3 Aralık 2012 Pazartesi

Defne ve Derin'in Özenle Hazırlanmış Odalarından Detaylar..

 
 
 
Zorlu bir fotoğraf martonundan sonra sizlerle bu güzel odayı paylaşmayı becerebildiğim için mutlu oldum. Uzun zaman önce Defne ve Derin'in annesi blogger arkadaşım Duygu'dan kızlarının odalarının resimlerini istemiştim. Ben gördüğümde çok beğendim ve kızım olursa böyle bir odası olurdu heralde diye düşünmüştüm. Kız anne adaylarına da güzel fikirler verebilecek bu odada çok hoş detaylar kullanılmış. Öncelikle duvar kağıdı detayı çok şık olmuş. Beyaz mobilya ile daha da ortaya çıkmış ve odaya ayrı bir renk katmış. Bu markanın duvar kağıdı kataloğu çok başarılı eğer sizde çok renkli odalardan sıkıldık daha sade ve soft renkler olsun istiyorsanız Tartine et chocolat
kataloguna bir bakın derim. 
 
 
 
 
 
 
 
Ben mobilyalarla beraber hazırlanan keten yatak örtüsüne ayrıca bayıldım. Duygu'nun zevkli seçimleri ile Defne ve Derin'e çok şık süslü bir oda hazırlanmış.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pin It!

23 yorum :

Adsız dedi ki...

harika elinize sağlık...

TUBA dedi ki...

şahane

makcig dedi ki...

BU nasıl güzel bir oda.Allah bu kızlara anne ve babalarıyla sağlıklı ve mutlu zamanlar geçirmeyi nasip etsin.Sevgiler....

makcig dedi ki...

BU nasıl güzel bir oda.Allah bu kızlara anne ve babalarıyla sağlıklı ve mutlu zamanlar geçirmeyi nasip etsin.Sevgiler....

ELMAS dedi ki...

Allahım o nasıl güzel bir bebek arabası öyle bayıldımmm....odanın her detayı muhteşem olmuş çok şanslı fıstıklar Allah onları sağlıklı huzurlu ve sevdikleri ile beraber mutluluk içinde büyütsün inşallah tasarlayanın ellerine sağlıkkk...

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Her şey mükemmeeel ♥

begum begum huuu dedi ki...

ne kadr sade ve o kadar şık bayıldım defne ile derinin uzun guzel bi omru olsun ama arada o besiğe yatmayı isterim:)


begumyagci.blogspot.com

Ben'li Moda dedi ki...

çok güzell :) bayıldım ,bana da belerim
http://benlimoda.blogspot.com/

Derya Sezgin dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem emeğinize sağlık bende beklerim sevgiler...

Bayan Yengeç dedi ki...

Bayıldım çok güzelll♥

cicilibicilihayaller.blogspot.com

Gülden Hekimoglu dedi ki...

çok güzel, elinize sağlık

Prettyinpink bride dedi ki...

sade ve şık
çok hoş:)

Dilekce.. dedi ki...

bayıldımmmm, ben de bugünlerde doğacak oğluma oda düzenliyorum ve bu gibi soft renkler kullandım.. Ama kız odası bambaşka şirin oluyor ya.. güle güle büyüsün kızlar..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

derin ve defne'nin annesi duygunun güzel zevkiyle çok şık bir oda çıkmış ortaya bebek odalarnızın resimlerini gönderin paylaşalım...

Sinejan dedi ki...

Çok çok güzel, dinlendirici...

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

Hayalimde hep prenseslere layık sade ama şık bir oda hazırlamak vardı.O dönemde ikiz bebekleri taşıyan kocaman göbeğimle biraz zorlansam da sonuç içime sindi.Özgecim senin de aracılığınla umarım kız bebek bekleyenlere bu resimler hoş fikirler verir!Sevgiler ...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

tuba teşekkürler cnm

makcig amin inşallah bebişler keyifle oynasın bu güzel odada dimi ama:)

elmas sağol cnm duygu çok güzel bi oda hazırlamış çocuklarına çok güzel gerçekten

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Alfabenin E hali aynen katılıyorum:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

begüm begüm sağol cnm bende kız çocuğu istedim bir an bu odaya bakınca:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Benli moda teşekkür ederim çok sağol:)

Derya sezgin hoşgeldin teşekkür derim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bayan yengeç hoşgeldin çok teşekkürler beğenmenize sevindim:)

dekorasyon dedi ki...

Dekorasyon muhteşem olmuş eliniz dert görmesin :)

Adsız dedi ki...

Gerçekten muhteşem olmuş. Acaba mobilyaları nereden almışlar?