10 Temmuz 2012 Salı

Keyifli Bahçe Düzenlemeleri


      Galiba bahçe denince akla çim alanlardan önce bu ihtişamlı ağaçlar geliyor akla. Yada bahçeyi bahçe yapan bu ağaçlar desek daha doğru galiba. Tam bir huzur alanı, kafa dinlemek ,kuş sesleri arasında oturup kitap okumak, keyifle kahveni yudumlamak , sohbet etmek için böyle yerleri özlüyor insan. Şehir hayatının gürültüsünden, problemli insanlardan uzak vakit geçirmek için bazen ağaçların arasına saklanmakta fayda var diyorum. 
Büyük vazolar ve üzerilerinde ki sade yeşillikli topları çok sevdim. Bazen bol çiçekli alanlardan sa böyle sade yeşil alanlar da hoşuma gidiyor.



Gölgelendirme 


Bahçe Koltukları

Taş yürüyüş yolu


Büyük çiçek saksıları

Büyük saksılara hazırlanan bu çiçekleri ve arkalarında ki sıra sıra hazırlanan yeşil alanı çok beğendim.
Yemyeşil Alanlar
garden backyard
Yerden aydınlatmalar
.
house and home

chanticleergarden



.


.
İlginç bir tasarım

.
.

Pin It!

9 yorum :

Venuste Hayat dedi ki...

aaaaah ahhh olmadı ki şöyle bir bahçemiz keyifle düzenleyelim, büyüğe gerek yok minik bir şeye de razıyım hani :)

Lulu's life dedi ki...

canim harika detaylar var bu bahcelerde.. Inan suan serin serin bir bahcede oturuyor olmak cok isterdim.. Hafif bir meltem ya da keskin bir poyraz hic farketmez.. serinletsin yeter :)))

guzelgul dedi ki...

son kareler harikadanda öte birsey yalanci cennet bu olmali :))

Mein Blog/Blogum

Casa Très Chic dedi ki...

Oh, your blog is beautiful, I'm glad you found my blog so I could get to yours.
The images are amazing, thanks for the link and please, come and visit Casa Très Chic more often.
Now, I'll follow you, too.
Warm hugs from Brasil.
Tereza

tuzvekarabiber / Salt'nPepper dedi ki...

ne kadar güzel bir blogmuş, bayıldım! bu postu ve fotoğrafları görünce artık bahçeli bir eve taşınmak şart diye düşündüm. ileride kısmet olursa geriye döneceğim bu yazıya :).

http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

Bolat dedi ki...

İnsan bu bahçelerden birine sahip olmak istiyor :)

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Yeşil insanın içini nasıl da açıyor. Bahçeli bir evim olmasını çok isterdim, belki de emekli olunca alırız belli mi olur :)

bahcedekorasyon dedi ki...

Zevkli bahçe dekorasyon önerileri,çok beğendim ;)

endüstriyel mutfak dedi ki...

Resimlere bakıp uzun uzun hayaller kuruyorum. Blogunuzu çok beğendim!..