24 Ocak 2012 Salı

Salon örneği vol.1




Uzun zamandır hazırlamak istediğin postu en sonunda hazırladım. uzun zamandır yazamamıştım. 2012 ye tatsız girince uzun zamandır blogum la ilgilenemedim. dekorasyonla bu kadar ilgilenirken sizlerle birde kendi evimi paylaşmak istedim. Evim 2011 konforum dergisinin şubat sayısında yayınlanmıştı. Genelde takip edenler bilirler beyaz rengin benim için önceliğini zaman zaman koyu renkleri de çok beğensem de evin yapım aşamasında beyaz renk kalbimi çaldı diyebilirim. Derken yer parkesini açık renk seçtik duvar kağıtları açık renk ,kapılarda beyaz sedefli lake boyanınca ortaya çok aydınlık bir ev çıktı. Genelde tüm mobilyalarda beyaz lake kullandık. yemek masasında lacivert lake tercih ettik .O renkte beğendiğimiz lacivert kadife kumaş fikrinden çıktı. biranda lacivert boyanmış bir masa olmasına karar verdik. köşe koltuk önündeki sehpayı bursa  Fuba home da gümüş varaklı uygulanmış halini kadife kumaşla beyaz lake kullanarak bizim eve uyguladık. En başından tüm detaylarla ilgilenince düğün tarihi yaklaştıkça bastıran stres eşimin askerde oluşuyla yalnız koşuşturmanın verdiği yoruculuğuyla artık en sonlarda buda buraya olsun bitsin şeklinde evi tamamlamıştık. Beni en çok zorlayan şeylerden biride perde seçimiydi. Yanlarda kullanılan fon detaylarını istemeyip sürekli farklı birşey olsun ama ne olsun şeklinde düşünürken kafayı yemeden bir fikir geldi ve bu şekilde hazırlandı. Yoğun desenli ürünleri çok kullanmak istemedim. Daha sade evlerden hoşlanıyorum. hoş çok sade bir ev denemez ama avangard, neo klasik de denen tarzda oldu galiba . En zor şeyde her geçen gün yeni ürünler çıkıyor. Zevkler değişiyor markaların hızına yetişmekte takip etmekte zorlanıyorum. Ama genel olarak hep aydınlığı seviyorum . Evimdeki panjurları daha hiç kapatmadım:) karanlık dan hoşlanmadığım için olsa gerek evin aydınlık ferah halini seviyorum. 

















Pin It!

62 yorum :

guzelgul dedi ki...

ne güzel bir ev böyle hayran kaldim :)

Mein Blog/Blogum

özge bayrak dedi ki...

ah o salon yok mu o salon, bi içim su!

Renkli Kalemler dedi ki...

gece ve gündüz gibi bir hava yaratmış renkler başarılar sevgileer :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Beğeni nidamı birkaç kez yazdım sildim:) Oy oy mu desem, waaauw mu desem ovvv mu desem ne desem?
Çok güzel... Devamı gelecek sanırım, merakla bekliyr olacağım.

SihirliParmaklarr dedi ki...

canım fuba home ile mi çalıştınız? :)
Yorum ekleyemedim profil seçin dedi bende buradan yazdım :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkür ederim cnm beğenmene çok sevindim..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

kahvaltıya bekliyorum birgün cnm artık gel ama batuşu birilerine emanet etmen gerek:))) yoksa tek lokma yiyemezsin malum karıştırcak çok yer var:)))

AsOrTiK dedi ki...

beyaz başka birşey, ne asil, ne duru, ne ferah...
lacivert ne güzel bir seçim, pek kullanılan bir renk değil mobilyada ama beyazla uyumuna diyecek yok.
zevkli bir ev, sağlıkla, mutlulukla yaşayın:))
sevgiler canım

mehtap dedi ki...

aydınlık,ferah ve çok şık döşenmiş, güle güle oturun.

AYÇA dedi ki...

Tek kelimeyle HARİKA :) bayildimmm :)

khaleesi style dedi ki...

Merhaba canim ben de blogundayim,evine bayildim:) benim evimi de gormelisin tam senlik:) uyenim ve takipteyim
Sevgiler

Süm dedi ki...

