Salon örneği vol.1




Uzun zamandır hazırlamak istediğin postu en sonunda hazırladım. uzun zamandır yazamamıştım. 2012 ye tatsız girince uzun zamandır blogum la ilgilenemedim. dekorasyonla bu kadar ilgilenirken sizlerle birde kendi evimi paylaşmak istedim. Evim 2011 konforum dergisinin şubat sayısında yayınlanmıştı. Genelde takip edenler bilirler beyaz rengin benim için önceliğini zaman zaman koyu renkleri de çok beğensem de evin yapım aşamasında beyaz renk kalbimi çaldı diyebilirim. Derken yer parkesini açık renk seçtik duvar kağıtları açık renk ,kapılarda beyaz sedefli lake boyanınca ortaya çok aydınlık bir ev çıktı. Genelde tüm mobilyalarda beyaz lake kullandık. yemek masasında lacivert lake tercih ettik .O renkte beğendiğimiz lacivert kadife kumaş fikrinden çıktı. biranda lacivert boyanmış bir masa olmasına karar verdik. köşe koltuk önündeki sehpayı bursa  Fuba home da gümüş varaklı uygulanmış halini kadife kumaşla beyaz lake kullanarak bizim eve uyguladık. En başından tüm detaylarla ilgilenince düğün tarihi yaklaştıkça bastıran stres eşimin askerde oluşuyla yalnız koşuşturmanın verdiği yoruculuğuyla artık en sonlarda buda buraya olsun bitsin şeklinde evi tamamlamıştık. Beni en çok zorlayan şeylerden biride perde seçimiydi. Yanlarda kullanılan fon detaylarını istemeyip sürekli farklı birşey olsun ama ne olsun şeklinde düşünürken kafayı yemeden bir fikir geldi ve bu şekilde hazırlandı. Yoğun desenli ürünleri çok kullanmak istemedim. Daha sade evlerden hoşlanıyorum. hoş çok sade bir ev denemez ama avangard, neo klasik de denen tarzda oldu galiba . En zor şeyde her geçen gün yeni ürünler çıkıyor. Zevkler değişiyor markaların hızına yetişmekte takip etmekte zorlanıyorum. Ama genel olarak hep aydınlığı seviyorum . Evimdeki panjurları daha hiç kapatmadım:) karanlık dan hoşlanmadığım için olsa gerek evin aydınlık ferah halini seviyorum. 

















Etiketler: , , , , , , , , , , ,