiba gün batımının en güzel izlendiği dünyada önemli yerlerden biriymiş iznik

sonsuz dekorasyon dedi ki...

zeynepcim teşekkür ederim çok keyifliydi gezi çok eğlendik çok ilginçti çini yapımını yakından görmüş oldum çok güzeldi:)

asortik dedi ki...

fotoğraflar harika, ilk derste bunlar çıktıysa, ilerleyen zamanlarda neler yaparsınız kimbilir:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler asortik ama öğrendikçe makina ile ilgili hiç birşey bilmediğimi farkettim o kadar profesyoneller varki :) ama olsun daha başlangıç diyorum inşallah ilerleyen günlerde daha güzel fotolar paylaşırım cnm:)