Masal gibi bi ev, zevkinize ve özellikle trabzanlardaki o desenlere hayran kaldım:) Nice huzurlu mutlu bol kahkahalı günler geçirirsiniz inş içinde:) Artık takipçinizimmm:)

birdilimportakal.blogspot.com

mamba dedi ki...

vay vayy o merdiven trabzanımı denir öle demek haksızlıkmı olur her neyse çook güzelmişş:) bende beyaz çok severim evimde ve pastel renkler güle güle otur şekerim:)

PINKY FASHION dedi ki...

Huzur dolu ve çook şık bir evin var. Gördüğüm en enteresan merdivenlere sahipsin;)

Dilekkmutfakta dedi ki...

canım,ziyaretin için teşekkürler her zaman beklerim,evin dekorasyonu muhteşem olmuş lacivert ve beyaz benim de vazgeçilmezim,sevgiler...

zeynep dedi ki...

çok şık ve ferah olmuş , sağlık , mutluluk ve huzurla oturun canım , sevgiler.

deeptone dedi ki...

ben de beyazcıyım.
:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

farklı bir tarz olsun istedik zıt renkler kullanınca öyle bir görüntü var haklısın cnm:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sihirliparmaklarr cnm biz izmir yolundaki ossa mobilya ile çalıştık salondaki tüm mobilyalar sehpa hariç ordan aldık yuvarlak sehpa fuba home dan cnm

sonsuz dekorasyon dedi ki...

marifetli peri çok teşekkürler biraz uğraştık tabi herkesin sevdiği renkler görüntü tarz farklı olabiliyor devamı gelecek tabi:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm inşallah en önemlisi sağlık tabi insanın sağlığı yerinde olmazsa sarayda da yaşasan anlamsız oluyor allah herkese huzurlu sağlıklı mutlu bir evde yaşamayı nasip etsin

sonsuz dekorasyon dedi ki...

mehtapcım teşekkür ederim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol tatlım!!:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler cnm hoşgeldin bloguma her zaman bekleriz...:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

süm hoşgeldin cnm güzel yorumun için teşekkür ederim amin inşallah mutlu sağlıklı bir ev diliyorum herkese

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hehe bende:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkür ederim inşallah

Aslı dedi ki...

Nasıl desem çok sofistike çok farklı, renklerin uyumu, seçtiginiz mobilyalar verdiginiz sıcak samimi hava. Daha çok şey söylenir :) ellerinize, zevkinize saglık diyorum çok şık..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm bende her zaman beklerim bloguma güzel yorumun için teşekkürler cnm öpüyorum cok

sonsuz dekorasyon dedi ki...

mamba hoşgeldin güzel yorumun için teşekkürler bende aydınlık evleri seviyorum her nekadar mutfağım siyah olsada genelde beyaz kullandık

sonsuz dekorasyon dedi ki...

heheheee galiba biraz farklı oldu dikkat cekiyo sanırım bende böyle hayal etmiyordumm:)))

SMİLENA dedi ki...

çok zevkli bayıldım...bu arada geçmiş olsun.umarım anneciğin daha iyidir...
sevgilerimle

Bolat dedi ki...

Çok ferah görünüyor, çok güzel Türk kahveleri içilir o koltukta :)

-Chloris- dedi ki...

perdedeki detaya, beyazla lacivertin uyumuna,en önemlisi de merdivenin trabzanına ba-yıl-dım! kadifeyi bu kadar modern göstermek de her yiğidin harcı değildir bence, ben gayet ağır bulurum bu kumaşı ama o kadar modern olmuş ki bana sadece zevkini kutlamak kalıyor:"tebrikler!" :)

Dale dedi ki...

Love this design. The sofa is so pretty! Thank you for sharing

xoDale
www.savvyspice.net

Elifinelizi dedi ki...

vavavavvv müthiş her detaya bayıldım rüya gibi . Yıla tatsız başlanmış nedeni için biraz daha misafir olmam gerekiyor sanırım :) tekrar geleceğim en yakın zamanda . İnan tüm detaylau muhteşem .

dina vanessa mercado dedi ki...

nice pics!!! enjoyed your blog...

visit my blog...

http://voguelyvan.blogspot.com/

kisses!!!

colette dedi ki...

