Beyaz Bebek Odaları

so pretty....i love the neutral tones....

Krem ve beyazın kullanıldığı odada detaylar çok hoş kullanılmış. Perdeler uzun düz desensiz tercih edilmiş. Aydınlatmanın zinciri krem kumaşla kaplanmış. Kadife kaplı kabitone sandalye kullanılmış. Genelde emzirme koltuğu kullanılır. Ama bu odada sandalye tercih edilmiş. Bebek altını değiştirmek için aynalı bir dresuar pencere önünde yerini almış. Çok değişik ve şık bir fikir olmuş. Yatak üzerinde ki ayna ve yerdeki post fikride bu odaya çok uymuş bence. Sade sevenlerin hoşuna gidebilecek bir oda.Bebek odalarında bende bu renkleri çok seviyorum . Ama kararsız kalıp hep resimlere bakarken nasıl bir oda olmalı diye hep düşünürüm. Pembe kız odaları, bebek mavisi odalar da çok hoşuma gidiyor.Ben karar veremedim. Yorumlarınızı bekliyorum. Hatta bebek odalarınızın resimlerini çekip bana mail atarsananız bebek bekleyen arkadaşlara güzel fikirler verebiliriz..

Etiketler: , , , , ,