2 Ağustos 2012 Perşembe

Çeşit Çeşit Dresuarlar


Evinizdeki girişler, antre bölümündeki boş duvarları doldurmak için en güzel dekorasyon parçasıdır dresuarlar. Renk renk modellerle her eve uygun tarzda çeşit mevcut. Modern, avangart, klasik modellerle evinizin tarzına uygun güzel bir giriş oluşturabilirsiniz. Genelde bu dresuarları tamamlamak zordur. Herkesin farklı tercihleri olur. Aynalar, çiçekler, vazolar, biblolar, çerçeveler, aydınlatmalar, şamdanlar kullanarak dresuarınızı daha da kullanışlı ve dikkat çekiçi yapabilirsiniz.



Pinned Image

Pinned Image
Aynalı dresuarlar bu aralar sıklıkla karşılaştığım modellerden. Ayrıca sevdiğim modellerden de bir tanesi. Gri tonlarıyla ve üzerindeki aydınlatmalarla çok güzel görünüyor.
Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image
holly Dyment ınterior

Pinned Image



Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Klasik mobilyalardan hoşlananlar için güzel bir model kullanılan ayna ve aplik detatlarıyla oldukça şık görünüyor.
Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Çok sade ama bir o kadar da güzel bir alan yaratılmış. Ben orkideyi çok beğeniyorum. Bu detayda çok hoş olmuş. Alanı olanlar dresuar yada konsollarının yanında bu tarz sandalye yada berjerde tercih ediyorlar. Bu tarz bir sunumu sizde evinizde kullanabilirsiniz.
Pinned Image

Pinned Image
Pin It!

29 yorum :

Pembe Evren dedi ki...

Çok hoş hepsi, pembe çiçekli olana hele ki bayıldım..
ben de beklerim :)

FERİDECO dedi ki...

Dresuar deyince akan sular duruyor, çok güzeller şunu da seçeyim bunu da derken hepsine bayıldım ,ama hakikaten bayıldım :)) özenle seçmişsin canım teşekkürler

begum begum huuu dedi ki...

bayıldımmmm ben bayıldım posta hemen sevgılıme yolluyorum lınkı oda bayılacak bılıyorum :)


begumyagci.blogspot.com

Lila Moonlight dedi ki...

Cok guzel cesitler sunmussun. Ayna kaplilari cok begeniyorum ve odama isiyorum bir tane ama bakimindan cekiniyorum, kirilir diye. Canli renk olanlarda cok hos, turkuaz ve kirmizilar favorilerim : )

Gurme Şirine dedi ki...

hepsi birbirinden güzel....
ama ben mor olanına vuruldum :))
benim evin konsptine güzel uyar :)))
paylaşım için teşekkürler canım...
sevgiler...

Bolat dedi ki...

Bu lila desenlere bayıldım :)

Lulu's life dedi ki...

Canimmm cok guzel ornekler bunlar.. favorim son ve bir oncekiler.. hatta sonda oncekine asik olmus bile olabilirim :))))

Lulu's life dedi ki...

Canimmm yorumuna karsilik hemen buradan yanit yazmak istedim.. 6 Agustos Aslan burcuyum ben ;) Ama Aslan'in tum iyi yanlarini alip o kiskanc, gecimsiz, dedigi dedik ve herseyi ben bilirim buyuk burunlulugu yoktur bende ! Cok sukur... Yukselenim balik.. sanirim baligin naif ve paylasimci yani beni cok yumusatmis.. :)) Tabi benimde cekilmez yanlarim vardi eskilerde ama meditasyon sagolsun ve de cevremde gordugum bazi ders niteligindeki olaylar.. Onlar beni cok daha olumlu ve mutlu bir insan yapti.. :))

çiler dedi ki...

çok seviyorum dresuarları , hangi tarzı olursa olsun tamalayıcı bir parça

Semi M.Eller dedi ki...

Bulundukları yerde hepsi hoş, yakışmış. Benim evin tarzına ise hiçbiri uymaz. Ben daha sade, düz hatlar tercih ediyorum.

UMAY dedi ki...