Sevgili sonsuz dekorasyon,biz yazın Güzelbahçe'de kışın Karşıyaka'da oturuyoruz. Seferihisar G.bahçe'ye çok yakın biliyorsunuz,orada çok arkadaşım ve sonradan oraya yerleşen akrabalarım var. Bu nedenle sık sık gider geliriz. SEHAYDER Başkanı da benim kuzenimdir,derneğe onun aracılığıyla ve yapılan işleri görüp yararına inandığım için girdim . Şimdilerde Seferihisar'ın yıldızı parladı biliyorsunuz,Sığacık SAKİN ŞEHİR seçildi . İşte böyle... Şimdi bloğunda bir gezintiye çıkıyorum ,görüşmek dileğiyle sevgiler.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

iyi tatlım beraber geldik izmirden burda dinlendi iyi oldu onun içinde dikiş ağrıları var sadece

sonsuz dekorasyon dedi ki...

:))) kahve keyfi yapıyoruz bol bol:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm teşekkür ederim beğenmene sevindim başta renkler benide meraklandırmıştı acaba eve gelince nasıl duracaklar diye :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sağol cnm annem böbrek ameliyatı geçirdi çok şükür erken teşhisdi atlattık.. her zaman beklerim seni de keyifle takip ediyorum.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bizde göztepe de oturuyoruz . daha doğrusu ailem orda ben bursa da yaşıyorum. evet sığacık gerçekten çok sakin bir yer:)) ama giderek hareketlenmeye başlıyor..

Durucayaşamak dedi ki...

bu nasıl güzel bir ev böyle.zevkle döşenmiş derler ya kesinlikle öyle.Allah ağız tadıyla turmayı nasip etsin.çok beğendim bloğunu keşke dah önce keşfetseymişim sık sık ziyaretindeyim artık sevgiler

Lila Moonlight dedi ki...

Coooook begendim, ellerine zevkine saglik, harika dosemissin. Beyazi ben de cok severim, ve de kadifeyi, o puf coook hosuma gitti, merdiven ayri bir guzel, mutfaktaki halin ne ilginc, perdeler de cok chic gozukuyor, beyaz sephani da cok begendim. Gule gule oturun, hep saglik ve huzurla, simdi belki kar manzaralidir o ev, kahve keyfi yaparken, oh ne guzel : ) Annene de cok gecmis olsun.

Sayın KARACA dedi ki...

Şimdi siz iç mimarmısınız hobi olarakmı uğraşıyorsunuz? Pek anlayamadım :) Çünkü eviniz inanılmaz profesyonel dizayn edilmiş :) Mobilyalarınız maşallah çok çok güzel. Ama itiraf etmeliyimki benim fetheden Merdiven kenarlığı ve bir duvarın komple ayna olması :) Çünkü küçüklüğümden beri bu ikisi benim zaafımdır :) İki orta sehpan da çok estetik. Köşe koltuğun duvarına tablo için ışık konulmuş ama tablo yok :) Bizimde büyük bir tablo için yerimiz hazır ama 1 buçuk yıldır bir tane beğenipte alamadık :) Ben senin yaptığın gibi ışıkla aydınlatılan tabloları çok beğeniyorum. Hele ki gerçek yağlı boya tablo ise o fırça ayrıntıları ışık vurunca daha bir ortaya çıkıyor ve mükemmel duruyor. Lacivert kumaş seçimin oldukça cesur olmuş. Daha bilinçli demeliyim çünkü genelde beyaz ağırlıklı olunca pembe tonları kırmızı tonları fixtir. Dimi ama senin evin gerçek anlamda farklı ve muazzam diyebilirim canım güle güle otur :) Bu arada benim yorumda baya uzamış okuyanda beni mimar sanır :)

PELLORA dedi ki...

Hayran oldum evine çoook güzel..özellikle yemek masasının olduğu duvarda kulanılan boydan boya cam çok hoş!!

