23 Ekim 2011 Pazar

Mutfak Perdesi



     Genelde evde en son karar verilen kısımdır perdeler. Koltuklar gelir, halılar seçilir ve perde düşünülür. Ben çok zorlanmıştım .Perde nasıl olmalı diye bu ara çok moda olan zebra  perdeyi yatak odasında kullanmıştık. ip perdede mutfakta kullanımı zor olur diye düşündüm çünkü pence önünde masam vardı tabi bunu düşündüren diğer bir şeyde karşımızda başka bir sitenin olmaması bu nedenle içerisinin görünmesi çokta problem olmayacaktı. Perdelerimi bursa da aleyla perde  leyla hnm yaptı . Kumaş seçerken bu desen çok hoşuma gitti . Mutfağımda siyah olduğu için uyacağını düşündüm. Şimdi mutfağa giren tüm arkadaşlarımın ilk dikkatini perdem çekiyor::))) 
Pin It!

6 yorum :

özge bayrak dedi ki...

ben de bayılmıştım ilk gördüğümde, süper bir uyum yakalamış mutfakla... öperim

İçimdeki ekip dedi ki...

çok güzel gerçekten.

Sidal S. dedi ki...

çok hoş olmuş.. ben bu deseni bir de berjerlerde çok seviyorum..


http://recine-s.blogspot.com/

Albert dedi ki...

Bu tarz PopArt desenler son gunlerde cok moda.. Ama dikkatli kullanilmali.. Ozellikle evinde cok sık degisiklik yapmayi sevmeyen veya sık dekorasyon degisikligi yapma imkani olmayanlar uzak durmali... Cabuk sıkılabilirler. Ayrica Perde mekanla butundur. Acaba mutfak mobilyalarida perde konseptine uygun mu?

sonsuz dekorasyon dedi ki...

merhaba albert bu benim mutfağımdaki perde mutfağın bütün halini görmek istersen bu linkden ulaşablirsin:) evet iddialı bir model ama ben farklı olsun istedim
http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/2012/02/vol-2-mutfak.html

Albert dedi ki...

Tekrar merhaba,
tesekkurler bugun geri kalan kısmınada baktım mutfagının:) bu tarz bir perde hareket katmis hatta alakasizda bir renkte kullanabilirdin, mekan buyuk ve her oynamayi kaldirabilir. Benim dekorasyonda sikayetim , bu dunyaca buyuk zincir mağazaların yayılmasıyla dunyadaki her ev birdirine benzemeye başladı.. Sanırım boyle ufak oynamalarla farklılık yaratıcaz bundan sonra, başka çare görünmuyor:) bu güzel mutfaginda hazırlayacagın sağlıklı yemeklerle, uzun ve mutlu bir ömür dilerim;)