2 Nisan 2012 Pazartesi

Beyaz Bebek Odaları

so pretty....i love the neutral tones....

Krem ve beyazın kullanıldığı odada detaylar çok hoş kullanılmış. Perdeler uzun düz desensiz tercih edilmiş. Aydınlatmanın zinciri krem kumaşla kaplanmış. Kadife kaplı kabitone sandalye kullanılmış. Genelde emzirme koltuğu kullanılır. Ama bu odada sandalye tercih edilmiş. Bebek altını değiştirmek için aynalı bir dresuar pencere önünde yerini almış. Çok değişik ve şık bir fikir olmuş. Yatak üzerinde ki ayna ve yerdeki post fikride bu odaya çok uymuş bence. Sade sevenlerin hoşuna gidebilecek bir oda.Bebek odalarında bende bu renkleri çok seviyorum . Ama kararsız kalıp hep resimlere bakarken nasıl bir oda olmalı diye hep düşünürüm. Pembe kız odaları, bebek mavisi odalar da çok hoşuma gidiyor.Ben karar veremedim. Yorumlarınızı bekliyorum. Hatta bebek odalarınızın resimlerini çekip bana mail atarsananız bebek bekleyen arkadaşlara güzel fikirler verebiliriz..

Pin It!

19 yorum :

Bolat dedi ki...

Hayvan postu değildir herhalde :) yerdeki!

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çocuk odasında gerçek hayvan postu değildir heralde :) titiz bir baba fikri olur bu! ama tabi bebek odalarında artık antibacteriyel halılar kullanılıyor. Daha sağlıklı olucağı kesin.

pazariseverim dedi ki...

cinsiyete ilişkin renkler , pembe mavi gibi, daha çok türklerin sevdiği işler. Bana kalırsa verdiğin bu örnek harika ve şık ancak bi çocuk için düşünüldüğünde sıkıcı olabilir.

İçimdeki ekip dedi ki...

çocuk için bira ağır mı ne?

REÇELİM dedi ki...

ayyyyyy işte bu saflık temizlik bir gün bebeğim olursa kesinlikle beyaz yapıcam odasını:))

sevgiler canım..

DİDEM dedi ki...

Göze çok hoş gözüküyor ben oğlumun odası için çok gezdim ve çok zor karar verdim en son gezmekten sıkılıp alelacele beyaz mavi gözü yormayan bir oda tercih ettim,ama bu oda benim içimi rahatlattı birdaha bebek sahibi olursam bu tarz bir oda düşünürüm,oğlum şuan yaşında ve ilerleyen dönemlerde daha güzel oyun alanı daha fazla bir oda yapmayı düşünüyorum,bu konuda sizide takip edicem hatta paslaşırsak sevinirim,aa unutmadan oğlumun odasının resminide en yakın zamanda paylaşıcam,sevgiyle..

lulu's life dedi ki...

odamizin bir kac resmini yollim sana o zaman ben ! :)) Bizim ki daha da sade ;)

AYÇA dedi ki...

Bebek odasi cekme meraki bende cok var. Artik bizimkiler buyudu, odalar da buyudu ama, bebek gormeye gidersem ve begenirsem mutlaka mail atacagim fikir olsun diye.
Sevgiler :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzel =)
bende som psotumda dekorasyona yer verdim =) beklerim

By' S dedi ki...

Cok hos bir bebek odasi olmus.. Ben de ufaktan ufaktan arastiriyorum. Bu da cok guzel bir fikir. Hem sade hem de sik..

Ooh La La organics dedi ki...

What an absolutely beautiful baby room. Simply gorgeous.

DUYGU dedi ki...

ÇEKMECELİDOLABIN RENGİ ÇOK HOŞ..

Lila Moonlight dedi ki...

Merhaba, ben uzun detayli bir yorum birakmistim bu posta ama cikmamis nedense. Goze cok guzel ama kullanimi dusundurucu bir oda. Iyi pazarlar : )

sonsuz dekorasyon dedi ki...

pazarıseverim haklısın aslında genelde bizim bebek odalarımız da bebek mavisi ve pembesi kullanılıyor. bebek ilk doğduğunda anneler kendi görmek istediği odayı hazırlıyor çocuk büyüyüp kendi fikir vermeye başlayınca değişiyor zaten:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

içimdeki ekip bu oda biraz ağır ve şık bir oda tercih anneye kalmış:)))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

reçelim aynen beyaz yada krem düşünüyorum bende mobilyalarda aynı şekilde ferah odalar tercihim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

didemcim insanların zevkleri sürekli değişiyor. 2. çocuğunda inşallah gönlüne göre yaparsın

DİDEM dedi ki...

evet gerçekten öyle bu ara zevklerim de büyük değişiklikler var:)evimin yukarı katını yatak odası ve giyinme odası yapmak istiyorum fakat dekorasyon konusunda yardımcıya ihtiyacım var,bu ara english home tarzını çok beğeniyorum daha yatak odasını yapmadan nevresim takımını aldım bile:)bana yardım:)

Elifinelizi dedi ki...

Şu sıralar ihtiyacım olan görüntüler ,
karar vermek çok güç
lakin ayna detayına bende vuruldum .
Sanki bu oda biraz ihtişamlı olmuş , şirinlikten ziyade :)