13 Temmuz 2012 Cuma

Seviyoruz Böyle Sofraları






 
                                                                 Cevizli tarçınlı kurabiye



    Bu çiçekler İrem'in kayınvalidesinden. Çok uzun süre dayanan ve çok tomurcuklu bir gül çeşidiymiş. Suyunu değiştirdiğiniz sürece 10 gün dayanıyor. Taze çiçek sevenlere güzel bir tavsiye.




                                                                Tatlı lorlu kırmızı yağ biberi

                                                  Üzüm, ceviz, tarcın, portakal kabuğu rendesi ve nefis bir tat..







Pin It!

20 yorum :

Bolat dedi ki...

Çok güzel sofra :) tebrik ediyorum kime aitse :)

CEPAYNASI dedi ki...

her şey çok güzel...
ama,
mercimekli köftede gözüm kaldı:)

Kucuk Dunyam dedi ki...

Cok guzel bir sofra kim hazirladiysa ellerine saglik. Sandalyeleride cok begendim ozellikle soylemek isterim sizin evinizmi bilmiyorum ama cok guzel secilmis mobilyalar. Turkiyede moda cok hizli degisiyor biz burdan ayak uyduramaz hale geldik :)) Birde su lenox tabak setiniz, burda ilk gordugumde bu seti bu ne bortu bocek ustunde yemekmi yenir demistim ama simdilerde gozume cok guzel gozukuyor gecen gunde bir arkadasimda vardi, galiba dayanamayip bende alicam :)) Blogunu zevkle takib ediyorum ayrica hemseriyizde galiba, bende izmirliyim, baktimda izmirden bayagi bir cogunluk var blog alemini ele gecirmisiz anlasilan :)) Sevgiler..

DİDEM dedi ki...

:)kim sevmez böyle sofrayı dostlarla birlikte:)oradaki cevizli kurabiye çok yebenili görünüyor:):)

Selma's world dedi ki...

sofra harika, yemekler çok hoş, herşey çok güzel elinize sağlık valla :)

ELMAS dedi ki...

offff çokk güzel bir sofra yemek takımına bayıldım üzerindekiler de ayrı bir güzel ellerinize sağlık afiyetler olsun ;)

gül kokuları dedi ki...

Sofranız görsel olarak çok doyurucu yiyecekler ayrı güzel ama ben o tabaklar fincanlar şekerlik tepsi vs düzeninizden bahsediyorum Böyle çiçekli kuşlu güllü şeyleri çok severim. Ahşap boyamada tam yapmak istediğim tarz.
Hem sofra düzeni hemde lezzetlere ellerinize sağlık

Lulu's life dedi ki...

Canim oncelikle Cesme'desin suan.. benim icin de keyfini cikart sonuna kadar.. balik keyfi de yapmissindir kesin :)) Boyle sofralari bizde cok seviyoruz.. Irem'i tebrik ediyorum.. Sabah sabah cok guzel oldu lezzetler ve o muhtesem kelebek motifli yemek takimlarini gormek :))

EflHatun dedi ki...

yine dayanamıcam, yine sorucam... bu tatlı porselen takım nereninmiş acaba :))

Gönülünce dedi ki...

Böyle sofraları kim sevmez ki her şey harika....

Mobilyalar dedi ki...

kim sevmezki böyle sofraları :)

çiler dedi ki...

çok güzel bir sofra,herşey çok güzel.burası sizin eviniz mi?sandalyelerin rengi harika.

Nur... dedi ki...

Merhaba blogunuzu ilk defa ziyaret ettim ve güzel bi blogunuz var açıkcası. Bu posttaki kahvaltı takımı ereden alınmış ve sabırım 2 katlı çerezlik ve şekerlik takım herhalde onlar da nerden alındı? Çok zordum ama kusuruma bakmayın lütfen. İyi çalışmalar.

özge bayrak dedi ki...

bizim iroşta ne cevherler varmışta bizim haberimiz yokmuş,aşk lazımmış demek :) ben o eve geleceğim inşallah, eğer bana o sofradan kurulmazsa yıkarım ortalığı :))) ellerine sağlık iremciğimin. eee tabii birde fotoğraflamak, bizlere ulaştırmak var değil mi ama! özgüşüm emeğine sağlık.

Miss Marmelat dedi ki...

Blogunuza geldiğim anda beni kendine çeken bir yazı: Başlığı yeter (: Çok seviyorum ben de böyle güzel, sohbeti bitmeyen sofraları... Muhabbetiniz bol olsun (;

Simge Keskin dedi ki...

Böyle sofraları kim sevmez.Herşey harika tebrikler! Bayıldım;)

endüstriyel mutfak ekipmanları dedi ki...

İnsanın iştahı açılıyor.. Ve hemen ardından da annesini özlüyor.. :)

Seher Sarı dedi ki...

benimde en sevdiğim yemek takımım çok beğenrek almıştım.

Adsız dedi ki...

merhaba,
sofra muhteşem ama İrem hanımın zevkli seçimleri de çok hoş. fotoğraflarda ucundan gördüğümüz İrem hanımın evini çok merak ettim. mutfağı da başka bir yazınızda azıcık görünüyor. İrem hanımın evini eğer paylaşırsanız çok seviniriz:) bir de duvar nasıl ışıl ışıl parlıyor? duvar kağıdı mı merak ettim?
teşekkürler.
zevkle izlemeye devam edeceğim:)

film izle dedi ki...

makale cok güzel

turkce dublaj film izle ikea dekorasyon