19 Ekim 2011 Çarşamba

şekerlik lokumluk



        Zara home dan aldığım lokumluk ve şekerliklerim.
 Buda Newyork'da macys alışveriş merkezinden almıştım . Ama türkiyede de monev mağazasında satılıyor.kedileri çok seviyorum . Şimdiye kadar 3 farklı kedi besledim ama evlenirken son kedimi vermem gerekti .Üzülerek söylüyorum ama tüyleri ile başedemedim.:(  Adıda peynirdi:)))





      Bu şekerliğimi herkes çok beğeniyor. kahvaltı masalarımın vazgeçilmezi. Çok kullanışlı ,şeffaf oluşunu çok beğendim. Mudo'dan almıştım .
Pin It!

1 yorum :

coco-jelly dedi ki...

Canim selam en bastan blogunu okuyorum sabahtan beri harika bir blog olmuş cok keyif alarak takipteyim...ilk karedeki İki ürüne bayıldım.birini son karede tekrar görüyoruz.bu kalpli ve sepet gibi sapı olan gümüş renkli objelerde mı zara home dan?
Bizede bekleriz
http://coco-jelly.blogspot.com/