çok güzeller bayıldım ya..
pembe çiçekli benim eve gider bak..

Şanselize;-))) dedi ki...

Alttan ikinci fotoğraftaki dresuar tam benlik:-))bayıldım

Şanselize;-))) dedi ki...

Alttan ikinci fotoğraftaki dresuar tam benlikmiş ,çok güzel duruyor,bayıldım:-))

N.Narda dedi ki...

Girişlerde ya da belli köşelere uygulanan bu tip dekorasyonları ben de çok severim. Country tarzı özellikle. Güzel örnekler.

nergis mevsimi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel dresuarlar paylaşmışsın ama bizim evde nerede ise antre yok.Gene de güzel fotoğraflara bakmak bile hoşuma gitti,teşekkürler.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Pembe Evren cnm teşekkür ederim beğenmene sevindim.

Ferideco teşekkürler cnm beğenmene sevindim:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

begum begum cnm sevgilin mimardı dimi yanlış hatırlamıyorsam:)) eğer yaptığı evlerden bana resim gönderirse yayınlarız güzel olur

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lila moonlight cnm bende girişte aynalı kullanıyorum çocuk olsa biraz korkarım ben hiç düşünmemişim evi yaparken ayna biraz tehlikeli oluyor kırılma tehlikesi var birde boy aynalarım var ki hiç ufak çocuğa uygun değil :)) ama temizlik için hiç sorun olmuyor

sonsuz dekorasyon dedi ki...

gurme şirin mor rengi bende severim bu rengin enerjisi bir başka

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bolat sende lila sevenlerdensin anlaşılan:)

hümeyra dedi ki...

Renkli dresuarlar tam benlik,insanın yıllar içinde zevki nasılda değişiyor.Ben evime alırken en sadesini tercih etmiştim.Ama şimdi kırmızılardan,yeşil morlardan gözümü alamıyorum.Gördüğüm en güzel dresuarları koymuşsun bloguna,öpüyorum seni:)

AsOrTiK dedi ki...

yeşil dresuar, pembe koltuk, beyaz çerçeveli ayna üçlüsüne bayıldım:) bu üçlü tamamen beyaz olsa onu da beğenirdim eminim:)
sevgiler

Kuğuçe dedi ki...

:)Blogunu çok beğendim takipteyim.Hepsi birbirinden farklı tarz da ve güzeller ben en çok gümüş olan aynalığı beğendim ihtişam harika.

deeptone dedi ki...

heey çok iyi.
özellikle son 7 foto.
:)
aklımda olsun.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Dresuarlar bana çok güzel fikirler verdi.
Herbiri birinden güzel duruyor. hazırladığın için teşekkürler.
Peki, almak iştesem nereden bulacağım?

AsOrTiK dedi ki...

özge'cim
13 ağustos pazartesi club havuzlu park'ta bursalı bloggerlar iftar buluşması haberini vereyim:)
görüşmek üzere
sevgiler

Mavi dedi ki...

Blogunuz hosuma gitti, dekorasyon dergisi yerine artık blog topluyorum! Ben de böyle bir blog denemistim sonra zaman bulamadım. Sizinkini takibe alıyorum, tesekkürler!

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lezzet sanatları merhaba bloguma hoşgeldin bu tarz ürünler farklı farklı firmalarda üretiliyor kimisi yurtdışındaki markalarda zaten onlar türkiyeye geldiğinde etilerde bu tarz bir dresuar almak istediğinde 4000 ila 10000 arası rakamlar dönüyor o nedenle ben bunları yapabilecek bir mobilyacı bulup resmini götürmeni tavsiye ederim:)))) ama yine de bulmak istersen örneğin kırmızı eskitme dresuarın çok benzeri şuanda Mudo da satılıyor. Mobi mobilya bu tarz ve tasarım dresuarlar satıyor. Bursa da ışıklar mobilyaya resim götürmen yeterli dilediğin ürünü sana yapabilirler daha da detaylı fikir almak istersen yazacak çok önerim var:)

Kübra Özmen dedi ki...

Harika bir post olmuş:) Hepsine ayrı ayrı bayıldım... Sevgiler.