22 Kasım 2011 Salı

annemden sevimli aksesuarlar
















Pin It!

11 yorum :

Melis Kıyıcı dedi ki...

Ev aksesuarlarına bayıldım.Hepsi çok güzel. :)

Bee happy dedi ki...

Sweet blog :)

Bee happy x
Have a delicious day!

Back to Black dedi ki...

merhaba bayıldım çok sıcak ve uyumlu dekorasyon :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba meliscim hoşgeldin teşekkür ederim beğenmene sevindim.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks bee happy:)) welcome..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba back to black hoşgeldin beğenmene sevindim cnm

stylish fox dedi ki...

hello,
the bed is amzing and so cute! I very happy that i found your blog, and that you commented my post :)

have a nice day girl

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks stylish fox:) welcome! good to see you in my blog:)

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

yatak örtüsne bayildim rengarenk super vallah !!

Derya dedi ki...

Merhaba canım güzel yorumun için teşekkür ederim.Anneciğin çok zevkliymiş hepsi çok şeker
iyi günlerde kullan.Sende Bursa'daymışsın:)))
Sımsıcak sevgiler...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba mutfaktan mis kokular hoşgeldin teşekkür ederim cnm beğenmene sevindim:)

deryacım hoşgeldin evet bursa da yaşıyorum cnm görüşmek dileğiyle:) sevgiler