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkürler pellora bende çok beğenerek yaptırdım:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

sayın karaca teşekkür ederim. ev ve dekorasyonla fazla ilgiliyim açıkçası keşke iç mimarlık yada dekorasyonla alakalı bir bölüm okusaydım diyorum ama ben tekstil mühendisiyim ve kumaşlarla aram oldukça iyi az da olsa bağlantım var ev tekstiline güzel yazın için teşekkür ederim

sonsuz dekorasyon dedi ki...

lila moonlight çok teşekkürler bende aydınlık evleri seviyorum beyazdan yanayım :)

GÜZİN dedi ki...

wuuuuu diyorum ev fotoğraflarına baktıkça, gerçekten bukadar sade ve bukadar zevkle döşenmiş ve bi okadarda yaşanılası döşenmiş sıcacık ama çok tarz bir ev görmeyeli çok olmuştu...güle güle oturun evinizde:)

Alminas dedi ki...

dicek kelime söz bulamıyorum adeta ruya gibi bi ev rabbim saglıklı huzurlu mutlu günler gecirmenz dileğiyle yalnız benmde sizden küçük bi ricam var bende ev yaptırıorm trabznları nerde yaptırdınız fikrinizi alabilirmiyim vede dergide yatak odanz ve banyolarınızn resimleri net deil acaba en kısa zamanda paylaşma imkanınız varmı şimdiden teşekkrler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ALMİNAS merhabalar hoşgeldin:)) biz bu evi yaptırırken mobilyaları osso mobilyaya yaptırdık. bursa da izmir yolu üzerinde orada yardımcı olan kişiler çizdi.Ama imalat yeri olan her mobilyacıya yaptırabilirsin bu tarz bir şey cnc kesim ahşap üzeri lake boyandı. Umarım faydalı olur cnm başka sorun olursa evle alakalı yardımcı olurum bu arada ben taşınıyorum bu evden çok uzun oturmayacağım :)bende senin gibi koşuşturuyorum tekrar kısmetse bahçeli bir yere geçicez

Alminas dedi ki...

saolun cvp verdıgınız ıcın mumkunse yatak odanz ve banyo modellerinide en kısa zamanda gorme ımkanımz varmı acabagercktnmı o harıka evı nasıl bırakıcksınz ıcım gıder benm vallaha gercı sız daha harıkasını yaa muhtesemını yaparsınz sımdıkı evınızde benm evım daha kaba ınsaat halınde ama ben yınede sımdıden arastırıorm hepsını son ana bırakıp aceleye gelmesını ıstemıorm ama sız erken yerleşırsınz bahcelı evınıze ve ıns o evden karelerıde paylaşrsınız bızımle kolay gelsın sıze rabbım yardımcınız olsun kosusturmanzda :)

Ciiden dedi ki...

Vaayy hariakymıs gercekten ne kadar zevkliymissin, blogunu hemen takipe aldım yorumun icin tesekkur ediyorum:) Butun postlara tek tek bakılcakk:)

http://chicthem.blogspot.com

çiler dedi ki...

Aman Allah'ım ne güzel bir ev böyle,rüya gibi,mutlulukla oturun

demet dedi ki...

Gercekten cok guzel dekore edilmis ve renklerin uyumuna bayildim zit renklerin uyumu her zaman etkileyici olur,bende elimden geldigi kadar her ne kadar yapamasamda dekorasyonla ilgili dergi ve yayinlari takip ederim.Ayna konsepti ayrica cok basarli sevgiler :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

demet merhaba bloguma hoşgeldin çok teşekkür ederim:))

Elmas dedi ki...

Merhaba, Salonunun dekorasyonunu çok beğendim. Özellikle oymalı merdiven trabzana bayıldım. Beyaz benimde favorim. 1,5 yıl sonra bende yeni evimi dekore edeceğim. Çok iyi fikir verdin teşekkürler.

alegra lina dedi ki...

Çok güzel bir ev, çok zevklisiniz

KCE dedi ki...

harika görüntüler ortaya çıkmış. teşekkür ederim. İç Dekorasyon