29 Kasım 2011 Salı

Dorya Home











,


Acaba ben giderek klasikci mi oluyorum acaba hoş çok klasik modeller değil hani şu arada kalmışlık var ya avangard mobilya tarzı diye tanımlanır ne klasik ne moderndir aslında işte ondan benim ki böle biraz şıklık olsun ama biraz da gösterişli olsun , biraz da şıkırtı olsun . Aslında bir araya geldiğinde bütünü görmek daha bir keyifli geliyor insana vintage tarzda döşenmiş bir evde hoşuma gidiyor. Ama yok yok ben yine de kendimi daha çok bu tarza yakın hissediyorum galiba :) En baştaki koltuklara bayıldım mesela zebra desen ve pembe iddialı ve hayal etmesi zor olan renk ve desenlerdir ama bu berjerlere inanılmaz yakışmış ortada kullanılan konsol da harika biraz klasik detayları var ama artık karıştırmak moda klasik objeleride çok modern koltuklarla kullanıyorlar ve çok da güzel görüntüler çıkıyor ortaya dorya home da bu tarza yakın bir firma . Türkiye de istanbul nişantaşında, izmir alsancak da , ankara çankaya da  ve bursa bademlide mağazaları bulunmakta olan bir marka. yakında istanbulda 2. mağaza akaretler de açılıyor bilginize..
Pin It!

12 yorum :

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

aslında bu tarza neo-klasik deek daha doğru olur, klasikleşmiş yeni hali gibi..avangard daha cok yenilikçi bir tarza denebilir... 3 ve 4 olabilir. onlarda cok klasik detaylar yok cunku.. ben de tam bir neo klasikçiyimdir bu arada:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

yani evet aysuncum farklı farklı terimler kullanılıyor neo klasik de deniyor. Ama ne derlerse desinler bende bu tarzı seviyorum. Farklı farklı objeleri beğenip şu aralar çalıştığım mimarı da zorluyorum tam tarzımı çözemedi :) ne klasik ne modern oda olsun buda olsun derken...

LOVE JOICE dedi ki...

Following you back, dear! thank you! xx Joice

Adsız dedi ki...

İlk kardeki şifonyeri çok beğendim,sanırım ben tam bir klasikçiyim,modern olan bir tuzluğu bile sokmuyorum evime...
Şöyle biraz hımış olsun,masalvari kulübe olsun falan yani.....
Ziyaretin ve nazik yorumların için çok çok teşekkürler,senin blogunda çok güzelmiş,hemen geziyorum...
sevgiler
evcilik-evcilik.blogspot.com
İjlal..

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben için çok ağırlar genel olarak ama mesela tek bir Zebra koltuk hiç fena olmazdı :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Skinny Moonstick dedi ki...

Beautiful design! Very extravagant and modern!
Good luck!

skinnymoonstick.blogspot.com

pembe kekik dedi ki...

Şifonyeri ben de çok beğendim.Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

ilk resimdeki koltukları beğendim yatak odama isterim öyleee bişey:)
sevgiler
yemekbirask

sonsuz dekorasyon dedi ki...

evcilik hoşgeldin cnm teşekkür ederim tabi herkesin farklı zevkleri klasik şeyleri bazen bende beğeniyorum:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bende beğendim koltukları denizcim farklı bir tarzı var:)) olsa fena olmaz bencede:)

thanks skinnymoonstick:)

aynen pembe kekik bende beğendim..

evet yemek bir aşk bende aynı şeyi düşünüyorum:)

Adsız dedi ki...

Yeni mağazamıza bekleriz , Vişnezade Mahallesi Süleyman Seba Caddesi ( akaterler yokuşu ) no : 39 - 37 Beşiktaş / İstanbul

sonsuz dekorasyon dedi ki...

en kısa zamanda gelmek dileğiyle markanızı beğenerek takip ediyorum. sevgiler..